MuscleMeat

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja, en dat moet sowieso altijd bij deadlift he. steeds weer stilleggen op de grond zodat je hem vanaf stilstand pakt.

als je dat niet fijn vind hoeft dat niet persee natuurlijk :P maar het is wel de bedoeling

Gheghe, ja 9/10x tik ik de vloer aan met minstens één kant van de barbell :P Eigenlijk slordig: de eerste 10 cm vind ik het zwaarst, dus denk dat ik die deadstop ook maar in ga lassen voor zover ik em nog niet altijd doe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.063
5x100 mg
5x140 ng

Medium grip Narrow grip ?

Haha die namen :roflol: Ken het, mn oma noemt me een dikke indo, mn broertje noemt me een beer :o

Wat is deadliften met deadstop? Tussen de reps de grond aantikken?
- neerleggen en dan weer trekken:)

ja, en dat moet sowieso altijd bij deadlift he. steeds weer stilleggen op de grond zodat je hem vanaf stilstand pakt.

als je dat niet fijn vind hoeft dat niet persee natuurlijk :P maar het is wel de bedoeling

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

ik gok:
mixed grip - neutrale grip

Dat kan ook.. lijkt me inderdaad logischer.

Gheghe, ja 9/10x tik ik de vloer aan met minstens één kant van de barbell :P Eigenlijk slordig: de eerste 10 cm vind ik het zwaarst, dus denk dat ik die deadstop ook maar in ga lassen voor zover ik em nog niet altijd doe.

ik deed meestal de touch en go variant - maar ik doe hem nu eigenlijk zoals hij hoort
deadliften-neerleggen en weer deadliften

@ mike , je had gelijk t.a.v de gripps - dat is echt andere shit met een mixed gripp deadliften , veel zwaarder

vandaag decline benchpress

Hoe bevalt die onderhandse grip bij je Rows?

Ja, touch and go is hoe ik em doe. Lijkt me dodelijk zwaar om steeds de spanning er af te halen en van 0 te beginnen :x

• #2.066
Hoe bevalt die onderhandse grip bij je Rows?

tot nu toe goed rob , je bedoelt zeker t.a.v de polsen - heb ik wel aan gedacht , maar het gewicht is ook nog niet zo zwaar als bij jou

Ja, touch and go is hoe ik em doe. Lijkt me dodelijk zwaar om steeds de spanning er af te halen en van 0 te beginnen :x
klopt dat is zwaar metro , maar ja daar doen we het ook voor he;)

Vandaag ben ik met de decline begonnen met 50Kg , ik weet hier niet mijn 1rm

F3/dag2-kt 50 min - cardio 20 min

Warming up
decline benchpress 15 x 30

Decline benchpress
5x50
5x55
5x60
5x65
5x70
5x75
5x80
5x85
3x90
43 reps

Barbell floorpress
8x80
8x80
8x80
8x80
Com ging goed - alleen het terugleggen is een probleem als je alleen traint - de smith is dan een alternatief

Incline chestpress
10x70
10x70
8x70:o de koek was op

Cable crossovers
8x25
8x30
8x30
8x30

Triceps weighted benchdips
8x42.5
8x52.5
8x52.5
8x52.5
com heerlijke oefening

core
pushups met t heffing 2 sets
rechte crunches 2 sets

Cardio 20 min crossfiets

Je kan ook in plaats van Floor Press.. pin press doen dan heb je geen spotter nodig en kan je kiezen vanaf welke hoogte je begint.

Nette training Ove! Nu even goed nadenken over het opbouwen van een schema met jouw schema als richtlijn! :thumbup:

Wat raad jij aan als je je push-bewegingen, dus vooral voorkant bovenlichaam wilt verbeteren?

Een push/pull/benen-schema of eerder een UB/LB-schema?

Laatst bewerkt:
  • #2.069
Je kan ook in plaats van Floor Press.. pin press doen dan heb je geen spotter nodig en kan je kiezen vanaf welke hoogte je begint.

dat is idd een mogelijkheid len , alleen moet je wel die mogelijkheid hebben ;)

Nette training Ove! Nu even goed nadenken over het opbouwen van een schema met jouw schema als richtlijn! :thumbup:

Wat raad jij aan als je je push-bewegingen, dus vooral voorkant bovenlichaam wilt verbeteren?

Een push/pull/benen-schema of eerder een UB/LB-schema?

poe daar vraag je me wat - ik denk zowiezo dat je niet alleen aan je voorkant moet denken , maar meer dat je het hele lichaam moet trainen
en daar hoort dan ook achterkant bovenlichaam bij + benen

schema 1 en 2 kan allebei , maar alles valt of staat met de oefeningen die je gaat kiezen

Misschien kun je bankjes gebruiken waar je de bar op kunt leggen. Verder zou je de bar op de grond kunnen laten liggen en deze over je heen rollen.

• #2.071
Misschien kun je bankjes gebruiken waar je de bar op kunt leggen. Verder zou je de bar op de grond kunnen laten liggen en deze over je heen rollen.

twee bankjes dat is idd een mogelijkheid , daar had ik nog niet aan gedacht thx mc:) , het rollen over je buik heen ziet er zo am:(ateuristisch uit ondanks dat ik er één ben natuurlijk

52.5 kg in je schoot? :P

• #2.073
Nice volume! Ik hou wel van jou trainingen. Geeft in ieder geval aan dat er over nagedacht is. I like

holy moly dat zijn veel presses ...

• #2.076
  • #2.077
vandaag squats

Succes ermee, ik ga vandaag misschien eens de power clean oefenen, het is wel een rustdag maarja... :)

Als je wil stuur ik je mijn ontwerp van fase 1 eens door.

• #2.079
Succes ermee, ik ga vandaag misschien eens de power clean oefenen, het is wel een rustdag maarja... :)

Als je wil stuur ik je mijn ontwerp van fase 1 eens door.

is goed yos . pm hem maar effe dan zal ik van het weekend naar kijken - eerder lukt niet

F3/dag3/kt55min-cardio15 min

Warming ups
db snatch + squats
3/3 x 15 + 3 x 60
3/3 x 15 + 3 x 60

Squats
5x80
5x90
5x100
5x110
5x120
5x130
4x140
totaal34rep - ging lekker bijna 150 gehaald

one leg legpress
10/10x100
10/10x100
10/10x100

Legextenions
10x60
10x60
10x60

legcurls
10x50
10x50
10x50

Coleman walking bb lunges
8x30
8x40
8x40

rotary calfs
10x60
10x60
10x60

core
abrollers 4 sets
bal crunch recht 1 set / schuin 1 sets
hanging knee raises 2 sets

Cardio 15 min crossfiets

Laatst bewerkt:
Ziet er weer goed uit, strak getraind.

Merk je nog wat aan je lichaam de laatste tijd? Beetje gains etc ...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven