AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe training, niet helemaal af gemaakt. Ik had een dikke schijterij aanval dus heb een gedeelte moeten staken :(

Kcal inname deze week verhoogt van 3.500 naar 3.800kcal omdat gewicht hetzelfde bleef.

Reverse grip incline dumbbell press
12 x 20kg
10 x 26kg
10 x 28kg
Dropset:
10 x 28kg -- 6 x 24kg -- 5 x 22kg

Dumbbell chest press
10 x 32kg
10 x 32kg
8 x 32kg
8 x 30kg

Crush grip dumbbell press
12 x 22kg
12 x 22kg
12 x 22kg
12 x 22kg

Peck deck machine
15 x 45kg
12 x 60kg
10 x 70kg
10 x 60kg

Standing calf raises
20 x 55kg
15 x 60kg
15 x 60kg
13 x 60kg

Poepen
1 x 3,5kg

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Schijtwijf!!!

Wel lekker volume in je training!

Haha lekker bezig freund! hatelijk als je van die schijtaanvallen krijgt, heb zelf erg gevoelige darmen:( (ik ben een gevoelig prinsesje)

Heb jij geen problemen met T-shirts kopen trouwens? XL vaak te klein, XXL zit rond je middel echt ****ing lelijk, alsof je een kleed aan hebt?

(Raad je winkels aan waar je "normale" shirts kan kopen?)

Haha lekker bezig freund! hatelijk als je van die schijtaanvallen krijgt, heb zelf erg gevoelige darmen:( (ik ben een gevoelig prinsesje)

Heb jij geen problemen met T-shirts kopen trouwens? XL vaak te klein, XXL zit rond je middel echt ****ing lelijk, alsof je een kleed aan hebt?

Moet je bestellen bij ome Pun :D

Shirts zijn inderdaad een ramp. Veel passen en soms zit er wel wat leuks bij. Het merk wat bij mij sowieso altijd goed zit is death by zero, die zijn mooi getailleerd en zijn ook wel tof vind ik.

Of inderdaad bij:

Moet je bestellen bij ome Pun :D

Ze zijn een beetje gay, maar dat is oke.

Thanks. Zal eens kijken dan idd;) jij hebt gewoon XL van dat merk?

@Punjab ouwe kamper, wat verkoop je zoal ?

Stretch shit :) Werkt prima, koop je een maatje groter en zit het niet zo popi jopi strak. Ik weiger ook echt om veel geld aan kleding uit te geven, wetende dat ik er na 1 of 2 bulkcycles weer uit gegroeid ben dus neem vaak dingen van H&M/New Yorker enzo. Die laatste valt nu af, grootste maat daar is XL en dat past niet meer :(

Ga je es volgen! Jaloers op die 3800 kcal, ik eet er 2000 meer om te gainen -_-

Thanks. Zal eens kijken dan idd;) jij hebt gewoon XL van dat merk?

@Punjab ouwe kamper, wat verkoop je zoal ?

Ja volgens mij XL, geloof dat ze maar tot die maat gaan. Ik heb niet zo'n hele brede bouw, dus misschien bij mensen met een grotere schouderwijdte gaan ze niet goed zitten. Maar het is zeker het proberen waard.

We hebben nu 2 keer shirts uit Australië besteld, hij al vaker geloof ik. Vorig jaar zaten ze echt perfect, goeie dikke v zodat de borst mooi naar buiten komt en een aparte opdruk wat je hier niet snel tegen zal komen.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Stretch shit :) Werkt prima, koop je een maatje groter en zit het niet zo popi jopi strak. Ik weiger ook echt om veel geld aan kleding uit te geven, wetende dat ik er na 1 of 2 bulkcycles weer uit gegroeid ben dus neem vaak dingen van H&M/New Yorker enzo. Die laatste valt nu af, grootste maat daar is XL en dat past niet meer :(

Ga je es volgen! Jaloers op die 3800 kcal, ik eet er 2000 meer om te gainen -_-

Gaan die stretch shirts niet strak om de buik zitten? Ik moet natuurlijk wel mijn dikke buik kunnen verbergen :o
3800 is nog maar het begin hoor. Ben langzaam aan het opbouwen, maar denk dat ik 2000kcal er bij niet nodig zal hebben heb gelukkig :D

Ja volgens mij XL, geloof dat ze maar tot die maat gaan. Ik heb niet zo'n hele brede bouw, dus misschien bij mensen met een grotere schouderwijdte gaan ze niet goed zitten. Maar het is zeker het proberen waard.

We hebben nu 2 keer shirts uit Australië besteld, hij al vaker geloof ik. Vorig jaar zaten ze echt perfect, goeie dikke v zodat de borst mooi naar buiten komt en een aparte opdruk wat je hier niet snel tegen zal komen.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Gaan die stretch shirts niet strak om de buik zitten? Ik moet natuurlijk wel mijn dikke buik kunnen verbergen :o
3800 is nog maar het begin hoor. Ben langzaam aan het opbouwen, maar denk dat ik 2000kcal er bij niet nodig zal hebben heb gelukkig :D

Ja met die strechshirts zie ik er ook in mijn bulk uit als een zwangere meid :D

Haha vetkleppen, dat heb ik gelukkig niet :p

Back de leg day. Uiteraard niet van mijn vorige training geleerd om strapsons mee te nemen, deze is weer barehanded.

Deadlifts
15 x 70kg
10 x 120kg
8 x 140kg
4 x 150kg (grip loss)

Wide grip pullups bodyweight
6x
10x
8x
7x

Close grip cable pulldowns
10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg
Dropset:
10 x 70kg -- 6 x 60kg -- 6 x 50kg

Low cable rows
12 x 75kg
10 x 85kg
10 x 85kg
10 x 85kg

Dumbbell rows
10 x 34kg
10 x 34kg
10 x 34kg
10 x 34kg
Deze oefening kan ik makkelijk veel zwaarder, alleen mijn dikke klote hand kan niet meer vast houden dan dit.

Leg press
15 x 260kg
15 x 260kg
12 x 260kg
12 x 260kg (bij deze laatste reps had ik een vaag gevecht in mijn hoofd. Ik zei constant tegen mezelf tot de 10, niet meer, tot de 10. Terwijl er een ander stemmetje was dat zei, nee joeri tot en met de 12! Ik had het gevoel dat mijn stem die tot de 10 wilde gaan baas was, maar uiteindelijk ging ik vanzelf door naar de 12. Leuk verhaal he :o)

Leg extension
12 x 110kg
10 x 120kg
10 x 120kg
10 x 120kg

Diiikkkkkee pomp in me quads, de t*ring, kon niet meer lopen. Voor jullie laat ik de broek zakken, ook al wordt er niet om gevraagd. Mag nog wel wat groter!

t5og7d.jpg

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Dit is een beetje mijn doel trouwens:

Hahaha ik vind jouw log altijd prachtig om te lezen, al die leuke dagboekverhaaltjes tussen je demoontjes en je engeltjes.. Love it :heart: :engel:

Mooie training baas!

Kan je je derde beentje wel vasthouden tijdens t pissen? Slappe nichtengrip van je! ;)
Nice Tren man. En bel me wanneer je je doel hebt bereikt? <3

Hahaha ik vind jouw log altijd prachtig om te lezen, al die leuke dagboekverhaaltjes tussen je demoontjes en je engeltjes.. Love it :heart: :engel:

Mooie training baas!

hahaha :D Bedankt maat!

Kan je je derde beentje wel vasthouden tijdens t pissen? Slappe nichtengrip van je! ;)
Nice Tren man. En bel me wanneer je je doel hebt bereikt? <3

Mijn derde beentje weegt gelukkig geen 34kg :o
Als ik mijn doel bereikt heb ga ik eerst mezelf flink kapot vingeren voor elke spiegel die ik tegen kom. Als de wondjes tegen die tijd genezen zijn hoor je het!

Straps standaard in je trainingsbroek/tas stoppen, heb ik ook. Zonde om je rugtraining niet max te kunnen gaan omdat je grip faalt man. Alhoewel je die 34 toch wel vast zou moeten kunnen houden :P

Straps standaard in je trainingsbroek/tas stoppen, heb ik ook. Zonde om je rugtraining niet max te kunnen gaan omdat je grip faalt man. Alhoewel je die 34 toch wel vast zou moeten kunnen houden :P

Het is de pomp in me onderarmen die zo achterlijk groot is dat ik nog amper mijn handen kan bewegen. 34kg kan ik normaal makkelijk vast pakken, maar met die pomp kan ik zonder gewicht mijn handen haast niet eens dicht knijpen.

Jaja, dit was hem weer, schouder training poer sang. Met een beetje hamstrings en kuiten.

Seated side lateral raises le dumbbell
15 x 10kg
10 x 12kg
10 x 12kg
Dropset:
10 x 12kg -- 6 x 8kg -- 6 x 4kg

Shoulder press machine
12 x 64kg
8 x 75kg
10 x 70kg
Dropset:
8 x 70kg -- 5 x 60kg -- 6 x 50kg

Face pulls
12 x 30kg
12 x 35kg
10 x 40kg (schaamde me een beetje bij deze :o Ik stelde me in op een ****ing zwaar gewicht, ik met me hele gewicht er in hangen om dat ding naar achter trekken, leek het net of ik 10kg geselecteerd had. Ik vloog naar achter, verloor mijn evenwicht en tyfte bijna op de grond. Gelukkig waren er geen mooie, knappe, jonge, blonde, donkere of rooie meisjes.)
Dropset:

10 x 40kg -- 8 x 35kg -- 8 x 30kg

Seated rear lateral raises
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg
Dropset:
10 x 10kg -- 8 x 8kg -- 8 x 6kg

Upright rows wide grip
10 x 50kg
10 x 50kg
10 x 50kg
Dropset:
10 x 50kg -- 6 x 40kg -- 8 x 30kg

Calf raises
15 x 70kg
15 x 70kg
15 x 70kg
15 x 70kg

Leg curls
12 x 100kg
10 x 110kg
8 x 110kg
10 x 100kg

Stiff leg deadlift. Door de deadlifts gister deze niet optimaal kunnen pakken. Mijn rug zit al de hele dag zo vol als iets wat vol zit. Door wat stiffs werd het alleen maar erger.
12 x 70kg
12 x 70kg
10 x 90kg
10 x 90kg

Was blij dat ik met de auto was, anders had ik die 400 meter moeten lopen :o

Deze tijdens het gymmen ff genomen. Uiteraard met kleren aan.
fao56u.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven