Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oké erg vreemd..., ik heb daarstraks gewoon mijn haar weer met enkel water gewassen en toen het opgedroogd was, was het terug stro-achtig.

Shampoo gebruikenoké erg vreemd..., ik heb daarstraks gewoon mijn haar weer met enkel water gewassen en toen het opgedroogd was, was het terug stro-achtig.

oké erg vreemd..., ik heb daarstraks gewoon mijn haar weer met enkel water gewassen en toen het opgedroogd was, was het terug stro-achtig.

dit probeer ik eens uit in de zomer wanneer ik ga werken in het huis van me oma
dan kom ik enkel 's avonds eens buiten om naar vrienden te gaan dus who cares als et dan niet zo goed ligt of vettig is,
maar hoelang duurt het nu precies tegen dat je haar het gewend is om niet meer met shampoo te wassen? ik lees dat je zei dat je het na 2 maand pas gewend was :S
dat haren was met water hoe werkt dat eignelijk precies? ik doe nu gewoon rustig me hoofdhuid masseren met me vingertoppen..

Quote uit artikel:
The six-week greasy period, during which the scalp learns to produce less sebum, can be frustrating.

Iemand ervaring met kort haar en geen shampoo meer gebruiken? Krijg je het dan nog wel plat zonder gel? Kort=tondeusekapsel (stand 5 bovenop).

Haha ****, heb aanstaande woensdag een sollicitatie gesprek.
Moet dan misschien even wassen, maar dat zie ik woensdag wel verder.

Als het zo kort is maakt het volgens mij echt geen zak uit of je het nou wast met shampoo of niet, volgens mij kan je het dan zelfs wassen met het k*tvocht van je vriendin zonder dat dit impact heeft op je haar![]()