- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa bedoel je totale dosering per week maar offcourse verdeeld over de week heen
Als je gevoelig bent voor oestrogeen wel denkik haha
Dosering test mag wel minimaal 100mg naar beneden in principe als je zoveel hcg zet
Dosering test mag wel minimaal 100mg naar beneden in principe als je zoveel hcg zet
Binnen 3 jaar sowiso. Dus blijf hcg gewoon bij mn kuren en cruises erbij nemen.
Heb je al zaadonderzoek laten doen?Binnen 3 jaar sowiso. Dus blijf hcg gewoon bij mn kuren en cruises erbij nemen.
Dit. Maar volgens mij is TS liever van middelen/supps gebruiken voor eerst even onderzoek te doen.Heb je al zaadonderzoek laten doen?
Op zich prima om hcg te nemen maar misschien ben je een geluksvogel met voldoende vruchtbaarheid
Was naar huisarts en gaf aan dat ik binnen 3 jaar kinderen wou en een zaad onderzoek wou. Ze gaf aan dat ik over 2 jaar terug moet komen en het nu dan te vroeg is voor onderzoekHeb je al zaadonderzoek laten doen?
Op zich prima om hcg te nemen maar misschien ben je een geluksvogel met voldoende vruchtbaarheid
Was naar huisarts en gaf aan dat ik binnen 3 jaar kinderen wou en een zaad onderzoek wou. Ze gaf aan dat ik over 2 jaar terug moet komen en het nu dan te vroeg is voor onderzoek
huis tuin en keuken test heeft ie gedaan, op advies van HAHeb je al zaadonderzoek laten doen?
Alleen geen idee of die heel accuraat zijnhuis tuin en keuken test heeft ie gedaan, op advies van HA
zoals ik toen zei vertrouw ik dat ook niet. alleen via Uroloog
Dan hield je behoorlijk wat vocht vastGewicht vliegt eraf. Begon vorrige week op 101,8kg
Gisteren 98,8kg en vanochtend 96,8kg. 2kg drop in 1 dag tijd😳
Ja idd. Niet een beetje ook haha