MuscleMeat

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Schrijf je alles op tijdens het trainen en tel je je herhalingen of niet Ove?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Hee, jij benched wat ik squat :mad:

gewoon doorgaan metro en je niet laten afleiden door wat andere trekken/duwen of stoten - :)

Bedenk dan dat er gasten zijn die meer dan 2x zoveel bankdrukken dan jij deadlift:p.

er zijn altijd mensen die sterker zijn dan jij - heeft me nooit geboeid - ik doe me best en that's it :)

Looking forward to the next fase. I expect hyooooooge! weights :D

i am ready too rumbleeeeeeeee baby

thx makker - ik heb nog een kleine spierpijn ook en hoofdpijn van het nederlands elftal , wat een drama weer :mad:- oke ze hebben 6 punten

Schrijf je alles op tijdens het trainen en tel je je herhalingen of niet Ove?

nee , ik onthou echt alles - ik zal wel eens een rep vergeten , maar dat komt sporadisch voor

Pas begonnen met bodybuilding

Hallo, ik pas begonnen net bodybuilding, ik hoop hier een paar leuke tips de vinden.;)

Ja, makker dat voetbal is bijna zoals Duitsland tijdens voorgaande WK's.
Ik heb het in het ziekenhuis gezien, maar ik viel keihard in slaap. Ik werd net op tijd wakker om de goal te zien. Zulke wedstrijden zijn goed voor mijn hartslag.:o;):D

• #2.045
Hallo, ik pas begonnen net bodybuilding, ik hoop hier een paar leuke tips de vinden.;)

welkom op dbb en in mijn log -ondanks dat ik in de bodybuildingsectie sta train ik niet echt bodybuilding gericht , ik train voornamelijk om mij te verbeteren op de grote vier zoals deadlift/squats/benchpress/mill press :)

Tuuluk, blik op oneindig en knallen met dat ijzer :)

En als Affelay dan ook nog een beetje leert voetballen is iedereen blij, mensen die 2x mijn deadlift benchen included :p

• #2.047
Tuuluk, blik op oneindig en knallen met dat ijzer :)

En als Affelay dan ook nog een beetje leert voetballen is iedereen blij, mensen die 2x mijn deadlift benchen included :p

grote topclubs zien dit ook en dan denk ik dat hij toch gezakt is - dus subtopper:)

• #2.048
vandaag deadliftdag

• #2.050
vandaag begonnen met fase 3
deadlift met deadstop + 4 gevarieerde bicepsoefeningen

F3/dag1/kt 65 min - cardio 20 min

warming up
sset machine rows + deadlift 3 sets + 3 sets

deadlift
5x100 mg
5x110
5x120
5x130
5x140 ng
5x150
5x160
3x170
38reps

Yates rows - onderhandse gripp
8x80
8x80
8x80
8x80
com nog effe zoeken naar juiste zware gewicht waar ik maximaal 4x8 mee kan maken - volgende keer 85kg

One arm db rows - met één hand op het bankje
10/10x30
10/10x30
10/10x30

Pull ups small en wide
3xbw s
3xbw s
3xbw sl
3xbw w
3xbw w
wide gripp pulldowns 3x100
reverse gripp pulldowns 3x100
Com: volgende keer pull ups na de deadlift

One arm cable curls
8/8x12.5
Db hammer curls
8/8x20
Cable preacher curls
8x35
Cable pose curls
8x30

Core 3 sets balcrunch
cardio 20 min

Laatst bewerkt:
:thumbup: ben benieuwd wat fase 3 je gaat brengen ova

Ova :roflol:

• #2.053

veel spierpijn ben ik bang voor:)

mijn vrienden noemen me geile gerard - de buren noemen me dikke leo - mijn collega's noemen henk de tank - ikzelf geef de voorrang aan rene - maar ze noemen me ove ;) - mike bodde of zoiets

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

veel spierpijn ben ik bang voor:)

mijn vrienden noemen me geile gerard - de buren noemen me dikke leo - mijn collega's noemen henk de tank - ikzelf geef de voorrang aan rene - maar ze noemen me ove ;) - mike bodde of zoiets

begin jij nu ook al mc - pas op he strongman :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=3ZUdE5S-d-k

• #2.055
Sterke training, laat me iets weten als je nieuwe en handige dingen ondervindt, morgen heb ik mijn laatste examen. :)

• #2.057
Thx yos , zal ik doen en succes morgen

5x100 mg
5x140 ng

Medium grip Narrow grip ?

Haha die namen :roflol: Ken het, mn oma noemt me een dikke indo, mn broertje noemt me een beer :o

Wat is deadliften met deadstop? Tussen de reps de grond aantikken?

Haha die namen :roflol: Ken het, mn oma noemt me een dikke indo, mn broertje noemt me een beer :o

Wat is deadliften met deadstop? Tussen de reps de grond aantikken?

ja, en dat moet sowieso altijd bij deadlift he. steeds weer stilleggen op de grond zodat je hem vanaf stilstand pakt.

als je dat niet fijn vind hoeft dat niet persee natuurlijk :P maar het is wel de bedoeling

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

5x100 mg
5x140 ng

Medium grip Narrow grip ?

ik gok:
mixed grip - neutrale grip

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven