masterpiece
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wast het toch nog elke dag met water neem ik aan? Als het te erg wordt kan je natuurlijk een klein beetje ph-neutrale handzeep gebruiken bij het wassen, maar niet als een gek gaan inwrijven, gewoon om het teveel aan vet weg te nemen.dag 5...ik moet zeggen dat mn haar erg plakkerig aan het worden is en vettig en het voelt vies aan iig.
Interessant....
Wil het ook wel proberen maar stinkt je haar dan niet?
En als je bijvoorbeeld op stap bent geweest. Dan ruik je de sigarettenrook in je haar....dit gaat er toch met water alleen niet uit of wel?
. 
dag 5...ik moet zeggen dat mn haar erg plakkerig aan het worden is en vettig en het voelt vies aan iig.
Haha bij mij is het nu ook dag 3.
Het is echt uver vettig. En het voelt echt smerig.
Maarja doorbijten![]()
Ben benieuwd hoe jullie het uiteindelijk gaan vinden.Mijn haar is ook een warboel damn, nujah ik blijf doordoen. Doet eigenlijk 1 shampoo beurt het gebeuren teniet?

Hoe wasse jullie je haar trouwens?
Gewoon doorspoelen met koud water?
En zachtjes je hoofdhuid maseren?
En dat vet in je haar verdwijnt dat van zelf?
Nu is het eigenlijk niet meer vet, iig merk ik er amper wat van. Wel is me haar dikker geworden, voller en donkerder. Ik douch elke dag en dan eigenlijk altijd 's avonds. Als ik onder de douch stap was ik eigenlijk altijd eerst mijn haar, met lauw water. Gewoon doorspoelen en met je handen door je haar gaan en hoofdhuid masseren idd.
De fase waarin je haar heel erg vet is verdwijnt gelukkig ja. Het zal wellicht per persoon verschillen, maar bij mij duurde die fase een week. Was kwa model echt niks van te maken ook, maar gezien ik een week vrij had kon ik besluiten merendeels binnen te blijven.Nu is het eigenlijk niet meer vet, iig merk ik er amper wat van. Wel is me haar dikker geworden, voller en donkerder.
Ik heb een foto op me telefoon, misschien upload ik die vanavond even.
ik ga dan vaak zwemmen en chloor was je der niet zomaar even uit met water, gaat lekker stinken
Er mag toch niet meer gerookt worden in clubs en kroegen?
Ontopic: Ik was me haar al een tijdje 1x in de week alleen met shampoo. Reden hiervoor is dat ik merkte dat me haar erg dun begon te worden doordat ik voorheen soms wel 2x per dag me haar wasde onder de douche. Ik heb erg grote inhamingen gekregen daardoor en aan de voorkant is me haar zo dun dat je me hoofdhuid kunt zien.
Misschien is het al te laat voor mij maar toch.
Binnekort gewoon alles lekker eraf, en accepteren dat ik kalende ben![]()
Je wast het toch nog elke dag met water neem ik aan? Als het te erg wordt kan je natuurlijk een klein beetje ph-neutrale handzeep gebruiken bij het wassen, maar niet als een gek gaan inwrijven, gewoon om het teveel aan vet weg te nemen.
).

M'n haar is nog steeds vettig, maar het neemt wel ietwat af heb ik het gevoel. Wel zit er op de huid een dunne vettige substantie, als ik met mijn nagel ga krabben, zit het onder mn nagel
Ik hoop dat dit wel weg gaat in verloop van tijd, anders maar ff eenmalig de shampoo erdoor.Er mag toch niet meer gerookt worden in clubs en kroegen?
Ontopic: Ik was me haar al een tijdje 1x in de week alleen met shampoo. Reden hiervoor is dat ik merkte dat me haar erg dun begon te worden doordat ik voorheen soms wel 2x per dag me haar wasde onder de douche. Ik heb erg grote inhamingen gekregen daardoor en aan de voorkant is me haar zo dun dat je me hoofdhuid kunt zien.
Misschien is het al te laat voor mij maar toch.
Binnekort gewoon alles lekker eraf, en accepteren dat ik kalende ben![]()

Misschien heb je al die problemen net doordat je al die producten gebruikt.... Die shampoo troep maakt je haar helemaal pluizig en daarna wordt het weer te dik door de wax troep die je erin smeert... Dit is een cirkel die je pas kan doorbreken als je het natuurlijke evenwicht van je haar laat herstellenIk heb een probleem dat mijn haar veel te dik is.
Als ik er na douchen geen wax in doe lijkt het een pluizige Balkenende kop, en ziet het er ook niet donker genoeg uit, te blond
Ik was het 's ochtends én 's avonds met een shampoo/douchegel combo om het droger en dunner te krijgen.

Misschien heb je al die problemen net doordat je al die producten gebruikt.... Die shampoo troep maakt je haar helemaal pluizig en daarna wordt het weer te dik door de wax troep die je erin smeert... Dit is een cirkel die je pas kan doorbreken als je het natuurlijke evenwicht van je haar laat herstellen![]()