- Waardering
- 62
Waarom niet?? Het is een mening en die baseer ik op wat ik zie. Een BB lichaam is in mijn opinie groter, voller, meer massa en breder. Ik zeg toch je bent goed op weg, maar ik vind het nog niet ogen als een BB lichaam. Waarom is dat niet juist?!![]()
Moet iemand het gelijk BB vinden dan? Anders is het niet juist? Leer met kritiek omgaan man.. Ik val je niet aan. Geef je puur mijn mening. Ik ben ook zo geweest en toen vond ik het van mezelf ook.
Tja aard van het beestje he.., moet soms even men mond dichthouden voor ik wat zeg, over je zin je bent goed op weg daar heb ik overheen gelezen sorry!.
iig ik ben hard bezig om meer massa op te bouwen, als het zo hopelijk door blijft gaan zit ik over 2 maand op de 90kg (of eroverheen hopelijk)

maar ik vind je progressie zeer goed ...btw ik vind de bb op foto 2 mooi droog maar ik vind dat ie wat weinig massaheeft...ik vind dat trickster een mooiere body heeft dan die foto2... maar kleuren en smaken verschillen ....trickster heeft echt het lijf van een bb ...zeer mooie bovenborst , goeie armen , mooie abs... wat als trickster op 100 zal staan aan 8 a 10% .....Wat zijn doel is .....

Dit is altijd een punt waarom gewicht geen graadmeter is. De een is bij een zelfde lengte buff met 100kg de ander bij 80kg al. Maar wat je nu laat zien is 88kg?! What the hell..