- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk om weer posts van je te zien ik heb je srs gemist! :$

waarom?waarom?
---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------
Ik heb vandaag getraind! En wat is het toch altijd fijn om mensen tegen te komen die je dan vertellen dat je er wat minder goed uit ziet. Afgevallen, aangekomen in vet. Echt top..
?Das een beste pul bier!
Wat doe je eigenlijk bij defensie?

wat wil jij dan? een aai over je bol, een schijnheilig schouderklopje, een brede schouder om op uit te huilen en een flinke portie medelijden?
Hij geeft alle militairen daar handjobs.
110kg is nog steeds respectabel toch brah? tenzij je 16+ % staat.. maar dat is nie zo toch![]()

DBB in de gaten houden voor potentiele serial killers en rapistsDas een beste pul bier!
Wat doe je eigenlijk bij defensie?

DBB in de gaten houden voor potentiele serial killers en rapists![]()

Das een best eetschema! Even die kilo terugwinnen bro![]()
al hoop ik dat er tegelijkertijd wel wat oud spierweefsel kan groeien op dit voer.Cut na paar weken niet/slecht trainen? Niet bang om nog meer massa te verliezen dan?
En dan liever 105kg op 8-9% dan 110 op 16%
Ik kijk wel waar deze bootje strand. moet wel mijn shirt uit durven trekken deze zomer 
Mja, eet wel wat extra instant whey ofzo.. Komt wel goedEn dan liever 105kg op 8-9% dan 110 op 16%
Ik kijk wel waar deze bootje strand. moet wel mijn shirt uit durven trekken deze zomer
![]()
105kg 9% heb je meer vvm dan 110 op 16