Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was mijn haar al 5 jaar niet meer met shampoo. En het stinkt niet, en zit veel voller. Had 2 maanden geleden eens shampoo gebruikt. en het leek veel dunner en kreeg het bijna niet in model.
Ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die het gaan proberen. Laat het iig even weten.![]()
waarom ben je dan eigenlijk gestopt met het gebruiken van de shampoo, had je daar bepaalde redenen voor, zoals haaruitval, jeuk, roos, slap haar, financieel, of wat was je reden?
Ben nou denkk 5 dagen bezig.
Mijn haar is wel al flink vet geworden en hard ook.
Als het droog is kan ik het zo recht op zetten.
Maar dat word elke morgen met een beetje gel mooi gezet en ready voor de hele dag
heb jij trouwens geen last van extra haaruitval ofzo? voor zover je dat kan merken zegmaar.
In vergelijking juist veel minder dan eerst. Soms hier en daar een dood haartje, mocht ik me haar kammen, maar eigenlijk amper.
Ik doe ook mee. Mijn haar is ong. 15 cm lang gok ik. Het probleem bij mijn haren is altijd dat het gaat krullen als het opgedroogd is, vandaar dat ik er wax in doe en vaak gelspray gebruik om het in model te houden.
btw is het nog toegelaten om in het badwater (waar schuim in zit) je haar te wassen of telt dat weer als shampoo?
(jaja... in bad gaan is zoals een verkoelende drank drinken, so what)

nieuwe hype onder de DBBers. Ik kan niet achterblijven.
Ik heb zelfs een varkenshaar borstel gekocht.
Aanleiding hiervoor was dit artikel. [Link niet meer beschikbaar]
Ik had lang geleden tijdens een strandvakantie ook 3 weken lang mijn haar niet met shampoo gewassen. Ik kwam thuis met een beachboy kapsel, ik dacht dat het gewoon kwam doordat ik vaak op het strand was. Ik stond er ook niet echt bij stil.![]()

Gaat misschien wel een beetje ver, maar **** it. Als ik buiten loop wil ik iig dat ik er enigszins representatief uit zie en haar heeft goede verzorging nodig. Ben benieuwd hoe dit kamt.Interessant....
Wil het ook wel proberen maar stinkt je haar dan niet?
En als je bijvoorbeeld op stap bent geweest. Dan ruik je de sigarettenrook in je haar....dit gaat er toch met water alleen niet uit of wel?