MuscleMeat

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch netjes ondanks het lichamelijke ongemak. Die straps kun je voortaan wel thuislaten als je die 190 ook zonder kunt pakken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Toch netjes ondanks het lichamelijke ongemak. Die straps kun je voortaan wel thuislaten als je die 190 ook zonder kunt pakken.

dat zou je wel denken , maar ik heb ook altijd gezien als een soort bescherming voor de pols - deze krijgt toch een hoop te verduren

Goede training Ove, 190kg is niet niks! :)

• #1.965
Sterk Ove. :bow:

Big around the waist yeah... ;)

Deadlift + side bends
1x100 + 10/10 x 20
1x130 + 10/10 x 20
1x150 + 10/10 x 20
1x170 + 10/10 x 20
1x190 + 10/10 x 20 - voor het eerst zonder straps - dit was een goeie rep - goeie snelheid
0x205 + 10/10 x 20 - ik kreeg hem wel een cm omhoog
Doelstelling goeie reps maken tussen de 170 en 190 kg:)

:woot:

Impressive zoals gewoonlijk kerel ! Progressie is enorm ... Harpep voor de theorie, en jij werkt
het af met buurt geweld in de gym :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Succes vanavond !

• #1.972
Impressive zoals gewoonlijk kerel ! Progressie is enorm ... Harpep voor de theorie, en jij werkt
het af met buurt geweld in de gym :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Succes vanavond !

na de buurtsuper hebben we nu de buurtgym;)

Fase2/w7/d2/ub1/totaal 80 min

warming up
benchpress 15 x 30 + 10 x 50

Superset
Benchpress + pendlay rows
1x60=50% + 3x60
1x80 + 3x60
1x100 + 3x60
1x110 + 3x60
15 cm x122.5 + 3x60
15 cm x122.5 + 3x60
Com duidelijk is dat ik de bar nog niet vanaf de borst kan drukken , maar ik kan er dus wel al 15 a 20 cm beweging in krijgen - geen pr natuurlijk , maar wel progressie in kracht

Superset
Incline db press + incline db rows
6x28 + 6x56
6x30 + 6x60
6x32 + 6x64
6x34 + 6x68
Com - ook hier vooruitgang

Superset
Facepulls small gripp + cable side raises
10x30 + 8/8x7.5
10x30 + 8/8x7.5
10x30 + 8/8x7.5

Superset
narrow gripp benchpress + armcurls
8x50 + 8x30
8x50 + 8x35
Failureset
15x50 + 12x30

Triset
Wristrollers + reverse curls + wristcurls
3 sets + 3 sets + 3 sets

Cardio 20 min

Com ; in fase 3 die er duidelijk anders uit gaat zien - ga ik bij borst uit van de incline benchpress als eerste oef en als 2e oef pak ik dan de floorpress of de wide gripp benchpress - de supersets zullen ook hierin verdwijnen en nog maal minimaal voorkomen zoals bijv biceps/tricips of onderarmen

Laatst bewerkt:
Wat voor iets ben je eigenlijk aan het doen als ik vragen mag? Al die supersets je moet er maar zin in hebben :P

na de buurtsuper hebben we nu de buurtgym;)

:roflol:

Dat moest natuurlijk bruut zijn :p

En dat zijn stevige rows kerel ... zeker gezien het ook nog eens supersets zijn.
Vraag me toch af wat een conventionele training met al dat gewicht zou doen.
Dan kan je vast nog een pak zwaarder ...

Hoe gaat het met de feedback van Harpep? Praten jullie veel over hoe het schema gaat en hoe je je er onder voelt? Ik zie hem niet vaak meer in je log.

• #1.976
Wat voor iets ben je eigenlijk aan het doen als ik vragen mag? Al die supersets je moet er maar zin in hebben :P

zie post 1 philo , daar staat het grotendeels uitgelegd:)

:roflol:

Dat moest natuurlijk bruut zijn :p

En dat zijn stevige rows kerel ... zeker gezien het ook nog eens supersets zijn.
Vraag me toch af wat een conventionele training met al dat gewicht zou doen.
Dan kan je vast nog een pak zwaarder ...

dan komen er zeker wat kilootjes bij

Hoe gaat het met de feedback van Harpep? Praten jullie veel over hoe het schema gaat en hoe je je er onder voelt? Ik zie hem niet vaak meer in je log.

klopt in mijn log zie je hem nauwelijks , maar ik heb natuurlijk wel af en toe mijn vragen , en dan spreken we elkaar , ik ben dan vooral benieuwd hoe hij tegen bepaalde dingen aankijkt , en daar hebben we het dan dus over , maar dat gaat allemaal via pm - zijn trainingsconcept heb ik grotendeels overgenomen , en dan voornamelijk de oefeningen/aantal repranges/aantal sets - alleen probeer ik ook er mijn eigen persoonlijkheid in te gooien - bijv het cardio-verhaal - het aantal supersets uitbreiden + in bijv in fase 3 ga ik de rug , borst / benen en schouders weer op 1 dag doen en tegelijk hou ik ook het ramping up systeem aan + ik varieer wat met oefeningen - er is een hoop mogelijk met dit schema

goed bezig nog OV
heb het wat druk de laatste tijd dus reageer niet zo vaak maar lees alles wel hoor :thumbs:

• #1.978
Ramping up? Wat is dat? :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven