Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt je haar toch wel gewoon met water gewassen in de tijd dat je geen shampoo gebruikte neem ik aan?Yo vette topic, zoals vele deed ik mee.
Ik heb het een maandje moeiteloos volgehouden. Mijn haar ging steeds beter in model. Merkte wel dat na een maand, het vet nog steeds dik er in zat. Maakt niet uit hoe grondig ik het waste.
Nu na een maand, voor de lol gevraagd aan mn broertje of mn haar stonk en hij zei als de kk. Daarna rest van gezin, iedereen sprong 3 meter naar achter.
Ik schrok and besloot tog shampoo te gebruiken en jongen ik kan niet geloven hoe smooth mn haar aanvoelt nu lol. Ik was vergeten hoe lekker je haar kon zijn na een lekkere shampoo beurt .
Dat wou ik effe mededelen.
Je hebt je haar toch wel gewoon met water gewassen in de tijd dat je geen shampoo gebruikte neem ik aan?
Mijn haar stinkt niet en was het al jaren niet meer met shampoo of zeep... Het is nu niet te vet en niet te droog en zit prima. Zodra ik shampoo gebruik is het een uitgedroogde ragebol.
Ik denk wel dat dit het beste werkt met mensen die van nature droog haar hebben...

) Is een beetje vettig, maar veel minder vettig dan als ik er vroeger gel in stopte bijvoorbeeld. Als mn haar opdroogd zit het ook gewoon relaxed nu. Wat dat betreft is het wel supermakkelijk. Beetje vettig van zichzelf is volgens mij wel handig om t in model te houden.heb het ook geprobeerd ;D werkt verbazing wekend goed heb gevraagd aan me kapper hoe dat nou zit die zij iets van shampoo sloopt het natuurlijke talg dat je haar aan maakt waardoor het sneller terug komt in vettige form laat je de natuur zijn gang gaan gaat dat ook vanzelf weer weg
ze zij ook dat je het niet moest doen als je gevoelig bent voor puisten omdat het vetten haar puist gevoelig is vooral op voorhoofd nek en schouders ^^

Ik heb dit stukje nu 3 keer gelezen, maar kan er niks van maken. Misschien handig om eerst nederlands te leren en dan opnieuw hier te posten.
Moest het dit wezen
Ik heb het ook geprobeerd ;D, werkt verbazingwekkend goed. Ik heb het gevraagd aan me kapper, hoe dat nou zit. Die zei iets van, shampoo sloopt het natuurlijke talg dat je haar aanmaakt, waardoor het sneller terug komt in vettige vorm. Laat je de natuur zijn gang gaan dan gaat dat ook vanzelf weer weg.
Die laatste zin snap ik helemaal niet.

idd sorry voor slordig/ slecht nederlands O_o. dyslectisch persoon hier en het daardoor niet door hebben dat ik punten en hoofdletters vergeet etc.... kan het soms heel lastig maken voor anderen om te lezen
bij voorbaat spijt in alle op volgende posts in welk topix ook
BTW idd = inderdaad![]()

)
In het begin word het idd best wel vet, en dat houd jammer genoeg ook even aan (zo'n 6 maanden) maar het resultaat is het waard! Na een tijdje (dus na een aantal maanden) is je hoofdhuid volledig natuurlijk in balans, en zal je haar minder vet aanvoelen (wat ik nu dus heb). Alleen zal je hoofdhuid een beetje vettig zijn, maar dat is juist goed! Want dat gaat roos enzo tegen
Dus het zijn goede natuurlijk veten! Ook word je haar sterker en dikker!
ik heb nl jarenlang slecht voor mijn vele en dikke haar gezorgd door overmatig gelgebruik,veel kammen,veel shampoo etc. en nu merk ik dat het best wel wat dunner is geworden en er ook veel haren door zijn uitgevallen, vooral bovenop
Denken jullie dat mn haar op deze manier iig weer wat gezonder, sterker, dikker kan worden? en hopelijk groeien er weer wat haartjes bij dan of kan dat niet?