Fitness Seller

JoertjuH - Droom lekker verder

Nog lekker aan het dromen?

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren Joertjuh gezien op Pussylounge, t*ring wat een beer. Al beetje bijgekomen?

Doe je dit jaar weer mee aan de dbb contest?

Haha, valt wel mee joh :D leuk je gezien te hebben! Volgens mij was ik alleen te dronken om normaal te kunnen praten ghehe. Als ik stond te stampen ging alles goed, maar als ik dan ff stil stond verloor ik mijn evenwicht en moest ik me aan mensen tegen houden :o best erg. Dan pakte ik ze vast en het enige wat ik zei was, ik ben niet dronken, ik ben NIET dronken!

Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik mee ga doen, heel misschien wel, even kijken hoe het de aankomende weken gaat na deze week.

Gaat bijna weer komen! Ga wel weer knallen, deze week begonnen, dus moet wel los lopen haha.

Deze week alleen een k*t week gelijk. Open dagen van de luchtmacht zijn er weer, dus daar moet ik weer voor aan de gang. Kan me eigen voer dus niet eten en sporten zal al helemaal niet gaan. Maandag een frisse start :)

Topper, op naar maandag danmaar :D!

gewoon meedoen aan die contest. Meteen wat extra motivatie die nu zeker niet overbodig is ;)

It's alive............ ;)

Zit net ff de foto's te kijken van de contest deelnemers.. Mij al te veel sixpacks hahaha, volgend jaar beter :D

Attention

Heer JoertjuH heeft gister een bezoek gebracht aan de gymzaal.

Wat een t*fus hitte in die gym. Het hoekje waar de dumbbells liggen bestaat voor een groot deel uit ramen, ramen zo hoog als het gebouw zelf, met uiteraard de zon die met zijn pl**ris kop recht op de ramen aan het schijnen is. (sorry zon)

maar goed, met mijn sexy bezweette lichaam dus met wat dumbbells in de weer geweest. lekker van die natte strepen op de bankjes trekken met mijn ronde natte billetjes.

Genoeg geblaat, training van gister:

Borst

Reverse grip dumbbell press
12 x 24kg
10 x 26kg
10 x 26kg
9 x 26kg

Flat dumbbell press
10 x 26kg
10 x 26kg
8 x 26kg
8 x 26kg

crush grip presses met le dumbbell
10 x 26kg
10 x 26kg
10 x 26kg
8 x 26kg

Cable fly's
12 x 15kg
10 x 17,5kg
10 x 15kg
10 x 15kg

Leg curls
12 x 75kg
10 x 80kg
10 x 80kg
10 x 80kg

Stiff leg deadlift gesuperset met single leg dumbbell calf raises.
10 x 70kg -ss- 12 x 26kg
10 x 70kg -ss- 12 x 26kg
10 x 70kg -ss- 12 x 26kg

Laatste oefening een superset van gemaakt omdat ik wat in tijdnoot zat. Niet door het voetbal, want dat kan me gestolen worden.
Training ging lekker, heel lekker, heb vandaag ook zeer intense en bevredigende musclepain. Kracht wel gigantisch achteruit gegaan, maar dat komt deze weken wel weer terug.

Favoriete dumbbell deze training: de 26kg, zwart met wat zilver in de hand vaten en grijze doppen geloof ik.

Zal na werk even een foto hier posten als "begin" foto voor mijn gecut.

Eindelijk weer aan het gymmen joh dikke!

Lekkere train hoor ;) Nu weer blijven gymmen en loggen he :haha:

Heb al een paar keer gezegd dat ik weer aan de gang zou gaan geloof ik :p maar nu doe ik het echt!!
Vanavond quads met rug, heb er best zin in. Zin om weer wat verandering te zien vooral.

Kom jij woensdag nog langs trouwens?

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Ohhkeeeee, hier dan de pre-k*t foto. Doe maar even zeggen dat ik dik ben!

726g3m.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Lekker, Hoe lang ga je cutten?

hehe je hebt in ieder geval iets om beet te nemen toch.

Maar fijn dat je weer bent gaan trainen, nu aan de gang blijven meneer Joer!

Terug
Naar boven