XXL Nutrition

JelmerF 2008-2010-heden Foto Topic

• Topic Starter Topic Starter
Zo vandaag ff 2 nieuwe foto's gemaakt

onderarmen komen lekker door (adertjes jwz)

En ff een quick front pose, wat is er daar mis met men schouders dan?

28102010837.jpg

28102010836.jpg

En de kuiten!

25072010721.jpg

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

wow vooral je rug is echt veel verschil in ong 3 maanden tijd :P

Klopt die is echt hard vooruit gedaan door het nieuwe schema.

Benen zal ik deze week posten

Quote @ katsjoee: toen ik begon woog ik ongeveer 68 volgens mij, toen begon ik in het begin wat aan te rommelen maar ging me steeds meer verdiepen in de materie, vorig jaar augustus ben ik gestopt met zuipen omdat dit echt averechts werkt en sindsdien ga ik met sprongen vooruit. Ik ben benieuwd als ik zo blijf doorbouwen op wat voor gewicht ik volgend jaar zit.

SCHEMA

Dag 1 MAANDAG Bovenbenen hamstrings en kuiten
Bovenbenen
Kniebuigen
Leg extensions
Leg Press
Machine Lunges
Hamstrings
Leg curls
Deadlift met gestrekte benen
Kuiten
Zittend kuitheffen
Staand kuitheffen
Teendrukken op legpress

Dag twee DINSDAG Borst en Triceps
Borst
Dumbbel Press
Benchpress
Incline Dumbbell Press
Incline Press Smith Machine
Triceps
Pushdowns Recht staand
Smaldrukken halter
One handed - Cable
Bankdippen
Zittend Dumbbell strekken

Dag 4 DONDERDAG Rug en Biceps
Optrekken
Deadliften
Voorover roeien halter
Vertical Row
Pull Down
Biceps
Halter Curls
Hammer Curls
Schuine dumbbell Curls
Preacher Curls

Dag 5 VRIJDAG OF ZATERDAG Schouders, Achterkant Schouders, Trapezius
Schouders
Front Press
Front Dumbbell Raise
Shoulder Dumbbell Press
Military Press
Achterkant Schouders
Voorover gebogen zijwaarts heffen
Barbell rear delt row
Dumbbell seated Rear Lateral Raise
Reverse Fly’s

Trapezius
Halter Shrugs
Machine Shrugs
Barbell Shrugs

Laatst bewerkt:
gaat goed!

Goed droog ook damn.

Niets mis met je schouders bro, zijn goed in evenwicht, zie het probleem niet.

idd, wat een verschil met je rug in 3 maanden tijd.
Welk schema had je dan?

Op hoeveel procent zit je nu eigenlijk! Ziet er goed uit man. Nette progressie!

Goed droog ook damn.

Niets mis met je schouders bro, zijn goed in evenwicht, zie het probleem niet.

Dankje man!

@ tobiasrooth: idd, wat een verschil met je rug in 3 maanden tijd.
Welk schema had je dan?, ik had een schema uit de flex geplukt deze zal ik nog even posten.

@ Marten: Dankjewel voor je complimenten!:) volgens de weegschaal meting zit ik nu op 8,3 voor men gevoel zit ik zowiezo onder de 10, terwijl ik eigenlijk helemaal geen cardio doe..

Dat ziet goed uit kerel! Job well done!

Benen ben ik wel benieuwd naar, 67 cm zeg je, dan heb je beste poten, ik meet ze op het midden van mijn bovenbeen, rechts is bij mij 70 cm en links 67 cm, helemaal bovenin zijn ze nog stuk dikker maar ik weet niet precies waar je moet meten dus hou het midden maar aan.

Ga vooral zo door!

ziet er netjes uit, ook goede onderarmen

Goed bezig kerel. Ben je al vanaf de zomer aan het volgen, maar gaat netjes zo!
Je hebt trouwens volgens mij hetzelfde schuine buikspier 'probleem' als mij. Hahah zit wel hoger in bfp dan jij dus niet goed te zien.
Maar als ik het goed zie geen symmetrische abs?

Greetz

Wel nette progressie:D
Hoe kan het dat er 2002 op je 1e foto staat?:P

Goed bezig kerel. Ben je al vanaf de zomer aan het volgen, maar gaat netjes zo!
Je hebt trouwens volgens mij hetzelfde schuine buikspier 'probleem' als mij. Hahah zit wel hoger in bfp dan jij dus niet goed te zien.
Maar als ik het goed zie geen symmetrische abs?

Greetz

haha klopt, ik vind het zelf niet echt storend dat buikspier "probleem", gewoon accepteren:P is ook leuk om anders te zijn dan anderen:P

@ Maverickn1: Dat komt omdat de accu uit de camera was, en dan moet je de datum opnieuw instellen en daar had ik toen geen zin in.:P

wat is er daar mis met men schouders dan?

28102010837.jpg

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ik vind je netjes .....alleen ik zie graag bb met brede schouders... en dat hebt jij niet.... is je lichaamsbouw (je hebt dat of hebt dat niet) ...je schouders zijn niet slecht .....maar gewoon niet breed genoeg ....zwemmers hebben brede schouders en ik denk ik ook al zeg ik het van mezelf....
Ik vind brede schouders heel mooi op een smalle taille.... zo komt de v vorm veel beter uit ....no offence ik vind je anders netjes ...:)

Zéér netjes kerel , zou je je schema eens willen posten ? en verander je vaak kwa schema of ?

Ik vind je netjes .....alleen ik zie graag bb met brede schouders... en dat hebt jij niet.... is je lichaamsbouw (je hebt dat of hebt dat niet) ...je schouders zijn niet slecht .....maar gewoon niet breed genoeg ....zwemmers hebben brede schouders en ik denk ik ook al zeg ik het van mezelf....
Ik vind brede schouders heel mooi op een smalle taille.... zo komt de v vorm veel beter uit ....no offence ik vind je anders netjes ...:)

No problem hoor, ik vind het iig prettig dat je je mening onderbouwd

@ Zéér netjes kerel , zou je je schema eens willen posten ? en verander je vaak kwa schema of ?: Schema heb ik je gepm'ed

Netjes hoor, mooi droog! :)
Ben ook benieuwd na je schema!

Wat is je voedingsschemaals ik vragen mag :-)

Dank bij vb

Ps/ je mag het prv msg ook als je het niet posten wil..

Ik snap wel wat je bedoelt eigenlijk. Maar het heeft niet veel te maken met schouders. Zijn schouders zijn gewoon goed ontwikkeld, no doubt. Maar hij mist misschien wat breedte. Alleen ligt dat denk ik meer aan de rug en rear delts dan aan de schouders.

Maar het is zowieso een deel genetisch, alleen doet een goeie rug je nog wat breder lijken.

Dat van die schouders heeft met de houding te maken, ik heb ook hangende schouders. Bij mij komt het doordat de spieren tekort zijn en bij mij zijn de schouders naar voren gaan hangen. Daar word nu aangewerkt, omdat wat losser te krijgen want het loopt uit naar de nek en bovenrug en daardoor ben ik relatief stijf boven in

Laatst bewerkt:
Ik snap wel wat je bedoelt eigenlijk. Maar het heeft niet veel te maken met schouders. Zijn schouders zijn gewoon goed ontwikkeld, no doubt. Maar hij mist misschien wat breedte. Alleen ligt dat denk ik meer aan de rug en rear delts dan aan de schouders.

Maar het is zowieso een deel genetisch, alleen doet een goeie rug je nog wat breder lijken.
i agree with you ... moor ja we zin daarvoorn van west vlaanderen he:-)

Wat is je voedingsschemaals ik vragen mag :-)

Dank bij vb

Ps/ je mag het prv msg ook als je het niet posten wil..

Voedingsschema heb ik in men hoofd, heb niet excel bestandjes volstaan met hoeveel ik moet eten maar hou wel ongeveer men totale inname per dag globaal in de gaten. het geluk is dat ik zowiezo niet van snoep/chips houd en eigenlijk amper drink (scheelt heel veel heb ik gemerkt niet zuipen). Trainingsschema heb ik je Gepm-ed!

Terug
Naar boven