MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

****ing lui vandaag echt niet normaal.. Morgen weer gymmen op werk.
9.3/10 ghehe, begint je tren te werken?

Lekker man. Misschien toch es aan de AAS gaan voor extra motivatie?
Nee die 9.3 had niks met de tren te maken, ik heb nog nooit zo'n perfecte ass gezien... Die moet ik over een weekje niet tegenkomen in de gym, instant boner als de tren ingekickt is:O

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Haha, dikke kolerelijer! :(

Altijd weer een smile op me gezicht als ik hier lees :roflol:

Laatst bewerkt:
De gebroeders tren moeten maar eens een x een stad onveilig maken binnenkort :D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker man. Misschien toch es aan de AAS gaan voor extra motivatie?
Nee die 9.3 had niks met de tren te maken, ik heb nog nooit zo'n perfecte ass gezien... Die moet ik over een weekje niet tegenkomen in de gym, instant boner als de tren ingekickt is:O

Ik begin eerst wel me een pwo als instant whey ofzo. Ze zeggen dat je daar ook wel hard op gaat omdat die instant is.

Altijd weer een smile op me gezicht al ik hier lees :roflol:

Haha, ik ook :D

De gebroeders tren moeten maar eens een x een stad onveilig maken binnenkort :D

Ik ben dieper in dan stunna kan hebben!

Ik zeg maak de hoofdstad eens onveilig ;)

Ja die instant whey hoor ik ook goeie verhalen over. Maar ik ben bang dat ik daar verslaafd aan raak ofzo.. je weet het maar nooit met die chemische poedertjes van tegenwoordig.

Ik ben ook wel in voor een Trenbolona-partijtje!

Ik zeg maak de hoofdstad eens onveilig ;)

Als ik maar heel veel kan drinken. Ik ben nuchter niet zo leuk :p hoofdstad is altijd goed. Kan jij ook mooi mee ;)

Ja die instant whey hoor ik ook goeie verhalen over. Maar ik ben bang dat ik daar verslaafd aan raak ofzo.. je weet het maar nooit met die chemische poedertjes van tegenwoordig.

Ik ben ook wel in voor een Trenbolona-partijtje!

Het is wat met die poeders inderdaad :D vaak ben je te bang!

Laatst bewerkt:
Mooi dat zijn er dan 4 :D

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Weet niet of ik wel met die graatmagere Stunna durf bedenk ik me net. Hij doet toch zo'n crashdieet... Straks ziet hij eruit als Joer zijn Ava :eek: Dan slaap ik nooit meer daarna :o

Re: JoertjuH - Making the dream reality

:D

Joertjuhs chatbox. Geen training te zien hier.

Mooi dat zijn er dan 4 :D

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Weet niet of ik wel met die graatmagere Stunna durf bedenk ik me net. Hij doet toch zo'n crashdieet... Straks ziet hij eruit als Joer zijn Ava :eek: Dan slaap ik nooit meer daarna :o

Ik heb hem wijs gemaakt dat hij met zo'n dieet en tren niks kwijt zal raken aan spiermassa :o we kunnen dan beter snel gaan voor het echt niet meer om aan te zien is.

:D

Joertjuhs chatbox. Geen training te zien hier.

Morgen ga ik weer indruk op je proberen te maken met mijn back en leg training :o

Ja hoor, tijd om weer te klagen :) een training niet geklaagd is een goeie training en die probeer ik te mijden.
Afgelopen nacht super slecht geslapen, dus had niet de energie die ik hoor te hebben. was tussen de setjes met mijn ogen aan het tollen van die moe prikkels. Very misselijk ook na pull ups. Beetje een aparte training.

Squatsen
10 x 70kg
10 x 110kg
10 x 120kg
10 x 120kg (hoppaaa, waar ik de vorige keer tot de 5 herhalingen kwam doe ik er nou gewoon even 5 bovenop. Voelde me een monster, een mooie overwinning. Deze overwinning heb ik de rest van mijn training in me onderrugkabels gevoeld. t*ring, t*fus, klote pomp!! Ik word helemaal gek van deze shit. Kan niet lopen, staan, zitten.. Dus dan maar lekker liggen. Maar ****, hier heb ik niks aan :/ Of me rug is zo zwak of het komt door me instant whey pre-workout supp)

leg press
15 x 260kg
15 x 260kg
12 x 260kg
12 x 260kg

Wide grip pull ups bodyweight
10x
8x
7x
5x

Close grip cable pulldowns
10 x 80kg
8 x 80kg
10 x 75kg
Dropset:
8 x 75kg -- 6 x 65kg -- 6 x 55kg

Cable rows
10 x 90kg
10 x 100kg
10 x 100kg
Dropset:
10 x 80kg -- 6 x 70kg -- 6 x 60kg

Dumbbell rows
10 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg

Ik zou nog gedeadlift hebben, maar die kabels, dem onderrugkabels, ze zitten in de weg.

Ik hou van instant whey, werkt echt instant zoals de naam al doet zeggen. Hier het resultaat na dag 1:
28ivpk4.jpg

Deze foto is voor me fans
Alleen me echte fans
Van wie ik hou
<3
ghehe ik spoor niet
Kusjeeeee
1zc2vf8.jpg

:roflol: Goeie kop in de spoilers

En dikke arm man! Hoe hoog doseer je jouw insta whey? Ook meerdere merken?

Re: JoertjuH - Making the dream reality

Huh, ff twee keer zo vaak squatten. Vorige keer dus gewoon laf getraind? :p

Huh, ff twee keer zo vaak squatten. Vorige keer dus gewoon laf getraind? :p

Ik train nooit laf :mad::(

Vorige keer had ik nog eerder last van mijn onderrug dan nu, toen moest ik tijdens de oefening stoppen omdat het niet meer ging.

Haha laffe knul :D

Die mega pump komt door de mast. Iets anders kan ik niet bedenken.. Eerste x mast voor mij en ik heb precies hetzelfde als jij, ook na squats niks meer waard :mad:

Vorige blasts had ik nergens last van, enige verandering sindsdien is toevoeging mast.

Haha maffe knul :D

Die mega pump komt door de mast. Iets anders kan ik niet bedenken.. Eerste x mast voor mij en ik heb precies hetzelfde als jij, ook na squats niks meer waard :mad:

Vorige blasts had ik nergens last van, enige verandering sindsdien is toevoeging mast.

Ik mast niet man, dus dat gaat voor mij niet op..

Heb ook even een letter verandert in je post, dit vind ik iets meer acceptabel

Dan stel je je gewoon aan :trollface:

Ja klopt, ik doe me graag voor als nichterige b*ch die niks kan hebben.

Weet ik toch :kiss:

Dikke traps alweer ouwe, dus je doet toch wat goed in de gym, ondanks je gejank :D

Terug
Naar boven