naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er zit vaak ook alcohol in, dat droogt je huid en haar uit waardoor de natuurlijke beschermlaag juist verdwijnt. De meeste shampoo's zijn gewoon te agressief voor veel mensen.Je haren mag je wel wassen met shampoo maar dan wel een goeie van bij een kapper! Die van de grootwarenhuizen bevatten nl veel te veel silicone!!! waardoor je haar na langere termijn zal schilferen! Of voor de vrouwen als je het laat kleuren dat de kleur niet pakt op je haar! Zelfs je haren permanenten zal een witte schilfering afgeven! En het plakt. Weet dit nl omdat ik als kapster ben afgestudeert
Een goede shampoo en wassen maar dat haar![]()

k
@Naturell: een goede shampoo l'oreal, shwarzkopf.
Bij een kapperszaak. NIET eentje halen uit de supermarkt (bevat nl veeeel siliconen)
Krijg je daar borsten van?
@Naturell: Power Clear (l'oreal) een goeie shampoo voor de mannen!!!
Linnekeuh, kun je een voorbeeld geven van een goede shampoo voor mannen, want die head and shoulders enzo vind ik rommel![]()
ok, zo even kijken@Naturell: die kan je vinden ine een kapperswinkel. Weet niet of je PRO DUO kent? Zie eens op het net naar de dichtsbijzijnde winkel.

nice, kan je zeker gewoon in de supermarkt kopen?nivea for men.
Zit octopirox in,wat een zeer goed anti-fungaal middel is en dus roos tegengaat.
Ook zit er ginseng in wat voor betere doorbloeding zorgt.
ok, zo even kijken
nice, kan je zeker gewoon in de supermarkt kopen?
Die ga ik ook niet tegenspreken Cools
Ma l'oreal eeft toch da tikkeltje meer zenne![]()
Ik ben tot nu toe nog steeds volledig voorstander. Al kan ik goed begrijpen dat, vooral mensen die gel oid gebruiken, er voor kiezen om met een shampoo te wassen. Is in die zin dan ook wel een noodzakelijk kwaad, aangezien je er dan zelf troep in smeert. Toch hoop ik dat mensen bij hun beslissing blijven hun haren alleen met water te wassen, mochten ze die beslissing gemaakt hebben.Ik ben tot nu toe nog steeds volledig voorstander. Al kan ik goed begrijpen dat, vooral mensen die gel oid gebruiken, er voor kiezen om met een shampoo te wassen. Is in die zin dan ook wel een noodzakelijk kwaad, aangezien je er dan zelf troep in smeert.
Nog mensen met updates?

Dan kan dit niet zoveel kwaad maar zou toch af en toe eens wassen met shampoo
---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------
Tis ook waarschijnlijk omda je geen shampoo gebruikt da het niet in model valt!

Juist als ik shampoo gebruik, krijg ik het slecht in model. Zit nu al geruime tijd zonder gaat echt zo goed, ik heb nu echte guido haartjes.![]()
Njah, gaat wel redelijk bij mij. Denk dat ik mijn haar moet laten indunnen, want het is een deken aan het worden.
Door dat ik een paar dagen geleden die "shampoo" met neutrale ph waarde heb gebruikt is die overgangsfase minder drastisch geworden. Momenteel is het vooral nog te vettig volgens mij, waardoor de haren teveel aan elkaar 'plakken'.
Ik blijf volhouden ofcourse; maar de dag dat je afkomt met zaken als 'nooit meer je tanden poetsen', dan kap ik er wel mee![]()
... Of een topic om je reet nooit meer af te vegen, goed voor je anus. 
Uiteraard is ieder lichaam anders, dat terzijde gelaten.Ik raad de dermoline eens te gebruiken,deze gaat toch je hoofd reinigen,maar je vetbalans normaal laten.
Je hebt een shampoo nodig om de opervlaktespanning van stoffen te breken.
Als je dit niet doet blijft al het vuil gewoon op je hoofhuid en haren.
Dan moet mijn hoofd nu echt wel heel vies zijn na 1+ jaar geen shampoo, maar merk er niks van hoor. Gewoon goed je haar wassen met water en er is niks loos. Waarom zou ik iets gaan gebruiken als ik mijn haar snel en perfect in model krijg en het helemaal niet vies oid. is?
Ik heb vet haar wat normaal nooit wil zitten. Was nu ook een ruime 2 week zonder shampoo. Het is nog steeds wel wat vettig, maar heb het idee dat het minder aan het worden is. Daarnaast is het makkelijker in model te zetten nu, gebruik amper nog gel.