Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Dat kan ook.. lijkt me inderdaad logischer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, en dat moet sowieso altijd bij deadlift he. steeds weer stilleggen op de grond zodat je hem vanaf stilstand pakt.
als je dat niet fijn vind hoeft dat niet persee natuurlijkmaar het is wel de bedoeling
Eigenlijk slordig: de eerste 10 cm vind ik het zwaarst, dus denk dat ik die deadstop ook maar in ga lassen voor zover ik em nog niet altijd doe.- neerleggen en dan weer trekkenHaha die namenKen het, mn oma noemt me een dikke indo, mn broertje noemt me een beer
Wat is deadliften met deadstop? Tussen de reps de grond aantikken?

ja, en dat moet sowieso altijd bij deadlift he. steeds weer stilleggen op de grond zodat je hem vanaf stilstand pakt.
als je dat niet fijn vind hoeft dat niet persee natuurlijkmaar het is wel de bedoeling
---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------
ik gok:
mixed grip - neutrale grip
Gheghe, ja 9/10x tik ik de vloer aan met minstens één kant van de barbellEigenlijk slordig: de eerste 10 cm vind ik het zwaarst, dus denk dat ik die deadstop ook maar in ga lassen voor zover ik em nog niet altijd doe.
klopt dat is zwaar metro , maar ja daar doen we het ook voor heJa, touch and go is hoe ik em doe. Lijkt me dodelijk zwaar om steeds de spanning er af te halen en van 0 te beginnen![]()

de koek was opJe kan ook in plaats van Floor Press.. pin press doen dan heb je geen spotter nodig en kan je kiezen vanaf welke hoogte je begint.

Nette training Ove! Nu even goed nadenken over het opbouwen van een schema met jouw schema als richtlijn!
Wat raad jij aan als je je push-bewegingen, dus vooral voorkant bovenlichaam wilt verbeteren?
Een push/pull/benen-schema of eerder een UB/LB-schema?
Misschien kun je bankjes gebruiken waar je de bar op kunt leggen. Verder zou je de bar op de grond kunnen laten liggen en deze over je heen rollen.
, het rollen over je buik heen ziet er zo am
ateuristisch uit ondanks dat ik er één ben natuurlijkMisschien kun je bankjes gebruiken waar je de bar op kunt leggen. Verder zou je de bar op de grond kunnen laten liggen en deze over je heen rollen.

Nice volume! Ik hou wel van jou trainingen. Geeft in ieder geval aan dat er over nagedacht is. I like
Succes ermee, ik ga vandaag misschien eens de power clean oefenen, het is wel een rustdag maarja...![]()
Als je wil stuur ik je mijn ontwerp van fase 1 eens door.