AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Flink DL volume man, wat is je huidige 1RM max dan, want 145 is niet niks om te proberen :eek:

DL volume was echt lekker man, high reps DL schiet je hartslag van omhoog. :D Huidige max is 135, maar dacht met belt wel 10kg meer te kunnen pakken. Viel me echt tegen :o

Thanks bro! Hoe gaat ie bij jou nu dan??

korte update
Van het weekend geholpen met verhuizing, en dat voelde als een workout.. Maar dan een workout van een dag lang:o
Biceps en onderarmen zaten vandaag nog steeds vol van de spierpijn, heb dus rustdagje gehouden.

Vanaf morgen start ik met fullbody, word eerst een weekje aftasten. We zien wel wat het word! Heb er iig zin in :cool:
Gewicht staat inmiddels op 87.3 kg gaat weer de goede kant op! :)

• #1.543
Train 04-06-14

Military Press
5x30
5x35
5x40
3x45 PR
3x50 PR
1x55 PR

Bench Press
6x30 paused
6x40 paused
3x50 paused
1x60 paused

3x70 VPR
2x70
2x70

Squat
6x40
5x55
3x65
2x75 kreeg steek in onderrug :S

BOR
5x60
5x75
3x90

Facepulls with bands
x15
x15
x15

Wat een klote training, als ik het terug kijk ging het nog niet zo heel slecht. Maar ik ben beter gewend.
BOR was 90kg al een ramp, en squat ging ook niet lekker.

Gaat wel goed man. Heb het loggen weer opgepikt zoals je gezien had ;)

Aan wat voor fullbody schema zat je te denken?

Mooizo man, ja ik zag het al!

Pff ben ik nog niet helemaal uit, de eerste dag had ik alleen nog maar uitgewerkt. De andere dagen moet ik nog wat dingen in aanpassen.
Maar misschien stap ik ook wel weer over naar UB/LB. Training van gisteren ging niet zo fantastisch.
Ik zie wel hoe de rest van de week uitpakt ;)

Ja ik

Prima training toch, althans kijkend naar je (V)PR's :)

Zou zelf wel een andere volgorde doen. MP en BP na elkaar lijkt mij niet echt verstandig en BOR na SQ ook niet ivm onderrug. De meesten beginnen een FB training met SQ dacht ik, dus dat zou je kunnen overwegen.

Squat --> Bench --> Bor --> Ohp, moet zeggen dat de volgorde er ook wel vanaf hangt waar JIJ nadruk op wilt leggen.

• #1.545
Train 06-06-14

Deadlift
5x60
1x90
1x105
1x120
1x135
0x135 lift off fail
8x100

Shrugs
8x100
6x110
6x120
3x130

Chin Ups / Asssisted
5xbw
5xrood
8xpaars

Close Grip Swissbar Bench Press
8x40
6x50
3x60
1x70
1x70
1x70

Incline DB Flyes
8x15
8x15

Ging wel lekker alleen had wel gehoopt op 3x1x135..

Prima training toch, althans kijkend naar je (V)PR's :)

Zou zelf wel een andere volgorde doen. MP en BP na elkaar lijkt mij niet echt verstandig en BOR na SQ ook niet ivm onderrug. De meesten beginnen een FB training met SQ dacht ik, dus dat zou je kunnen overwegen.

Squat --> Bench --> Bor --> Ohp, moet zeggen dat de volgorde er ook wel vanaf hangt waar JIJ nadruk op wilt leggen.

Thanks man, ja precies dat ging wel goed :)

OHP wil ik toch liever wel nadruk op leggen, kracht valt vaak gelijk weg als ik die later pak. Volgorde is nu zeker niet optimaal. Misschien deze volgorde doen;

OHP --> Squat --> Bench --> BOR , maar tis nu vooral eerst uitproberen heb nog nooit eerder fullbody gedaan :P Training van vandaag moet ik ook nog wat aanpassingen doen denk ik.

Sterke OHP bro! Deze doe je staand neem ik aan?

130kg shrugs, is dis life :eek:
cgbp is ook niet slecht man, komt flink bij je regular bp in de buurt!

Wat betreft fullbody; eventueel SQ+MP en DL+BP met assistance afwisselen om de dag?
Eventueel CGBP bij MP en incline press bij BP o.i.d, vind 2 presses wel een lekkere balans per training, maar kan persoonlijk zijn.
Just my 2 cents ;)

Hoe ziet je voeding eruit?

• #1.549
Sterke OHP bro! Deze doe je staand neem ik aan?

Thanks man, ja OHP doe ik staand. En zonder legdrive :)

130kg shrugs, is dis life :eek:
cgbp is ook niet slecht man, komt flink bij je regular bp in de buurt!

Wat betreft fullbody; eventueel SQ+MP en DL+BP met assistance afwisselen om de dag?
Eventueel CGBP bij MP en incline press bij BP o.i.d, vind 2 presses wel een lekkere balans per training, maar kan persoonlijk zijn.
Just my 2 cents ;)

Haha, die shrugs + DL heeft mn traps flink laten branden :D
Daar kijk ik ook van op, dacht altijd dat triceps zo zwak waren, maar valt nog wel mee!

Dan kom ik wel op 4 trainingen in de week uit ofniet?
Ja dat is geen gek idee, vind nu ook dat er weinig presses in zitten. Zal deze week nog afmaken met 'geknoei' en zondag het schema even goed uitwerken zodat ik maandag serieus kan beginnen, thanks voor je feedback!

Voeding verschilt per dag, kom vaak uit rond de 2100 kcal, soms iets hoger of lager. Compenseer het dan vaak.

's ochtends:
whey isolaat

's middags:
3 brood belegd met pindakaas / kalkoenfilet / runderrookvlees.
1 ei
250 ml halfvolle melk

's avonds; avond eten verschilt, aardappels / vlees of vis en groente of pasta / rijst.

tussendoortjes; banaan, whey isolaat, kwark

e/k/v verhouding 2.2 gr/kg eiwit, 1.5 gr/kg carbs, 1 gr/kg vet

Oke nice. 2100 wel erg laag man. Ik denk dat ik mijn kcal ook maar iets ga terugschroeven, wil toch wat droger worden.

Nog dingen waar ik rekening mee moet houden met cutten? Of gewoon eiwitten hoog houden en verder een tekort creëren door kh te schrappen?

• #1.551
Oke nice. 2100 wel erg laag man. Ik denk dat ik mijn kcal ook maar iets ga terugschroeven, wil toch wat droger worden.

Nog dingen waar ik rekening mee moet houden met cutten? Of gewoon eiwitten hoog houden en verder een tekort creëren door kh te schrappen?

Haha ja ik weet het, is laag en dan verlies ik nog amper vet. Boven de 20% moet je makkelijk vet kunnen verliezen, maar niks is minder waar, gaat echt traag.

Ja tekort creëren door carbs wat terugschroeven, eiwitten hoog houden minimaal 2gr /kg. Verder vet wel 1gr /kg houden.
Zout inname op letten ivm vocht vasthouden, en verder zijn er weinig dingen waar je rekening mee moet houden.

---------- Toegevoegd 8 June 2014 om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 June 2014 om 18:22 ----------

Train 07-06-14

Squat
5x40
5x50
5x60
4x70
3x70

Swiss Bar Military Press
5x30
5x40
3x50
1x55
1x55
1x55

T-Bar Row Wide Grip
8x55
8x65
6x75
6x85

Bench Press
6x30 paused
6x40 paused
5x50 paused
3x60 paused
2x70

Upright Rows Superset Bicep Curls
8x35 8x35
8x30 8x30
8x25 8x25

Ging wel lekker, squat werd alleen wel snel zwaar ??? MP ging wel redelijk makkelijk.
Bench ben ik niet zo tevreden over, kracht viel gauw weg bij de 70kg.
Superset sloopt me echt helemaal, gewichten vallen tegen, maar had er echt moeite mee. :o

• #1.552
Ik begin het cutten echt zat te worden. Vanochtend weer 88.7 kg, vorige week was het 87.3
Zat wel op onderhoud gisteren, dus kan best vocht zijn. Maar progressie merk ik ook niet echt,
Ik zit potverdomme op 2100 kcal, en verlies maar kleine beetjes die een week later er weer aan zitten.

Ben bang dat ik cardio moet doen. Ik haat cardio :o :o

Ik begin het cutten echt zat te worden. Vanochtend weer 88.7 kg, vorige week was het 87.3
Zat wel op onderhoud gisteren, dus kan best vocht zijn. Maar progressie merk ik ook niet echt,
Ik zit potverdomme op 2100 kcal, en verlies maar kleine beetjes die een week later er weer aan zitten.

Ben bang dat ik cardio moet doen. Ik haat cardio :o :o

Vervelend man.
Misschien een idee om meer supersets erin te knallen op high reps, op de assistance?
Stimuleert de verbranding ook wel denk ik, bijvoorbeeld 2x 2 supersets met 10-15 herhalingen.
Of cardio inderdaad :p

• #1.554
Train 10-06-14

Squat
6x40
3x55
3x65
3x75
1x80

Military Press
5x30
5x40
3x50
2x55 VPR

BOR
5x60
5x75
5x90
3x100 / straps
15x60

Bench Press
10x40 paused
3x55 paused
3x65 paused
1x75
0x75 Fail

Incline Dumbell Bench Press Superset Facepulls with bands
10x20 - x15
8x20 - x15
6x20 - x12

Ging wel lekker, training binnen het uur klaar. Moest alleen wel met bandana om de kop trainen, anders liepen mijn ogen vol met zweet. :P
Superset was wel heftig, schouders en borst voelden goed :)

Vervelend man.
Misschien een idee om meer supersets erin te knallen op high reps, op de assistance?
Stimuleert de verbranding ook wel denk ik, bijvoorbeeld 2x 2 supersets met 10-15 herhalingen.
Of cardio inderdaad :p

Ja best wel vervelend, maar ik ga gewoon rustig verder!
Ik heb je advies opgevolgd man, superset op het eind van de training erin gooien is wel goed voor de verbranding/pomp. :D
High reps haal ik nooit met supersets, maar zou eventueel nog cardio erbij kunnen doen mocht ik nog geen resultaat zien.
Thanks voor de feedback!

Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

• #1.557
Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

Voeding verschilt per dag, kom vaak uit rond de 2100 kcal, soms iets hoger of lager. Compenseer het dan vaak.

's ochtends:
whey isolaat

's middags:
3 brood belegd met pindakaas / kalkoenfilet / runderrookvlees.
1 ei
250 ml halfvolle melk

's avonds; avond eten verschilt, aardappels / vlees of vis en groente of pasta / rijst.

tussendoortjes; banaan, whey isolaat, kwark

e/k/v verhouding 2.2 gr/kg eiwit, 1.5 gr/kg carbs, 1 gr/kg vet

Check post 1549, ik heb net hetzelfde gevraagd.

Dit ja :D

• #1.559
  • #1.560
Train 12-06-14

Deadlift
5x60
3x90
1x110
1x125
1x135
8x100

Shrugs
8x100
6x110
6x120
3x130
20x60

Close Grip Swissbar Bench Press
8x40
6x50
6x50
5x60

Decline DB Flyes Superset Chin Ups / Asssisted
8x15 5xbw
8x15 5xrood
8x15 8xpaars

Ging wel oké, alleen energie werd minder op het eind van de training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven