AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

Leuk om weer posts van je te zien ik heb je srs gemist! :$

• Topic Starter Topic Starter

:eek: waarom?

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Ik heb vandaag getraind! En wat is het toch altijd fijn om mensen tegen te komen die je dan vertellen dat je er wat minder goed uit ziet. Afgevallen, aangekomen in vet. Echt top..

:roflol: Stel je niet aan dikke, gas erop!

goed dat je weer traint :D

:eek: waarom?

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Ik heb vandaag getraind! En wat is het toch altijd fijn om mensen tegen te komen die je dan vertellen dat je er wat minder goed uit ziet. Afgevallen, aangekomen in vet. Echt top..

wat wil jij dan? een aai over je bol, een schijnheilig schouderklopje, een brede schouder om op uit te huilen en een flinke portie medelijden????

:roflol: Stel je niet aan dikke, gas erop!

Ik stel me noooooit aan :D

Jaaaa, eindelijk weer man, zal een goeie spierpijn worden morgen..

wat wil jij dan? een aai over je bol, een schijnheilig schouderklopje, een brede schouder om op uit te huilen en een flinke portie medelijden????

Pak je bezem en vlieg, vlieg ver, vlieg ver hier vandaan!

Hij geeft alle militairen daar handjobs.

110kg is nog steeds respectabel toch brah? tenzij je 16+ % staat.. maar dat is nie zo toch ;)

De fluffer van defensie ;)

Op zich hoef ik me nog niet depressief te voelen ;p

DBB in de gaten houden voor potentiele serial killers en rapists :roflol:

Heb er al een paar in de smiezen!

Foto van mijn been, omdat hij er best mag wezen.

jqrjm0.jpg

Ey fattie trainen jij !

Jajaja, maandag weer :P

Eetschema:

08.00
500ml melk
100g perfect mass gainer

10.00
200g mager runder gehakt
2 tortilla wraps
2 ei-wit
sla en shit voor de smaak

12.00
200g kipfilet
200g aardappel
1 eetlepel mayo
groenten waar ik zin in heb

15.00
200g tartaar
2 meergranen ping pannenkoeken
komkommer

19.00
200g Kipfilet
60g zilvervliesrijst
groenten

22.00
500g magere kwark

Totaal:
3086kcal
299g eiwit
266g carbs
91g vet

Over een paar weken haal ik er wat koolhydraten van af en dat blijf ik verlagen tot ik een skinny ass moser****er ben

Das een best eetschema! Even die kilo terugwinnen bro :thumb:

Doelde ook op de goeie kilo's ;)

Dan is het goed :D

Cut na paar weken niet/slecht trainen? Niet bang om nog meer massa te verliezen dan?

Cut na paar weken niet/slecht trainen? Niet bang om nog meer massa te verliezen dan?

Mja, eet wel wat extra instant whey ofzo.. Komt wel goed :D En dan liever 105kg op 8-9% dan 110 op 16% :p Ik kijk wel waar deze bootje strand. moet wel mijn shirt uit durven trekken deze zomer :p

Mja, eet wel wat extra instant whey ofzo.. Komt wel goed :D En dan liever 105kg op 8-9% dan 110 op 16% :p Ik kijk wel waar deze bootje strand. moet wel mijn shirt uit durven trekken deze zomer :p

Haha oke dan. De afgelopen 4 weken nog wel gewoon insta whey in je schema gehouden?
En die vergelijking gaat ook niet echt op he :p 105kg 9% heb je meer vvm dan 110 op 16

Terug
Naar boven