MuscleMeat

Je haar nooit meer wassen met shampoo

Vandaag ging best wel k*t. Had gisterenavond nog 20minuten gefietst en heb mij vanmorgen niet meer kunnen douchen voor het examen. Wat een vettige zooi is me dat =)
Najah, we blijven volhouden:D

Zou de overgang btw niet gemakkelijker zijn moest je het milimetreren?

denk dat het bij mij zn 'balans' al gevonden heeft, vandaag zag het er echt buitengewoon goed uit. heb nu echt precies van die 'haarlokken' ipv een berg stro:D Nu hopen dat het blijft aanhouden morgen

denk dat het bij mij zn 'balans' al gevonden heeft, vandaag zag het er echt buitengewoon goed uit. heb nu echt precies van die 'haarlokken' ipv een berg stro:D Nu hopen dat het blijft aanhouden morgen

Wil jij haarlokken fzo? Ik wil het net mooi kunnen strijken zonder veel werk.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ging best wel k*t. Had gisterenavond nog 20minuten gefietst en heb mij vanmorgen niet meer kunnen douchen voor het examen. Wat een vettige zooi is me dat =)
Najah, we blijven volhouden:D

Zou de overgang btw niet gemakkelijker zijn moest je het milimetreren?

Mij lijkt de overgang dan inderdaad veel makkelijker. Wat voor soort model heb je op dit moment? En nice dat je het vol blijft houden. :)

Goed om te horen bro, nog iemand die er blij mee is. :D Hoe lang ben je nu in totaal bezig?

Voor / na foto's zijn welkom mocht iemand die hebben, wel lache om de veranderingen te zien.

Mij lijkt de overgang dan inderdaad veel makkelijker. Wat voor soort model heb je op dit moment? En nice dat je het vol blijft houden. :)

Ja ik ben doorzetter, zeker als ik iets doe uit vrije wil.
Ik denk dat dit plaatje een erg goed voorbeeld geeft hoe mijn haar is [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik probeer het wel altijd langs 1 kant neer te strijken, maar niet met een lijn op die plaats, maar beginnen van het midden van de zijkant. Er komt dan ook een deel bovenaan over de andere zijkant. Die andere zijkant doe ik dan plat.
Het is ziets zoals op deze foto, maar dan wat langer haar, meer golvend en (een deel van) het haar van de zijkant die de lijn bedekt (ook zonder gel/wax). Ook lijkt het meer op een goeie bos haar, eerder dan dit (soort van nest:'))
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het lijkt misschien raar als je dit haartype ziet, maar ben er wel vaak in geslaagd om mijn haar glad te krijgen mits gebruik van haardroger en kam.

Vandaag de deur uit zonder gel in mijn haar haha. Was het ook nog eens fokkin druk in de gym. Ik had een hardcore jaren 60 look. ****it. Ik heb nog steeds niet echt vettig haar vind ik (vandaag is dag 6 zonder shampoo). Ik heb wel het idee dat het een beetje ruikt naar haar, ipv de frisse bloempjes waar het normaal naar ruikt. En nog steeds wat huidschilfertjes wat me beetje irriteert. Ik ga het nog ff volhouden iig.

Waarschijnlijk heb je het niet eens in de gaten:rolleyes:

Nou in eerste instantie zul je misschien niet gelijk opmerken dat het haar niet is gwassen met shampoo,. Maar zodra je als kapster het haar nat maakt met zon waterspuitje,. En jij hangt daar lkkr boven met je neus.. :eek: Geloof mij maar dat er dan een lucht afkomt, zeer vergelijkbaar met de geur van een natte hond ... bleeeh!! :eek!:
En natuurlijk ga je dat als kapster niet zeggen tegen diegene,. want de klant is koning.. :D Maar het is toch echt de waarheid!

Nou in eerste instantie zul je misschien niet gelijk opmerken dat het haar niet is gwassen met shampoo,. Maar zodra je als kapster het haar nat maakt met zon waterspuitje,. En jij hangt daar lkkr boven met je neus.. :eek: Geloof mij maar dat er dan een lucht afkomt, zeer vergelijkbaar met de geur van een natte hond ... bleeeh!! :eek!:
En natuurlijk ga je dat als kapster niet zeggen tegen diegene,. want de klant is koning.. :D Maar het is toch echt de waarheid!

Ik spuit altijd wat Hugo Boss Bottled in m'n haar voor de smatjes gedurende deze semi-zomerse periode.

is blijkbaar niet het geval, vandaag zag het er weer matig en vettig uit:D

Ik heb nog nooit vet haar gehad, hoe voelt dat :(? Ik kan me er echt moeilijk iets bij voorstellen, voelt het dan gewoon alsof er vet in je haar zit ofwa? ???

Gedaan, wat nu? :)

er zei trouwens vandaag iemand tegen me dat als je je haren niet afdroogt je meer kans hebt op kaal worden. Welk van de 2 is nu de waarheid?

2,5 week bezig en het zit perfect. :D

Terug
Naar boven