AndroidHealthClinic

Je haar nooit meer wassen met shampoo

Zonder shampoo krijg ik al m'n schilfers van de minoxidil er niet uit, anders zou ik het ook wel doen. Ben nu vooral op zoek naar een shampoo die grondig reinigt en me geen jeuk bezorgt. Nu gebeurt het vaak dat ik snachts wakker word al krabbend in m'n haar, en ook overdag moet ik enorm vaak even krabben en kan ik me soms niet bedwingen er even helemaal op los te krabben.

Pak dan rogaine foam ofzo? Ik zou echt kappen met minoxidil als je last van schilfers hebt, het zal je haargroei echt niet bevorderen ;)

Pak dan rogaine foam ofzo? Ik zou echt kappen met minoxidil als je last van schilfers hebt, het zal je haargroei echt niet bevorderen ;)

Is idd een goed idee. Heb 2 jaar terug al eens die foam genomen. Is mij een raadsel waarom ik er toen mee gestopt ben en terug beslist heb om weer de oude te nemen, wss omdat ik het toen te duur vond ofzo.

Laatst bewerkt:
Is idd een goed idee. Heb 2 jaar terug al eens die foam genomen. Is mij een raadsel waarom ik er toen mee gestopt ben en terug beslist heb om weer de oude te nemen, wss omdat ik het toen te duur vond ofzo.

Omdat je langere haren hebt? En foam dan minder makkelijk aan te brengen is.

Omdat je langere haren hebt? En foam dan minder makkelijk aan te brengen is.

Niet echt, laat het altijd vrij kort knippen tot enkele cm.. Zal wel met de prijs te maken hebben. Voor 50€ heb je al gewone minoxidil voor 12maand ver, terwijl foam 60$ is voor 4 maand.. Maar ga het zeker weer terug proberen, zie alleen maar voordelen eig.

• Topic Starter Topic Starter
Nog updates? :)

Onlangs nog met shampoo gewassen omdat ik geen normale zeep had. Haar was daarna vrij droog maar verder netjes. Nu enkele dagen later zonder shampoo is het weer perfect (was ff wat te vettig, als reactie op de shampoo denk ik).

Af en toe (1x / maand) wassen met beetje pro shampoo kan het wel positief werken merk ik.

Gaat nog steeds lekker hier, ruim 2,5 weken. Morgen misschien even naar de kapper om het bij te laten knippen. Heb nu een alcohol loze gel. Die wordt wel redelijk hard, dat is wel minder maar die ga ik morgen ff testen. Het begint nu zonder gel iig wel goed te zitten.

Ik vind je haar nooit wassen met shampoo iets te drastisch.Ik gebruik nu een natuurlijke shampoo op basis van rosemarijn.Dit stimuleert de doorbloeding van de hoofdhuid zodat je mooie gezonde haren krijgt zonder al die chemische shampoos van tegenwoordig.

Ik vind je haar nooit wassen met shampoo iets te drastisch.Ik gebruik nu een natuurlijke shampoo op basis van rosemarijn.Dit stimuleert de doorbloeding van de hoofdhuid zodat je mooie gezonde haren krijgt zonder al die chemische shampoos van tegenwoordig.
welke rosemarijn shampoo gebruik je?

Ff voor de duidelijkheid?

Mensen die hun haar met alleen water wassen doen er dus geen gel oid in?

I'm also still in. Ik vraag me alleen nog steeds af welke goede shampoo ik best kan kopen voor mijn haar sporadisch eens hiermee te wassen.

1 maand bezig nu (wel 2 keer met shampoo gewassen)

Ben nu iets meer dan 1 maand bezig en het viel me op dat gisteren toen ik me haar aan het afdrogen was er geen 1 haar in de badkuip lag, normaal wel 10 ofzo. Dus minder (geen) haaruitval.

• Like
Waarderingen: Vipo
Ik heb het maar een dag of 4 misschien 5 zonder gedaan, tot ik bij de kapper moest en daar shampoo in mijn haar kreeg.
Sindsdien is mijn shampoogebruik wel sterk verminderd. Als het niet vettig is gebruik ik tijdens het douchen conditioner zodat het goed doorkambaar blijft.

Ik ben nu een week terug van Griekenland. Daar had ik een stuk traditionele olijfoliezeep gekocht. Mijn haar is er zacht van en het pluist helemaal niet.
Ik had beter een hele voorraad ingeslagen maar ik hoop een vervanger te vinden in een natuurwinkel in de buurt.

Shampoo is een marketingstunt waar we allemaal ingelopen zijn...

Terug
Naar boven