is goed yos . pm hem maar effe dan zal ik van het weekend naar kijken - eerder lukt niet
Ok, sterke training weer, merk je al veel vooruitgang in je fysiek?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is goed yos . pm hem maar effe dan zal ik van het weekend naar kijken - eerder lukt niet
Ok, sterke training weer, merk je al veel vooruitgang in je fysiek?
sterke squats ove...
schema werpt duidelijk zijn vruchten af
Dam jij gaat hard Ove, die squat gaat goed man! Maar voel je bij onderhandse BOR niet meer armen dan rug juist?
Keep it up![]()

Yates rows juist meer onderkant lats. Impo had daar een hele tijd terug een mooi overzichtje van gegeven.Toch is de BB row fysisch gezien een oefening voor je lower lats, of vergis ik me nu
Maar goed, uiteindelijk gaat het erom hoe jou lichaam reageerd op een bepaalde beweging / weerstand. Iedereen is anders, en dient anders te trainen voor optimaal resultaat![]()
Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.
Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.
Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.
- de derde poging stelde niks meer voorEn alweer, harde training, je blijft vooruitgaan. Eens zien hoe ik hierop zal reageren, alhoewel ik niet zeker weet of ik wel op de juiste manier train...
Hoe doe jij je concentrische en excentrische beweging? Ik weet ook dat je daar niet "altijd" op let, maar soms toch wel.![]()

Shiit, dikke raises hoor ouwe! (Al springen ze er wellicht meer uit sinds iedereen ach en wee klaagt over zn raises)
t.a.v dat klagen dan - tja het ging redelijk soepel kan ik wel zeggen - ik klaag dan ook niet he
Nou begin ik het toch wel een beetje zat te worden Ove! Dat geklaag de hele tijd!![]()