- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit op geen ai. Ik neem die al niet
Het werkte wel hoor. Je ziet er snel een pak beter uit.
Net met jannes gebeld en plannen gemaakt.
Gaan nu dit aanhouden:
Ma MIDDEL
Di HOOG
Wo MIDDEL
Do MIDDEL
Vri HOOG
Za HOOG
Zo LAAG
Dus 1 lage dag in de week maar ipv 4 en meer hoge dagen. Doel is om meer te gaan eten maar wel clean aan schema zodat ik geen binge aanvallen krijg. Cardio fasted enzo blijft er strikt in zitten
Aankomende dagen goed shape en gewicht in de gaten houden en vanaf daar verder kijken
Jaa man werkte zeker. Even 5 welen flink gecut en nu weer bouwen dus vind het prima zoHet werkte wel hoor. Je ziet er snel een pak beter uit.
Deed 30 min fasted ed, en 10 tot 15k stappenNatuurlijk werkt het, maar 1700 kcal in een cruise / minicut / recomp / off season voor een kerel van 100kg is gewoon een beetje overdreven. Als je 2500 oid als lage dagen aanhoudt en misschien iets meer cardio doet (weet niet hoeveel TS nu precies deed?), krijg je met een pak minder ellende hetzelfde resultaat. Je moet wel functioneel blijven.
Yes iddLaag: 1714Kcal / 215P / 91K / 37F
Middel: 2678Kcal / 265P / 263K / 58F
Hoog: 4027Kcal / 271P / 467C / 106F
Dus nu 1 lage dag op 1700kcals ?
Zit je op ~3100kcals per dag, over week verdeeld
Zit nogsteeds 4iu hgh per dag (2fasted en 2 pre bed) en neem op hoge dagen 6iu slin pre workoutZiet er beter uit.
Wat ga je nu met je GH/slin doseringen doen?
Hcg was ik aan opbouwen omhoog ivm protocol. Arimidex om oestrogeen te verlagen door jeukende tepelsHoezo hcg verhogen?
Hoezo arimidex bij jeukende tepels?
Op advies van coach offcourseHcg was ik aan opbouwen omhoog ivm protocol. Arimidex om oestrogeen te verlagen door jeukende tepels
Zou eerst eens je oestradiol laten meten ipv handelen op 'jeukende tepels'Hcg was ik aan opbouwen omhoog ivm protocol. Arimidex om oestrogeen te verlagen door jeukende tepels