MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat is een swissbar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562

swiss-bar.jpg

---------

Heb niet getraint, verslapen :o en had verder ook niet echt mogelijkheden wel te gaan trainen.

Verslapen als je thuis traint, whut? :p

:roflol:

Werd half 12 wakker, en moest om 12:15 uur nog weg :o
Heb me gvd nog nooit verslapen, en had wel zin in training.. was van plan om alles op hoger volume te pakken :p

Using imagination since no pics :rolleyes:
Fullbody training zit me herstel zo erg in de weg dat ik maar 2x hoef te trainen met fullbody van 100 minuten per keer :p Hoe gaat dat schema bij jou dan?

• #1.566
Using imagination since no pics :rolleyes:
Fullbody training zit me herstel zo erg in de weg dat ik maar 2x hoef te trainen met fullbody van 100 minuten per keer :p Hoe gaat dat schema bij jou dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah dat is opzich wel fijn, heb je ook eventueel nog tijd voor cardio. :D ik ben nu ongeveer 60 minuten per training bezig. Herstel gaat redelijk goed, maar denk dat ik toch cardio moet doen :(

Schema is nu:

FB1
SQ 6/3/3/3/1
MP 5/5/3/1
BOR 5/5/5/3/15
BP 10/5/3/1
Incl Db press SS Facepulls

FB2
DL 5/3/1/1/1/8
Shrugs 8/6/6/3/20
CGBP 8/6/6/5
Decline flyes SS Chins 3x8

FB3
SQ 8/8/8/8
Swiss MP 5/5/3/1
T-Bar 8/8/6/6
BP 10/10/10/8/8
Upright Rows SS Curlzz 3x8

Geen BP om mee te beginnen / voor MP?
Op FB1 heb je nu 3 presses, en FB2 maar 1 press, rare verhouding bro :P
Zou de flyes en db press omwisselen dan en bij FB 3 of 1 BP voor MP zetten ;)

Just my 2 cents bro.

• #1.568
Geen BP om mee te beginnen / voor MP?
Op FB1 heb je nu 3 presses, en FB2 maar 1 press, rare verhouding bro :P
Zou de flyes en db press omwisselen dan en bij FB 3 of 1 BP voor MP zetten ;)

Just my 2 cents bro.

Nu je dat zo zegt is het idd een rare verhouding :roflol:
Dat omwisselen kan wel ja, maar BP voor MP word 'm denk ik niet :o
Na MP gaat BP goed, merk geen krachtverschil. Maar met eerst BP en daarna MP dan heb ik al moeite met 3x30kg :o

Nu je dat zo zegt is het idd een rare verhouding :roflol:
Dat omwisselen kan wel ja, maar BP voor MP word 'm denk ik niet :o
Na MP gaat BP goed, merk geen krachtverschil. Maar met eerst BP en daarna MP dan heb ik al moeite met 3x30kg :o

Hmmm laat dat BP/MP maar zitten dan :p
Misschien BP als hoofdoefening, gevolgd door CGBP op FB2, dan kun je BP bij FB1 weglaten?
Dus de BP van Fb1 naar FB2.
Ik heb zelf altijd BP/MP/BP over de 3 dagen, of andersom, maar als je herstel het aankan om op FB2 BP te doen en op FB3 ook, is het geen probleem (is tevens de enige borst oefening afgezien van de flyes).

Dan krijg je dus:
FB1 SQ/MP/Incl db press/etc
FB2 DL/BP/Shrugs/CGBP/etc
FB3 SQ/MP/BP/etc

• #1.570
Hmmm laat dat BP/MP maar zitten dan :p
Misschien BP als hoofdoefening, gevolgd door CGBP op FB2, dan kun je BP bij FB1 weglaten?
Dus de BP van Fb1 naar FB2.
Ik heb zelf altijd BP/MP/BP over de 3 dagen, of andersom, maar als je herstel het aankan om op FB2 BP te doen en op FB3 ook, is het geen probleem (is tevens de enige borst oefening afgezien van de flyes).

Dan krijg je dus:
FB1 SQ/MP/Incl db press/etc
FB2 DL/BP/Shrugs/CGBP/etc
FB3 SQ/MP/BP/etc

Ja precies want dat word toch niks :p
Dat is geen slecht idee, dan heb ik toch net 1 dag extra voor herstel.
Ik zal schema gelijk aanpassen, kan ik deze week kijken hoe dat aanvoelt :D Thanks voor het mee denken man!

• #1.571
Train 16-06-14

Squat
6x40
3x55
3x65
3x75
3x75

Military Press
5x30
5x40
3x50
3x50
2x55
2x55

BOR
5x60
5x75
5x90
3x100 / straps
15x60

Incline Dumbell Bench Press Superset Facepulls with bands
20x15– x15
10x15 – x15
10x15 – x15
10x15 – x15
8x15 – x12

Squat ging niet zo lekker, kramp in rug. Flikkerde met 40kg zowat op mn bek, raakte uit balans :o
Ik blijf squatten, maar ik blijf steeds hangen op hetzelfde gewicht. Benen worden totaal niet sterker, motivatie om te squatten is er bijna niet meer.
Superset op het einde zat ook wel wat rust tussen, energie was deze training erg laag..

raakt gewoon tijd dat je stopt met cutten en een fatsoenlijk krachtgericht schema gaat volgen man

het gaat toch eigenlijk al maanden niet echt lekker

• #1.573
Stoppen met cutten word het nog niet, ben nog rond 20% bf. Krachtgericht schema heb ik in het verleden ook al eens geprobeerd maar squat bleef altijd hangen.

Klopt ja, gaat al heletijd slecht. Misschien toch maar een andere hobby zoeken :P

Ik heb exact hetzelfde met de squat.. Echt diep en diep triest hoe zwak die blijft.

Ben er nog niet over uit hoe ik dat ga aanpakken, wellicht een tijdje wendler volgen en kijken wat dat voor resultaten gaat geven.

Stoppen met cutten word het nog niet, ben nog rond 20% bf. Krachtgericht schema heb ik in het verleden ook al eens geprobeerd maar squat bleef altijd hangen.

Klopt ja, gaat al heletijd slecht. Misschien toch maar een andere hobby zoeken :P
Omdat je gewoon al veel te lang in een deficit zit, dan kan je schema's volgen tot je een ons weegt, maar je kracht gaat op de duur niet meer vooruit. Gewoon op onderhoud gaan eten en eens een tijdje kracht opbouwen. Die eeuwige cut blijkt gewoon niet te werken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven