Fitness Seller

JelmerF 2008-2010-heden Foto Topic

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet?? Het is een mening en die baseer ik op wat ik zie. Een BB lichaam is in mijn opinie groter, voller, meer massa en breder. Ik zeg toch je bent goed op weg, maar ik vind het nog niet ogen als een BB lichaam. Waarom is dat niet juist?! ???

Moet iemand het gelijk BB vinden dan? Anders is het niet juist? Leer met kritiek omgaan man.. Ik val je niet aan. Geef je puur mijn mening. Ik ben ook zo geweest en toen vond ik het van mezelf ook.

Tja aard van het beestje he.., moet soms even men mond dichthouden voor ik wat zeg, over je zin je bent goed op weg daar heb ik overheen gelezen sorry!.

iig ik ben hard bezig om meer massa op te bouwen, als het zo hopelijk door blijft gaan zit ik over 2 maand op de 90kg (of eroverheen hopelijk):P

nice progress

mooie progressie man!

Of het nu meer een fitness lichaam of meer een bodybuilding lichaam is maakt mij niets uit.

Ik vind het proper en hard staan! Mooie prestatie. Gwn zo blijven verder doen en je zal blijven verbazen!

Bodybuilding is toch niet de definitie van een lichaam?
Bodybuilding is de sport waarmee je je bezig houdt en dus vind ik de comment niet kloppen.

Ook mijn mening.

Je bent goed bezig. Staat mooi droog. Je rug heeft echt goede progress geboekt en die biceps mogen er ook zijn. Gewoon solid.

Bodybuilding is toch niet de definitie van een lichaam?
Bodybuilding is de sport waarmee je je bezig houdt en dus vind ik de comment niet kloppen.

Ook mijn mening.

Ik heb het ook niet over een definitie, dat is jou subjectieve interpretatie.
Ik heb et over een uitstraling. Mensen associëren op basis van interpretatie.
Mensen zeiden op een gegeven moment ook tegen mij:
"vond wat je vroeger had mooier, nu heb je meer zo'n bodybuilder lichaam.." :p

Hier even een simpele google indicatie:
de 'Ik Fitness' bodytype
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En bodytype wat ik meer een BB fysiek op vind gaan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor mij een heel verschil in hoe iemand oogt. Zon dude die wel traint of je ziet overduidelijk dat iemand BB't. Verschil zie je in de gym ook goed zat.

Ik heb het ook niet over een definitie, dat is jou subjectieve interpretatie.
Ik heb et over een uitstraling. Mensen associëren op basis van interpretatie.
Mensen zeiden op een gegeven moment ook tegen mij:
"vond wat je vroeger had mooier, nu heb je meer zo'n bodybuilder lichaam.." :p

Hier even een simpele google indicatie:
de 'Ik Fitness' bodytype
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En bodytype wat ik meer een BB fysiek op vind gaan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor mij een heel verschil in hoe iemand oogt. Zon dude die wel traint of je ziet overduidelijk dat iemand BB't. Verschil zie je in de gym ook goed zat.

En ik herken me dan absoluut weer niet in die "Ik fitness" dude:P.

Maargoed je mening is duidelijk hopelijk zeg je over een half jaar ja het is toch een BBér(H) haha

En ik herken me dan absoluut weer niet in die "Ik fitness" dude:P.

Maargoed je mening is duidelijk hopelijk zeg je over een half jaar ja het is toch een BBér(H) haha
Jij bent meer het type foto1 bovenaan zoals trickster aangeeft , maar dat zal veranderen met tijd zoals je nu bezig bent ....;) maar ik vind je progressie zeer goed ...btw ik vind de bb op foto 2 mooi droog maar ik vind dat ie wat weinig massaheeft...ik vind dat trickster een mooiere body heeft dan die foto2... maar kleuren en smaken verschillen ....trickster heeft echt het lijf van een bb ...zeer mooie bovenborst , goeie armen , mooie abs... wat als trickster op 100 zal staan aan 8 a 10% .....Wat zijn doel is .....

Laatst bewerkt:
Thanx man. Al vind ik mn eigen fysiek zeker niet zo goed maargoed.
Het is puur illustratief he. Kzeg niet dat ik et een top fysiek vind die BB'er.
Maar et geeft wel weer wat in mijn opinie een verschil weergeeft tussen fitness body's en wat ik de BB kant op vind gaan.

Thanx man. Al vind ik mn eigen fysiek zeker niet zo goed maargoed.
Het is puur illustratief he. Kzeg niet dat ik et een top fysiek vind die BB'er.
Maar et geeft wel weer wat in mijn opinie een verschil weergeeft tussen fitness body's en wat ik de BB kant op vind gaan.

Maar dat is denk ik ook iets wat iedere bb-er heeft wij kijken anders tegen ons lichaam aan dan andere mensen en wij zijn niet snel tevreden.
iig deze jongen gaat de komende tijd keihard knallen. Aangezien ik met mijn studie zeeen van vrije tijd heb zal ik deze nuttig gebruiken:cool:

Maar dat is denk ik ook iets wat iedere bb-er heeft wij kijken anders tegen ons lichaam aan dan andere mensen en wij zijn niet snel tevreden.
iig deze jongen gaat de komende tijd keihard knallen. Aangezien ik met mijn studie zeeen van vrije tijd heb zal ik deze nuttig gebruiken:cool:
Das goed om te horen jelmer dat je gaat knallen en ik ben zeker dat je een mooi lijf gaat hebben ...je gaat er inderdaad keihard voor (en dat zie ik graag van die gedreven jonge mensen) en ik wens je veel suc6 toe .....je hebt al mooie progressie gemaakt anyway ...doe zo verder en alles komt perfect.:thumbs::thumbs: en trickster geeft je gewoon goeie opbouwende kritiek ...hij bedoelt het zeker goed ...ik heb veel goeie raad gekregen van hem op mijn tekortkomingen , dat moet je gewoon accepteren , mijn armen waren flauw en mijn bovenkant borst was ook slecht zei ie ...door zijn opmerkingen en zijn raad en wat ik het best ervoor kon doen ....is dit nu al flink verbeterd.... armen koud 44cm en borst gemeten rondom 122cm door alleen 1 dag er extra per week op te trainen ....

Laatst bewerkt:
Opzich netjes. Meer fitness lichaam als BB nog vind ik, maar komt nog wel denk ik ;)

Dit is niet mijn subjectieve interpretatie. Dat zeg jij hier gewoon. Hoe je het ook went of keert.
Blijf het niet vinden kloppen. De TS houdt zich bezig met bodybuilding, ondanks dat hij nog niet zoveel massa heeft als degene op die foto. Dat kun je ook zien aan zijn rug. Om maar een voorbeeld te stellen. Vind ik niks beachboy look aan, want dat is uiteindelijk wat je bedoeld met een fitness lichaam toch? En dat is na die foto's wel mijn subjectieve interpretatie. :)

Laatst bewerkt:
Dit is niet mijn subjectieve interpretatie. Dat zeg jij hier gewoon. Hoe je het ook went of keert.
Blijf het niet vinden kloppen. De TS houdt zich bezig met bodybuilding, ondanks dat hij nog niet zoveel massa heeft als degene op die foto. Dat kun je ook zien aan zijn rug. Om maar een voorbeeld te stellen. Vind ik niks beachboy look aan, want dat is uiteindelijk wat je bedoeld met een fitness lichaam toch? En dat is na die foto's wel mijn subjectieve interpretatie. :)
heeft ie ook nooit gezegt?

beginner bb, gevorderd fitnesser ach hoe je het ook noemt boeit niet, zeer mooi resultaat dit.

Dit is niet mijn subjectieve interpretatie.
Vind ik niks beachboy look aan, want dat is uiteindelijk wat je bedoeld met een fitness lichaam toch? En dat is na die foto's wel mijn subjectieve interpretatie. :)

Weer een subjectieve interpratie kerel ;)

Zoals al aangegeven werd, ik heb het nergens over beachboys. Ik snap niet dat het voor jullie zo moeilijk is om de link te leggen. Dan kan een knaap van 70kg die 1,5jaar traint ook een foto plaatsen en omdat hij toevallig op dat moment op zn voeding let en beetje spiertjes heeft zich ook een BB'er noemen.

Het ging er niet om WAT hij deed, ik zei puur en alleen dat het meer de UITSTRALING heeft van een fitnesslichaam. Als ik hem op het strand, grasveldje, zwembad of wat dan ook zou zien ofzo, zou ik het in de huidige vorm niet associëren aan BB. Ik zou tegen mn vrienden zeggen, check, dat kereltje fitnesst ook een beetje. Tjah sorry dat ik et nu zo moet brengen. Maar blijkbaar snappen jullie de link van de plaatjes niet helemaal.

Buiten dat om, zoals ik al eerder zei. Je bent goed op weg. Blijven vreten, knallen en pics plaatsen. Knal er nog een kilo of 5-8 bovenop en als je frame wat meer massa heeft en voller staat krijg je van mij ook gewoon goede props ;) Ik bedoel het niet slecht, ik oordeel gewoon realistisch naar hoe IK fysieken ervaar.

EDIT: ik zie nu pas dat je 1m80 met 88kg bent. WTF?! het oogt eerder als 75-80kg:eek: Dit is altijd een punt waarom gewicht geen graadmeter is. De een is bij een zelfde lengte buff met 100kg de ander bij 80kg al. Maar wat je nu laat zien is 88kg?! What the hell.. ???

Laatst bewerkt:

Zoals al aangegeven werd, ik heb het nergens over beachboys. Ik snap niet dat het voor jullie zo moeilijk is om de link te leggen. Dan kan een knaap van 70kg die 1,5jaar traint ook een foto plaatsen en omdat hij toevallig op dat moment op zn voeding let en beetje spiertjes heeft zich ook een BB'er noemen.

Het ging er niet om WAT hij deed, ik zei puur en alleen dat het meer de UITSTRALING heeft van een fitnesslichaam. Als ik hem op het strand, grasveldje, zwembad of wat dan ook zou zien ofzo, zou ik het in de huidige vorm niet associëren aan BB. Ik zou tegen mn vrienden zeggen, check, dat kereltje fitnesst ook een beetje. Tjah sorry dat ik et nu zo moet brengen. Maar blijkbaar snappen jullie de link van de plaatjes niet helemaal.

Buiten dat om, zoals ik al eerder zei. Je bent goed op weg. Blijven vreten, knallen en pics plaatsen. Knal er nog een kilo of 5-8 bovenop en als je frame wat meer massa heeft en voller staat krijg je van mij ook gewoon goede props ;) Ik bedoel het niet slecht, ik oordeel gewoon realistisch naar hoe IK fysieken ervaar.

EDIT: ik zie nu pas dat je 1m80 met 88kg bent. WTF?! het oogt eerder als 75-80kg:eek: Dit is altijd een punt waarom gewicht geen graadmeter is. De een is bij een zelfde lengte buff met 100kg de ander bij 80kg al. Maar wat je nu laat zien is 88kg?! What the hell.. ???

Trickster bedankt voor je info. over 6 maanden kan je me hopelijk die props geven haha!. ja ik ben 1.80 en weeg idd 88kg. zit voor een groot gedeelte in men poten. dat ik eruit zie als 75/80 kan ik me niet echt invinden maargoed dat is jou mening. iig ik blijf doorvreten/trainen/slapen. ipv dat vrienden kratten bier halen kom ik met zakken kip langs de kassa zetten Haha.

Dat ken ik ja :P Loop altijd te sjouwe met kip, kwark, blikke vis en al die andere gore rommel hehe. Dat mis ik wel, gewoon in de rondte vreten! :sad:

Trickster oke het is jou mening, maar ik vind hem toch wel voorbij de 'ik fitness' lichaamsbouw gaan. Zou hem eerder beginnende bber noemen dan fitnessman, toch? Jij hebt jezelf dan ook als vergelijkingsmateriaal dat komt ook anders over.
Ik zie het ook zo. Hij praat, loopt, eet en leeft als een bber kun je hem dan niet zo noemen?

Maargoed ieder zn mening, laten we dat voorop stellen.
Ik zeg goede progressie kerel! Blijf gewoon lekker knallen dan kom je er wel!

Ik ga nu ook weer lekker beesten, ben beniewd na een dagje slecht eten :(
Latersss

Laatst bewerkt:

Klopt. Dit was wel een subjectieve interpretatie. Dat zei ik volgens mij zelf ook al. De 1e keer trouwens niet. Heb ik met me voorbeeld ook duidelijk aangegeven.
Ook ik geef mijn mening. Je plaatjes zijn duidelijk, vind ook dat de TS boven het niveau van een fitnesslichaam uitstijgt. Als je het toch zo wilt benoemen.

Laatst bewerkt:
Klopt. Dit was wel een subjectieve interpretatie. Dat zei ik volgens mij zelf ook al. De 1e keer trouwens niet. Heb ik met me voorbeeld ook duidelijk aangegeven.
Ook ik geef mijn mening. Je plaatjes zijn duidelijk, vind ook dat de TS boven het niveau van een fitnesslichaam uitstijgt. Als je het toch zo wilt benoemen.

Vind ik ook, zeker gezien zijn poten ;)

+1 man, ook je kuiten erg nice, doe je er veel voor of zit het in je genen denk je?

Vind ik ook, zeker gezien zijn poten ;)

+1 man, ook je kuiten erg nice, doe je er veel voor of zit het in je genen denk je?

Het zit volgens mij echt in men genen dat men kuiten goed ontwikkeld zijn, dit betekend natuurlijk niet dat ze iedere week ontkomen aan een marteltraining:P!

@ Trickster: Dat ken ik ja :P Loop altijd te sjouwe met kip, kwark, blikke vis en al die andere gore rommel hehe. Dat mis ik wel, gewoon in de rondte vreten!: haha ik heb sinds een tijd men eigen diepvrieslade thuis voor alle kip:P het scheelt wel dat men ouders het motiveren en met eten rekening met mijn sport houden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven