- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet lullig bedoeld t.o.v. Jasper maar een coach is zo goed als een client zijn instructies opvolgt. En zoals ik het hier gevolgd heb is Jasper nogal wispelturig wat het bijzonder moeilijk maakt om iemand goed te coachen. Liefst wil je iemand die gewoon uitvoert wat jij zegt, dat werkt in elk geval het beste.-5kg en nog steeds geen visible abs. Dat geeft wel aan dat je vrij ver heen was en dus ook verklaarbaar dat je de afgelopen tijd geen gains meer maakte.
Vind je zelf eigenlijk dat je koots wat te verwijten is? Mij lijkt het namelijk dat hij niet helemaal goed erbovenop zit bij je.
Niet lullig bedoeld t.o.v. Jasper maar een coach is zo goed als een client zijn instructies opvolgt. En zoals ik het hier gevolgd heb is Jasper nogal wispelturig wat het bijzonder moeilijk maakt om iemand goed te coachen. Liefst wil je iemand die gewoon uitvoert wat jij zegt, dat werkt in elk geval het beste.
Ik zit an paar maanden super strikt op wat mn coach me voorschrijft. Al de aanpassingen afgelopen maanden die zijn door hem doorgegevenNiet lullig bedoeld t.o.v. Jasper maar een coach is zo goed als een client zijn instructies opvolgt. En zoals ik het hier gevolgd heb is Jasper nogal wispelturig wat het bijzonder moeilijk maakt om iemand goed te coachen. Liefst wil je iemand die gewoon uitvoert wat jij zegt, dat werkt in elk geval het beste.
Je gaf in je eigen log aan dat je paar weken geleden niet lekker in je vel at omtrent je vriendin etc, at veelal “iifym” wellicht paar keer pw uiteten/ dagjes weg en niet preppen noem maar op. Die 99% heb jij niet gehaald ben ik bang, want aan die “1%” ligt het niet.Zit er mentaal wel ff flink doorheen nu ik zie dat ik weer dik onder de 100 zit en nogsteeds fat as f**k ben. Afgelopen maanden dus letterlijk 0,0 progressie geboekt ondanks ik 99% op schema zat

Ik zeg niet dat het perse in dit geval opgaat maar verdeling van vetpercentage is ook belangrijk met betrekking tot "visible" abs. Sommige mensen hebben dikke poten zonder abs en anderen diepe lijnen in armen en benen maar geen visible abs.-5kg en nog steeds geen visible abs. Dat geeft wel aan dat je vrij ver heen was en dus ook verklaarbaar dat je de afgelopen tijd geen gains meer maakte.
Vind je zelf eigenlijk dat je koots wat te verwijten is? Mij lijkt het namelijk dat hij niet helemaal goed erbovenop zit bij je.

Hechten of plakken. Succes ❤️Stereotiepisch jasper moment weer, zit bij spoedeisende hulp met een bebloede vinger
Douche aan schoonmaken op werk met zo'n dunne alluminium aantrekker. Ben blijkbaar te kastoe ofzo dus die stok breekt zo mn vinger ertussen en een hele hap vel en stukje vlees uit mn vinger. Bloedden als een rund maar bleef maar bloeden door allemaal lagen verbandjes dus nu bij arts wachten wat ze eraan gaan doen.
Morgen alsnog gewoon trainen hoor, ik fix wel wat lol
Ja 2x per dag verschonen met van dat vetgaasMag hopen dat ze je wel goed advies gegeven hebben met verband?
Ziet er pijnlijk uit, hopelijk niet teveel last van![]()