- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
ik weet niet wat beter was geweest kokke of kakke , maar het was het laatste - pffffffff

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch netjes ondanks het lichamelijke ongemak. Die straps kun je voortaan wel thuislaten als je die 190 ook zonder kunt pakken.
Toch netjes ondanks het lichamelijke ongemak. Die straps kun je voortaan wel thuislaten als je die 190 ook zonder kunt pakken.

Deadlift + side bends
1x100 + 10/10 x 20
1x130 + 10/10 x 20
1x150 + 10/10 x 20
1x170 + 10/10 x 20
1x190 + 10/10 x 20 - voor het eerst zonder straps - dit was een goeie rep - goeie snelheid
0x205 + 10/10 x 20 - ik kreeg hem wel een cm omhoog
Doelstelling goeie reps maken tussen de 170 en 190 kg![]()

groot en sterk ja - klopt
hehe thx mate
Impressive zoals gewoonlijk kerel ! Progressie is enorm ... Harpep voor de theorie, en jij werkt
het af met buurt geweld in de gym![]()
![]()
![]()
![]()
Succes vanavond !

Wat voor iets ben je eigenlijk aan het doen als ik vragen mag? Al die supersets je moet er maar zin in hebben![]()

Dat moest natuurlijk bruut zijn
En dat zijn stevige rows kerel ... zeker gezien het ook nog eens supersets zijn.
Vraag me toch af wat een conventionele training met al dat gewicht zou doen.
Dan kan je vast nog een pak zwaarder ...
Hoe gaat het met de feedback van Harpep? Praten jullie veel over hoe het schema gaat en hoe je je er onder voelt? Ik zie hem niet vaak meer in je log.
goed bezig nog OV
heb het wat druk de laatste tijd dus reageer niet zo vaak maar lees alles wel hoor![]()
- ik heb dat ook weleens - maar ik lees wel de logs en hou wel bij wat er allemaal gebeurt in dbb-land