- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beter laat dan nooit!
Ga je op de voet volgen
Waarom notatie in lbs?

Hehe, eindelijk
Leuk man!
We hebben hier op werk een zooi Amerikanen zitten (militair). Uiteraard hebben ze zelf een complete gym mee genomen, wat voor mij voordelig uit pakt. Ik kan er gewoon gratis trainen. Ze hebben er totaal andere apparaten staan dan basic fit waar ik normaal altijd train. Erg fijn voor de afwisseling en het is er een stuk rustiger rond de tijd dat ik kan trainen. Eigenlijk is het dus ideaal. Het enige wat wennen is zijn de gewichten, dat gaat allemaal in lbs.
maar echt heel relaxed zeg!

fitte dames passen hier perfect tussen haha.
maar misschien wel leuk om te gebruiken als verschil foto met de zomer die gaat komen. Ik post er dit weekend nog wel over als ik het niet vergeet.
Haha, ik heb een stevige ass, maar die vrouwenbillen zijn leuker om naar te kijken
Ik zal van het weekend eens kijken hoe ik er uit zie op de foto. Omdat ik weer wat vet gainz heb gemaakt denk ik dat het er niet zo spectaculair uit zietmaar misschien wel leuk om te gebruiken als verschil foto met de zomer die gaat komen. Ik post er dit weekend nog wel over als ik het niet vergeet.
Mijn week schema wat ik gister poste gaat trouwens al niet door. Was vergeten dat ik donderdag weer verder ga aan mijn tattoo, dus vanaf donderdag kan ik weer even niet trainen
Maaaar, wel zin om weer te inken.

Ga je die ene die je hier voorheen hebt gepost (dacht met een klok als ik goed had) verder afmaken?
Dacht dat je toe zei dat die inderdaad nog verder gedaan moest worden of heb ik het verkeerd![]()
ze belde net dat ze een infectie in haar hand heeft. Vet k*t voor haar natuurlijk. Maar hier keek ik al bijna 5 maanden naar uit. Nieuwe datum is 8 februari geworden. Duurt nog veel te lang pff.

ben zo beroerd als maar kan.