Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en had verder ook niet echt mogelijkheden wel te gaan trainen.

Werd half 12 wakker, en moest om 12:15 uur nog weg
Heb me gvd nog nooit verslapen, en had wel zin in training.. was van plan om alles op hoger volume te pakken![]()

Hoe gaat dat schema bij jou dan?Using imagination since no pics
Fullbody training zit me herstel zo erg in de weg dat ik maar 2x hoef te trainen met fullbody van 100 minuten per keerHoe gaat dat schema bij jou dan?
ik ben nu ongeveer 60 minuten per training bezig. Herstel gaat redelijk goed, maar denk dat ik toch cardio moet doen 
Geen BP om mee te beginnen / voor MP?
Op FB1 heb je nu 3 presses, en FB2 maar 1 press, rare verhouding bro
Zou de flyes en db press omwisselen dan en bij FB 3 of 1 BP voor MP zetten
Just my 2 cents bro.

Nu je dat zo zegt is het idd een rare verhouding
Dat omwisselen kan wel ja, maar BP voor MP word 'm denk ik niet
Na MP gaat BP goed, merk geen krachtverschil. Maar met eerst BP en daarna MP dan heb ik al moeite met 3x30kg![]()

Hmmm laat dat BP/MP maar zitten dan
Misschien BP als hoofdoefening, gevolgd door CGBP op FB2, dan kun je BP bij FB1 weglaten?
Dus de BP van Fb1 naar FB2.
Ik heb zelf altijd BP/MP/BP over de 3 dagen, of andersom, maar als je herstel het aankan om op FB2 BP te doen en op FB3 ook, is het geen probleem (is tevens de enige borst oefening afgezien van de flyes).
Dan krijg je dus:
FB1 SQ/MP/Incl db press/etc
FB2 DL/BP/Shrugs/CGBP/etc
FB3 SQ/MP/BP/etc

Thanks voor het mee denken man!
Omdat je gewoon al veel te lang in een deficit zit, dan kan je schema's volgen tot je een ons weegt, maar je kracht gaat op de duur niet meer vooruit. Gewoon op onderhoud gaan eten en eens een tijdje kracht opbouwen. Die eeuwige cut blijkt gewoon niet te werken.Stoppen met cutten word het nog niet, ben nog rond 20% bf. Krachtgericht schema heb ik in het verleden ook al eens geprobeerd maar squat bleef altijd hangen.
Klopt ja, gaat al heletijd slecht. Misschien toch maar een andere hobby zoeken![]()