Fitness Seller

Je haar nooit meer wassen met shampoo

oké erg vreemd..., ik heb daarstraks gewoon mijn haar weer met enkel water gewassen en toen het opgedroogd was, was het terug stro-achtig.

• Topic Starter Topic Starter
oké erg vreemd..., ik heb daarstraks gewoon mijn haar weer met enkel water gewassen en toen het opgedroogd was, was het terug stro-achtig.

Ik denk dat je haar erg moet wennen aan je nieuwe patroon. Geef het iig even de tijd, inplaats van de stap te nemen tot shampoo bijvoorbeeld. :)

Ik ben tot nu toe nog steeds erg tevreden en me haar zit elke dag hetzelfde naar m'n zin.

Ik waste mn haar vroeger altijd met water en het was ook gewoon altijd stro achtig, maarja ik heb ook heel dik en lang haar. Lijkt me niet dat dat opeens normaal gaat zitten als je het alleen met water wast.

Ben nu 9 dagen bezig.

Tis al minder vet aan het worden.
Ziet er ook gezond uit.

Ben benieuwd over een paar weekjes:D

Ook een ander voordeel, weet niet of het er mee te maken hebt maar wel leuk om te vermelden.

Mijn gezicht droogt na het douchen ook compleet uit. Moet het dan altijd insmeren met vocht inbreng creme. Vooral na het scheren.

Nu is dat insmeren met creme ook niet meer nodig. Paar kleine droge plekjes nog.
Echt chill.

De rest van me lichaam was, ik nooit met zeep eigenlijk en dat is in prima staat.

Denorex RX kost je wel een slappe 20 Euro per fles, maar dat is de enige shampoo die geen roos veroorzaakt...

Head & Shoulders is de grootste afrader, voor de rest blijft het uitproberen ;) .

dit probeer ik eens uit in de zomer wanneer ik ga werken in het huis van me oma :D
dan kom ik enkel 's avonds eens buiten om naar vrienden te gaan dus who cares als et dan niet zo goed ligt of vettig is,

maar hoelang duurt het nu precies tegen dat je haar het gewend is om niet meer met shampoo te wassen? ik lees dat je zei dat je het na 2 maand pas gewend was :S

• Topic Starter Topic Starter
dit probeer ik eens uit in de zomer wanneer ik ga werken in het huis van me oma :D
dan kom ik enkel 's avonds eens buiten om naar vrienden te gaan dus who cares als et dan niet zo goed ligt of vettig is,

maar hoelang duurt het nu precies tegen dat je haar het gewend is om niet meer met shampoo te wassen? ik lees dat je zei dat je het na 2 maand pas gewend was :S

Quote uit artikel:

The six-week greasy period, during which the scalp learns to produce less sebum, can be frustrating.

Nogmaals: of dit voor ieder persoon geldt kun je natuurlijk in twijfel trekken. Ieder lichaam reageert weer anders op beslissingen, dus waarschijnlijk ook bij deze mocht je de keuze maken. Bij mij persoonlijk duurde de periode minder lang.

dat haren was met water hoe werkt dat eignelijk precies? ik doe nu gewoon rustig me hoofdhuid masseren met me vingertoppen..

Iemand ervaring met kort haar en geen shampoo meer gebruiken? Krijg je het dan nog wel plat zonder gel? Kort=tondeusekapsel (stand 5 bovenop).

Haha ****, heb aanstaande woensdag een sollicitatie gesprek.:D
Moet dan misschien even wassen, maar dat zie ik woensdag wel verder.

Iemand ervaring met kort haar en geen shampoo meer gebruiken? Krijg je het dan nog wel plat zonder gel? Kort=tondeusekapsel (stand 5 bovenop).

Als het zo kort is maakt het volgens mij echt geen zak uit of je het nou wast met shampoo of niet, volgens mij kan je het dan zelfs wassen met het k*tvocht van je vriendin zonder dat dit impact heeft op je haar ???

Pro-tip: K*tvocht is niet ph-neutraal. :)

Als het zo kort is maakt het volgens mij echt geen zak uit of je het nou wast met shampoo of niet, volgens mij kan je het dan zelfs wassen met het k*tvocht van je vriendin zonder dat dit impact heeft op je haar ???

Mwa, is vingerdikte. Met goede gel krijg je het ook plat. Maar mijn vraag was niet of ik k*tvocht voor mn korte haar kan gebruiken, maar of iemand ervaring heeft met kort haar en wassen alleen met water.

Mijn haar is wel iets langer dan vingerdikte, niet heel veel, maar gaat prima met alleen water. Gaat perfect zelfs.

Terug
Naar boven