luvQvist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk dat het bij mij zn 'balans' al gevonden heeft, vandaag zag het er echt buitengewoon goed uit. heb nu echt precies van die 'haarlokken' ipv een berg stroNu hopen dat het blijft aanhouden morgen
Vandaag ging best wel k*t. Had gisterenavond nog 20minuten gefietst en heb mij vanmorgen niet meer kunnen douchen voor het examen. Wat een vettige zooi is me dat =)
Najah, we blijven volhouden
Zou de overgang btw niet gemakkelijker zijn moest je het milimetreren?

denk dat het bij mij zn 'balans' al gevonden heeft, vandaag zag het er echt buitengewoon goed uit. heb nu echt precies van die 'haarlokken' ipv een berg stroNu hopen dat het blijft aanhouden morgen
Hoe lang ben je nu in totaal bezig? Mij lijkt de overgang dan inderdaad veel makkelijker. Wat voor soort model heb je op dit moment? En nice dat je het vol blijft houden.![]()
Goed om te horen bro, nog iemand die er blij mee is.Hoe lang ben je nu in totaal bezig?
Voor / na foto's zijn welkom mocht iemand die hebben, wel lache om de veranderingen te zien.
Geloof mij maar dat er dan een lucht afkomt, zeer vergelijkbaar met de geur van een natte hond ... bleeeh!! 
Maar het is toch echt de waarheid!Nou in eerste instantie zul je misschien niet gelijk opmerken dat het haar niet is gwassen met shampoo,. Maar zodra je als kapster het haar nat maakt met zon waterspuitje,. En jij hangt daar lkkr boven met je neus..Geloof mij maar dat er dan een lucht afkomt, zeer vergelijkbaar met de geur van een natte hond ... bleeeh!!
En natuurlijk ga je dat als kapster niet zeggen tegen diegene,. want de klant is koning..Maar het is toch echt de waarheid!
Ik spuit altijd wat Hugo Boss Bottled in m'n haar voor de smatjes gedurende deze semi-zomerse periode.

Ik heb nog nooit vet haar gehad, hoe voelt dat? Ik kan me er echt moeilijk iets bij voorstellen, voelt het dan gewoon alsof er vet in je haar zit ofwa?
![]()
is blijkbaar niet het geval, vandaag zag het er weer matig en vettig uit![]()
Keep it up.er zei trouwens vandaag iemand tegen me dat als je je haren niet afdroogt je meer kans hebt op kaal worden. Welk van de 2 is nu de waarheid?
er zei trouwens vandaag iemand tegen me dat als je je haren niet afdroogt je meer kans hebt op kaal worden. Welk van de 2 is nu de waarheid?
... Wat een bullshit.