- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor pm! Hier heb ik wat aan. Ik heb hem in een speciale map gedaan, ga het vanavond eens rustig door lezen. Misschien dat ik het ook wel ga doen binnenkort, als het mag![]()

Stuur maar op, hoor. Ik heb jaren met vaste schema's getraind, nu even paar weekjes gewoon lekker vrij trainen. Daarna ga ik misschien dat schema van harpep doen![]()
Succes dan maar! Heb hier een rustdag....wel lekker trouwens.

- ik had vorige week al zo'n vermoeden , maar ja je moet toch nog wel effe doen he - mooi , kan ik mijn begingewicht verhogen naar 80 kg
+ 10Com dikke vette pr hehe- ik had vorige week al zo'n vermoeden , maar ja je moet toch nog wel effe doen he - mooi , kan ik mijn begingewicht verhogen naar 80 kg
Congrats kerel! Netjes hoor. Die verhoging doe je om op 50% van je max. te beginnen toch?

Congrats kerel! Netjes hoor. Die verhoging doe je om op 50% van je max. te beginnen toch?
Gaat weer lekker Ove, hopelijk kan ik snel ook beginnen met het schema... Eerst nog die examens!![]()
Nette squats gozer, denk je dat er momenteel nog meer in zit ? Misschien 165?
Nette squats gozer, denk je dat er momenteel nog meer in zit ? Misschien 165?

ik had vorige week al zo'n vermoeden , maar ja je moet toch nog wel effe doen he
- nee ben er goed blij mee 

yes yes yes