XXL Nutrition

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die squats gaan de goede kant op

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
thx rob

ik ben wat droger geworden wat ook wel een beetje een doelstelling was - ik ben twee kg's kwijt , maar het word wat defineerder allemaal , en die kant wil ik toch een beetje zonder teveel massa en kracht kwijt te raken - mijn eetpatroon + cardio begint nu te werken - het eten was altijd een probleem - als ik ooit eens 100 kg ga wegen + goed gedefineerd ben ik een tevreden mens

sterke squats ove...
schema werpt duidelijk zijn vruchten af

• #2.085
Ok, sterke training weer, merk je al veel vooruitgang in je fysiek?

ik ben nu twee kilo kwijt , zeer tevreden - het is wat gedefineerder allemaal , vooral schouders/armen , terwijl ik niet veel armenoefeninge doe eigenlijk - dus een goed teken

die squats gaan de goede kant op

sterke squats ove...
schema werpt duidelijk zijn vruchten af

thx mannen - ik zat op 1 reppie na bijna op de 150 en dat is eigenlijk vrij dicht bij mijn 1rm , maar ja het ging best soepeltjes - we gingen eigenlijk op die one leg legpress daarna behoorlijk stuk

• #2.086
vandaag frontpress

Dam jij gaat hard Ove, die squat gaat goed man! Maar voel je bij onderhandse BOR niet meer armen dan rug juist?

Keep it up :thumbs:

• #2.088
Dam jij gaat hard Ove, die squat gaat goed man! Maar voel je bij onderhandse BOR niet meer armen dan rug juist?

Keep it up :thumbs:

thx militair - ik pak juist deze om de onderste lats meer te belasten
ik sta bij deze beweging ook wat meer omhoog - dus de rug zal iets minder belast worden dan bij de bb row of pendlay , maar in % uitgedrukt .......?
daarom pak ik daarna nog een db row of een andere oef;)

Toch is de BB row fysisch gezien een oefening voor je lower lats, of vergis ik me nu :)

Maar goed, uiteindelijk gaat het erom hoe jou lichaam reageerd op een bepaalde beweging / weerstand. Iedereen is anders, en dient anders te trainen voor optimaal resultaat ;)

Toch is de BB row fysisch gezien een oefening voor je lower lats, of vergis ik me nu :)

Maar goed, uiteindelijk gaat het erom hoe jou lichaam reageerd op een bepaalde beweging / weerstand. Iedereen is anders, en dient anders te trainen voor optimaal resultaat ;)
Yates rows juist meer onderkant lats. Impo had daar een hele tijd terug een mooi overzichtje van gegeven.

Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.

Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.

Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.

Mooi overzichtje!:thumbup:

• #2.092
F3/d4/kt 55

Warming up reps met stang meer niet

Seated frontpress
5x45
5x50
5x55
5x60
5x65
5x70
2x75 :( - de derde poging stelde niks meer voor
totaal 32 reps

Facepulls
8x40
8x40
8x40
6x40

Db lateral raises
8x16
8x16

Db front raises
8x14
8x14

small gripp benchpress
8x50
6x60
4x70
2x80 - dikke pr
12x50

Gunnars rope extenions
8x30
8x32.5
6x32.5

barbell curls small gripp
8x25
6x30
4x35
2x40
2x45
2x50

Db wrist curls
10/10/ x 16
10/10 x 17
10/10 x 18

wrist rollers 5 sets

bb wrist curls
3 sets a 40

bb reverse curls
3sets a 40

Com - geen cardio , te weinig tijd vandaag
week 1 alweer afgesloten - de squat gisteren vond ik toch wel super gaan

Laatst bewerkt:
En alweer, harde training, je blijft vooruitgaan. Eens zien hoe ik hierop zal reageren, alhoewel ik niet zeker weet of ik wel op de juiste manier train...

Hoe doe jij je concentrische en excentrische beweging? Ik weet ook dat je daar niet "altijd" op let, maar soms toch wel. :)

Shiit, dikke raises hoor ouwe! (Al springen ze er wellicht meer uit sinds iedereen ach en wee klaagt over zn raises :roflol:)

• #2.095
En alweer, harde training, je blijft vooruitgaan. Eens zien hoe ik hierop zal reageren, alhoewel ik niet zeker weet of ik wel op de juiste manier train...

Hoe doe jij je concentrische en excentrische beweging? Ik weet ook dat je daar niet "altijd" op let, maar soms toch wel. :)

je moet soms allemaal niet te moeilijk maken hoor yos ;)
simpel gezegd ben je eigenlijk bezig met ontspannen en spannen van spieren tijdens de oefeningen

Shiit, dikke raises hoor ouwe! (Al springen ze er wellicht meer uit sinds iedereen ach en wee klaagt over zn raises :roflol:)

heb ik iets gemist ??? t.a.v dat klagen dan - tja het ging redelijk soepel kan ik wel zeggen - ik klaag dan ook niet he:)

Nou begin ik het toch wel een beetje zat te worden Ove! Dat geklaag de hele tijd! :mad:

Daar ga je al :roflol:

Hehe ****ers!

• #2.100
vandaag deadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven