MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

Oei dan ga ik moddervet worden met al die mac donalds en pizzas.

Gear compenseert een hoop.

Heb gisteren toevallig ook 1000kcal meer gegeten dan “normaal” uit cheesecake omdat het mijn zware back day was en was vanochtend 0,5kg minder.

Gear compenseert een hoop.

Heb gisteren toevallig ook 1000kcal meer gegeten dan “normaal” uit cheesecake omdat het mijn zware back day was en was vanochtend 0,5kg minder.
Ik denk toch dat elke kcal hetzelfde is voor aankomen en indien men na 3 maanden al een te hoog vet% heeft dat dit niet specifiek door junk food komt, maar doordat je te veel eet adhv je onderhoud.

Ik denk toch dat elke kcal hetzelfde is voor aankomen en indien men na 3 maanden al een te hoog vet% heeft dat dit niet specifiek door junk food komt, maar doordat je te veel eet adhv je onderhoud.

Ja, maar naarmate je meer gear zet wordt je onderhoud hoger en hoger. Dat is wat ik probeerde te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
Ja, maar naarmate je meer gear zet wordt je onderhoud hoger en hoger. Dat is wat ik probeerde te zeggen.
Ja idd.

Ik merk dat ik opbouw langzaam tot op gegevene moment 5k kcal ik niet moddervet word maar aleen als ik te snel omhoog ga zoals post show. Op gegevene moment zat ik 5k elke dag en kwam ik 0,0 meer aan, dat punt wil ik zitten maar dan op een laag vet% en dan langzaam verhohen

Als je 0.0 aankomt op 5Kcals, wordt je dus leaner

• #1.746
Delts & Triceps B
vrijdag 26 jan. 2024, 13:34

Shoulder Press (Smithmachine)
Set 1: 90 kg × 9 [Failure]
Set 2: 80 kg × 10 [Failure]

Lateral Raise (Machine)
Set 1: 60 kg × 12 [Failure]
Set 2: 60 kg × 9 [Failure]
Set 3: 60 kg × 6 [Failure]

SUPERSET
High Reverse Fly (Cable)
Set 1: 10 kg × 19 [Failure]
Set 2: 7,5 kg × 15 [Failure]
Set 3: 7,5 kg × 12 [Failure]
Band Pullapart
Set 1: 0 kg × 10 [Failure]
Set 2: 0 kg × 10 [Failure]
Set 3: 0 kg × 10 [Failure]

Incline Lateral Raise
Set 1: 10 kg × 20 [Failure]
Set 2: 10 kg × 16 [Failure]

Overhead Frenchpress (Barbell)
Set 1: 45 kg × 7 [Failure]
Set 2: 30 kg × 14 [Failure]

Overhead Cable Ext (Forward)
Set 1: 30 kg × 13 [Failure]
Set 2: 30 kg × 6 [Failure]
Set 3: 30 kg × 5 [Failure]

SUPERSET
V- Bar Pushdown
Set 1: 50 kg × 6
Set 2: 40 kg × 10
Set 3: 40 kg × 6
Bench Dip
Set 1: 10 reps
Set 2: 9 reps
Set 3: 6 reps

Cable Crunch
Set 1: 40 kg × 17
Set 2: 40 kg × 12
Set 3: 40 kg × 8

Hanging Leg Raise
Set 1: 11 reps
Set 2: 9 reps
Set 3: 9 reps

with Strong

• #1.747
Weer een kleine checkup, gewicht 98,9. Gewicht zakt bijna niks en schomelt erg. Zit al sinds begin cut rond die 100

Shape word wel droger en harder ondanks gewicht niet zakt. Lijkt wel alsof ik aan t gainen ben ondertussen, miss door hoe consistent ik nu ben en nog gefocusder ben.

Hier mn huidige shape (even 4 fotos)
VideoCapture_20240128-154959.jpg
VideoCapture_20240128-155006.jpg
VideoCapture_20240128-155017.jpg
VideoCapture_20240128-155023.jpg
VideoCapture_20240128-155029.jpg

Als ik mn huidige shape naast mn shape van 3 weken terug zet zie ik ondanks ik nu zwaarder ben een flink verschil.
20240128_164302.jpg

• #1.748
Net met coach gebeld en hier wat flinke aanpassingen:

hij vind het net ff te langzaam gaan en heeft de kcal flink verlaagd. De lage dag is nu medium geworden en er is een nieuwe lage dag gemaakr die echt flink laag is. Ze zijn als volgt:

Laag: 1714Kcal / 215P / 91K / 37F
Middel: 2678Kcal / 265P / 263K / 58F
Hoog: 4027Kcal / 271P / 467C / 106F

Flink laag die low day nu dus.

Kwa gear wou hij niet te hard pushed en dan na cut weer een lange healthface in moeten voordat we kunnen blasten dus is het op 500 test gebleven en alleen 250 mast erbij. Hierop worden mn bloedwaarden niet al te slecht en zullen we na de cut redelijk snel weer kunnen pushen.

Hij wilt dat ik 0,5 adex 2x per week neem omdat hij fan is van lage oestrogeen tijdens een cut maar hier ben ik zelf geen fan van dus die laat ik achterwege, heb geen bijwerkingen kwa hoog oestrogeen dus vind dat overdreven.

Ik neem nu 2x per week 500mcg hcg erbij ivm vruchtbaarheid dus ben benieuwd wat dat gaat doen.

Even flink hard pushen aankomende weken, zin in!

Hij hoopt met 6 weken me goed droog te hebben en klaar te zijn met deze kut

Je kunt beter Aromasin/exemestaan nemen, dat is ‘ gezonder ‘

IMG_0365.png

Ziet er niet slecht uit.

Qua fysiek loopt je rugdikte wel wat achter, de rest vind ik vrij proportioneel.

Qua posing:

Side chest: zou je borst groter proberen maken ipv naar voor leunen.

Front double: ik denk dat je je lats groter kan maken. Heb het idee dat je nu heel hard je armen flexed en dat daarmee minder aandacht naar je lats gaat.

• #1.752
Zit in een flink dilemma

Nu week of 6 in een kcal tekort. Low days ol 1700 kcal en begin flink droog te worden.

Sinds paar dagen veel lijnen en echt goed droog. Alleen libido is gone, energie is gone, mentaal erg slecht en mn relatie met voeding weer kut dat ik als ik binge niet meer kan stoppen.

Is het het waar naar dit vp gaan puur om langzaam te gaan bouwen als ik me zo beroerd erop voel?

Jannes wilt nog weken zo door en zegt dat t top gaat maar mentaal gaat t niet top.

Hier wat fotos van mn shape nu

Bijlagen

• VideoCapture_20240212-174759.jpg
    VideoCapture_20240212-174759.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 81
  • VideoCapture_20240212-202802.jpg
    VideoCapture_20240212-202802.jpg
    118,8 KB · Weergaven: 76
  • Like
Waarderingen: 6am
Effe doorbijten. Als je relatie er kapot door gaat zou ik er wel over nadenken wat belangrijker voor je is.

• #1.754
Effe doorbijten. Als je relatie er kapot door gaat zou ik er wel over nadenken wat belangrijker voor je is.
Veel dingen lijden er flink onder nu, ook mn relatie.

Voor een wedstrijd prep moet alles eronder lijden en ben ik 100% focus. Maar voor een cutfase tussen bulks in?

Ik wil nog strikt eten, 30min fasted cardio enzo doen enzo, alleen zo extreem laag in kcal is miss ff too much. 1700 is echt heel weinig

Veel dingen lijden er flink onder nu, ook mn relatie.

Voor een wedstrijd prep moet alles eronder lijden en ben ik 100% focus. Maar voor een cutfase tussen bulks in?

Ik wil nog strikt eten, 30min fasted cardio enzo doen enzo, alleen zo extreem laag in kcal is miss ff too much. 1700 is echt heel weinig
Soms moet je zelf ook weerwoord geven aan je coach, en je probleem bespreken.
Je moet er samen uitkomen, en mijn mening is dat je relatie er niet onder moet lijden, als je partner niet achter je staat, en jijzelf ook niet. Dat zul je ook uitstralen thuis denk ik, of met haar bespreken. Stel dat de optie voor om deze week door te trekken en zaterdag weer verhogen. Maar zorg dat je niet meer zo vol van vocht etc komt als eerder. Dan eet je teveel.

Snap al dat geneuk met die hoog en laag dagen sowieso niet
Eet gewoon elke dag dezelfde hoeveelheid en op rustdagen iets minder

• #1.757
Soms moet je zelf ook weerwoord geven aan je coach, en je probleem bespreken.
Je moet er samen uitkomen, en mijn mening is dat je relatie er niet onder moet lijden, als je partner niet achter je staat, en jijzelf ook niet. Dat zul je ook uitstralen thuis denk ik, of met haar bespreken. Stel dat de optie voor om deze week door te trekken en zaterdag weer verhogen. Maar zorg dat je niet meer zo vol van vocht etc komt als eerder. Dan eet je teveel.pr

Precies.

Ik ken mezelf en merk dat elke dag mn relatie met voeding weer slechter en slechter word en de kans op exteme binge groter word en ik beter clean mn voedsel kan gaan verhogen nu dan dat ik een extreme rebound krijg zoals post show

Zit in een flink dilemma

Nu week of 6 in een kcal tekort. Low days ol 1700 kcal en begin flink droog te worden.

Sinds paar dagen veel lijnen en echt goed droog. Alleen libido is gone, energie is gone, mentaal erg slecht en mn relatie met voeding weer kut dat ik als ik binge niet meer kan stoppen.

Is het het waar naar dit vp gaan puur om langzaam te gaan bouwen als ik me zo beroerd erop voel?

Jannes wilt nog weken zo door en zegt dat t top gaat maar mentaal gaat t niet top.

Hier wat fotos van mn shape nu
Wat je hier verteld moet je Jannes vertellen.
Of gewoon niet huilie huilie doen en paar weken doortrappen. Ik adviseer het eerste.

Terug
Naar boven