- Waardering
- 26
Ik was ze gewoon hoor, maar dan met water.
In de winter maanden heb ik altijd last van roos.
Dat is ook normaal, luchtvochtigheid heeft invloed op roos, en UV dood de gisten op je hoofdhuid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was ze gewoon hoor, maar dan met water.
In de winter maanden heb ik altijd last van roos.
(had meteen weer een hoopje stro op m'n hoofd). Het is alweer terug in de vettige status, hoop dat het binnenkort toch wel minder wordt!
Kies er lately steeds vaker voor om geen shampoo te gebruiken omdat m'n haar daarna zo droog en pluizig zit. Tijdje geen gel ook en bevalt goed so far. Dit topic motiveert me wel om nog effe door te zetten 

Moet echt even een goede alcohol loze gel vinden.Ik moet wel ff een goede kam of borstel vinden. Wat kost zo'n varkensharen borstel waar hier over gepraat werd?
Vandaag bijna 2 weken shampoo loos. Gaat nog steeds goed. Gisteren wel wat gel in mijn haar gedaan tijdens het stappen. Haar is al weer droger vandaagMoet echt even een goede alcohol loze gel vinden.
Ik heb eens in de supermarkt gekeken voor een goeie shampoo en douchegel.
Ik zag hier sanex al de ronde doen als goeie douchegel en schwarzkopf als shampoo. Maar er zijn verschillende soorten; welke moet ik nu nemen en waarom?
Het bevalt je misschien niet zo goed!?Ik heb er laatst eentje gehaald voor 9 euro bij de plaatselijke drogist. Qua alcohol in gel hangt het volgens mij ook van het type alcohol af, zal vast iets op internet over te vinden zijn.
Zie je er toch van af om zonder shampoo je haren te wassen?Het bevalt je misschien niet zo goed!?

Zo ziet mijn kapsel er nu uit, ben er wel erg blij mee, supermakkelijk er ziet er imo wel goed uit.
Ik hoef na het wassen met water (wasbeurt 1x per dag 30-60s, al 2 weken zonder shampoo) niks meer te doen. Mijn haar valt vanzelf in model, ik hoef geen gel te gebruiken.
Ziet er een beetje uit als een beachboy kapsel, chicks dieken het wel.![]()
edit: plaatje vergeten, hier:

Zo ziet mijn kapsel er nu uit, ben er wel erg blij mee, supermakkelijk er ziet er imo wel goed uit.
Ik hoef na het wassen met water (wasbeurt 1x per dag 30-60s, al 2 weken zonder shampoo) niks meer te doen. Mijn haar valt vanzelf in model, ik hoef geen gel te gebruiken.
Ziet er een beetje uit als een beachboy kapsel, chicks dieken het wel.![]()
edit: plaatje vergeten, hier:
precies, ziet er idd nat uit.Is dit net na het douchen? Het zal toch wel een wat drogere look krijgen niet, anders is je haar wel echt vet.
Is dit net na het douchen? Het zal toch wel een wat drogere look krijgen niet, anders is je haar wel echt vet.