Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

-5kg en nog steeds geen visible abs. Dat geeft wel aan dat je vrij ver heen was en dus ook verklaarbaar dat je de afgelopen tijd geen gains meer maakte.

Vind je zelf eigenlijk dat je koots wat te verwijten is? Mij lijkt het namelijk dat hij niet helemaal goed erbovenop zit bij je.

-5kg en nog steeds geen visible abs. Dat geeft wel aan dat je vrij ver heen was en dus ook verklaarbaar dat je de afgelopen tijd geen gains meer maakte.

Vind je zelf eigenlijk dat je koots wat te verwijten is? Mij lijkt het namelijk dat hij niet helemaal goed erbovenop zit bij je.
Niet lullig bedoeld t.o.v. Jasper maar een coach is zo goed als een client zijn instructies opvolgt. En zoals ik het hier gevolgd heb is Jasper nogal wispelturig wat het bijzonder moeilijk maakt om iemand goed te coachen. Liefst wil je iemand die gewoon uitvoert wat jij zegt, dat werkt in elk geval het beste.

5kg afgevallen, goh wie had dat verwacht naar het ring verhaal. 😂

Zou die slin ook gaan droppen lijkt weinig goeds te doen voor je

Niet lullig bedoeld t.o.v. Jasper maar een coach is zo goed als een client zijn instructies opvolgt. En zoals ik het hier gevolgd heb is Jasper nogal wispelturig wat het bijzonder moeilijk maakt om iemand goed te coachen. Liefst wil je iemand die gewoon uitvoert wat jij zegt, dat werkt in elk geval het beste.

Nee dat snap ik wel maar ik bedoelde meer een beetje het (te) hoog opgelopen vetpercentage. Als je als coach zijnde wekelijkse check ins krijgt lijkt het me wel dat je eerder dingen kan aanpassen. Nu “verlies” je gewoon veel tijd en dat is zonde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.706
Ik zit an paar maanden super strikt op wat mn coach me voorschrijft. Al de aanpassingen afgelopen maanden die zijn door hem doorgegeven

• #1.707
Zit er mentaal wel ff flink doorheen nu ik zie dat ik weer dik onder de 100 zit en nogsteeds fat as f**k ben. Afgelopen maanden dus letterlijk 0,0 progressie geboekt ondanks ik 99% op schema zat

Je weegt jezelf, en als je merkt dat je te vet of vochtig wordt pas je je voeding aan

• #1.709
Nu even een hele nieuwe frisse start en ff 0,0 negatieviteit meer.

Ik ga nu cutten tot een goed laag precentage vanaf waar ik goed kan bouwen. Vanaf daar langzaam omhoog gaan en proberen redelijk lean te blijven en steady te gainen.

Nieuw jaar, nieuwe kansen. Gaan met die banaan Jasper :whip:

Zit er mentaal wel ff flink doorheen nu ik zie dat ik weer dik onder de 100 zit en nogsteeds fat as f**k ben. Afgelopen maanden dus letterlijk 0,0 progressie geboekt ondanks ik 99% op schema zat
Je gaf in je eigen log aan dat je paar weken geleden niet lekker in je vel at omtrent je vriendin etc, at veelal “iifym” wellicht paar keer pw uiteten/ dagjes weg en niet preppen noem maar op. Die 99% heb jij niet gehaald ben ik bang, want aan die “1%” ligt het niet.

• #1.712
Quad day van net. Zo met jannes bellen voor checkup. Hoor dan ook van hem wat zn plan voor me is aankomende tijd en zn idee achter deze exteme lage kcal

Quads B
dinsdag 9 jan. 2024, 16:31

Leg Extension (Machine)
Set 1: 85 kg × 15 [Failure]
Set 2: 85 kg × 7 [Failure]
Set 3: 85 kg × 6 [Failure]

Smithmachine Box Squat
Set 1: 180 kg × 8 [Failure]
Set 2: 160 kg × 10 [Failure]

Leg Press (Small low stance)
Set 1: 290 kg × 24 [Failure]
Note: Ze zwaar gepakt :(

Walking lunges (barbell)
Set 1: 40 kg × 32 [Failure]
Note: 1 werkset 20+ reps

Hip Adductor (Machine)
Set 1: 70 kg × 10 [Failure]
Set 2: 70 kg × 6 [Failure]
Set 3: 70 kg × 6 [Failure]

with Strong

• #1.713
Checkup met jannes gehad en flink wat duidelijkheid gekregen:

Jannes wilt gaat cutten tot mn shape van ongeveer 8 weken uit van mn laatste show, die zag er zo uit:

IMG-20230324-WA0006.jpg

Vanaf nu 2 hoge om 2 lage dagen. Bij hoge dagen 6iu slin pre workout.

Nu was laag 2000 en hoog 5200 maar hoog is lager geworden en de lage iets hoger zodat de verschillen kleiner zijn.

Wanneer we op dat vet% zitten doen we een fotoshoot en gaan we rustig reversen en bouwen en proberen lean te blijven.

Kuur blijft 500 test solo kwa gear en alleen wat clen erbij nu als boost.

Als ik kijk naar 8 weeks out en nu, is mn borst stuk voller, benen groter en armen voller. Gaf jannes net ook aan. Dus ben benieuwd als ik zelfde vet% heb hoe mn progress is

GridArt_20240109_205450783.jpg

Laatst bewerkt:

Ik zeg niet dat het perse in dit geval opgaat maar verdeling van vetpercentage is ook belangrijk met betrekking tot "visible" abs. Sommige mensen hebben dikke poten zonder abs en anderen diepe lijnen in armen en benen maar geen visible abs.

• Like
Waarderingen: Onit
  • #1.715
Stereotiepisch jasper moment weer, zit bij spoedeisende hulp met een bebloede vinger :(

Douche aan schoonmaken op werk met zo'n dunne alluminium aantrekker. Ben blijkbaar te kastoe ofzo dus die stok breekt zo mn vinger ertussen en een hele hap vel en stukje vlees uit mn vinger. Bloedden als een rund maar bleef maar bloeden door allemaal lagen verbandjes dus nu bij arts wachten wat ze eraan gaan doen.

Morgen alsnog gewoon trainen hoor, ik fix wel wat lol

Stereotiepisch jasper moment weer, zit bij spoedeisende hulp met een bebloede vinger :(

Douche aan schoonmaken op werk met zo'n dunne alluminium aantrekker. Ben blijkbaar te kastoe ofzo dus die stok breekt zo mn vinger ertussen en een hele hap vel en stukje vlees uit mn vinger. Bloedden als een rund maar bleef maar bloeden door allemaal lagen verbandjes dus nu bij arts wachten wat ze eraan gaan doen.

Morgen alsnog gewoon trainen hoor, ik fix wel wat lol
Hechten of plakken. Succes ❤️

• #1.717
Update:
Wond kon niet gehecht worden omdat er zo'n flink stuk mist. Moet dus van binnne uit herstellen. Gaat wel ff duren dus denk.

Word leven op been apparaten, pec decs, side raise machine ect waar ik hand niet bij nodig heb

Warming: kan je niet tegen wonden scrol dan niet verder haha

20240112_144301.jpg

Mag hopen dat ze je wel goed advies gegeven hebben met verband? :o
Ziet er pijnlijk uit, hopelijk niet teveel last van :(

Ja 2x per dag verschonen met van dat vetgaas

Ik had gelezen dat 'vochtig houden' met crème juist beter is voor wondherstel dan droog houden (wat altijd werd gedacht). Kan de studie opzoeken als je wilt? (Hoeft natuurlijk niet, arts zal het sowieso beter weten).

Beterschap gewenst in ieder geval! Je zou eventueel als je toch wilt trainen een iets dikker verband eroverheen kunnen doen en aan de vinger ernaast vast spalken zodat je tijdens trainen niet perongeluk je vinger buigt (wat de genezingsproces kan verslechteren).

Just out of interest.. hebben ze een röntgenfoto gemaakt..?

Terug
Naar boven