Fitness Seller

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Damn Ove, je gaat echt hard kerel. Heb je geen pics :P, lengte, gewicht bf%??? :D

Thx b-jonas ( kort het effe af if you don't mind )

ik laat me thuis bekijken door mijn meisje ;) - zij heeft het alleenrecht op me afgedwongen -closed case bro
1m90 - 96 kg - 14% - ben heel tevreden nu - ik wil wel eens rond 100kg gaan wegen , maar dan ook met deze definitie:)

Thx b-jonas ( kort het effe af if you don't mind )

ik laat me thuis bekijken door mijn meisje ;) - zij heeft het alleenrecht op me afgedwongen -closed case bro
1m90 - 96 kg - 14% - ben heel tevreden nu - ik wil wel eens rond 100kg gaan wegen , maar dan ook met deze definitie:)
Verdomme jij gaat hard Ove! Je hebt zo te zien gevonden wel schema optimaal is voor jou.

Voor mij is het nog even zoeken, maar ik kom dichterbij, heb nu alweer een nieuw ontwerp.

• #2.123
Damn Ove, je gaat echt hard kerel. Heb je geen pics :P, lengte, gewicht bf%??? :D

Verdomme jij gaat hard Ove! Je hebt zo te zien gevonden wel schema optimaal is voor jou.

Voor mij is het nog even zoeken, maar ik kom dichterbij, heb nu alweer een nieuw ontwerp.

eigenlijk is het een vrij basic-schema , maar de opbouw + het idee erachter bevalt me idd vrij goed

er zijn gewoon heel veel goeie schema's - belangrijkste is : hard/constant trainen + je techniek niet uit het oog verliezen t.a.v blessures + goed je rust nemen ( heb ik hier weer geleerd )

er zijn gewoon heel veel goeie schema's - belangrijkste is : hard/constant trainen + je techniek niet uit het oog verliezen t.a.v blessures + goed je rust nemen ( heb ik hier weer geleerd )

Je vergeet het belangrijkste.. vind iets waar je je goed bij voelt

• #2.125

hierin moet je weg vinden - ik heb een aantal jaren van alles geprobeerd , voelde ik me ook goed bij , dus niet het belangrijkste , maar daar kom jij nog wel achter jongeman :)

Goed bezig Ove, erg sterk. Alleen verbaasd het me niet dat de 180kg deadlift er niet meer in zat, je had al veel zware werksetjes gedaan. Persoonlijk zou ik sneller klimmen richting je max, want zo verspli je toch alleen maar energie aan ''minder'' zware sets. Zelf doe ik twee serieuze opwarm setjes om vervolgens al te beginnen met mijn max. Vanaf daar bouw ik weer af.. en opbouwen lukt dat echt niet meer. 1 setje tot helemaal hartstikke super dikke deaud, en verder komt er niks relevants meer :D

• #2.127

Goed bezig Ove, erg sterk. Alleen verbaasd het me niet dat de 180kg deadlift er niet meer in zat, je had al veel zware werksetjes gedaan. Persoonlijk zou ik sneller klimmen richting je max, want zo verspli je toch alleen maar energie aan ''minder'' zware sets. Zelf doe ik twee serieuze opwarm setjes om vervolgens al te beginnen met mijn max. Vanaf daar bouw ik weer af.. en opbouwen lukt dat echt niet meer. 1 setje tot helemaal hartstikke super dikke deaud, en verder komt er niks relevants meer :D

het zit hem in de opbouw ace - ik zit nu in de kracht/massa fase van 4 weken waar ik sprongen maak van 5% van mijn 1rm - begin is op 50% - de eerste twee weken zijn 5 reps - de volgende twee weken 3 reps ( dus dan ga ik zeker van 180 uit en ik hoop natuurlijk dicht tegen de 190 aan tekomen - vanaf week 5 ga ik de krachtfase in - sprongen van 2 reps a 10 %

jij doet het op de dorian yates manier - dan ik idd een goeie warming-up belangrijk , logisch dat je niet meer kunt opbouwen - lijkt me een zware manier van trainen - lastig omdat je gelijk dus aan die zware shizzle begint
als je maar fun hebt:)

• #2.128
vandaag squats

Lekker bezig geweest Ove.
Succes met de Squats straks! :thumb:

Die deadlift gaat als een trein! ;) Knap hoor!

• #2.132
Lekker bezig geweest Ove.
Succes met de Squats straks! :thumb:

thx hummie

het was erg warm

Die deadlift gaat als een trein! ;) Knap hoor!

thx kraftmans

F3/d7/kt 50 min - cardio 24 min

Warming up

hangcleans 5 x30/50/60

Squats SS Hanging legraises

5x80 + 3x
5x90 + 3x
5x100 + 3x
5x110 + 3x
5x120 + 3x
5x130 + 3x
4x140 + 3x
totaal 34 reps + 21 reps

stiff legged deadlift
8x90
8x90
8x90

Db coleman lunges a 40 kg totaal
8x20
8x20
8x20 pr:)

Hip thrust
10x30
10x50
10x50
Com - nu al respect voor die gasten die hem met 100 kg's doen
kolere zeg

Core
Balcrunch met 20 kg db - 3 sets

Cardio 24 min fietsen

ik heb weer even de hanging legraises toegepast - voel hierdoor mijn core erg goed

Laatst bewerkt:
Top training! Je weet echt waar je mee bezig bent, voor mij is het nog even zoeken.

Hipthrusts heb ik nog nooit gedaan... :o
Waar had je de meetse moeite mee?
Goeie Squats maat! :thumb:
Lekker bezig hooorrrr!!!! :D

netjes OV!

• #2.136
Top training! Je weet echt waar je mee bezig bent, voor mij is het nog even zoeken.

gewoon lekker gaan trainen yos , dan komt het vanzelf
+ je traint toch goed :)

Hipthrusts heb ik nog nooit gedaan... :o
Waar had je de meetse moeite mee?
Goeie Squats maat! :thumb:
Lekker bezig hooorrrr!!!! :D

thx strongmans :)

http://www.youtube.com/watch?v=jVlQhlKf-5Q&feature=related

dit is hoe hem doe - je hebt ook nog een variant vanaf de grond
het is begin van de lift omhoog - ik zat een beetje met mijn zak te kloten :o

hij moet natuurlijk wel goed liggen die stang - dus dat was een beetje aanmodderen in het begin - de lifts opzich gingen wel al blijft een aparte move - het begin is er - op naar de 100 kg ahum:rolleyes:

Maar doen die gasten dan ook 10 reps met 100kg?
Squats gaan goed zo te zien. Gewoon reppen met 140kg.

• #2.138
Maar doen die gasten dan ook 10 reps met 100kg?
Squats gaan goed zo te zien. Gewoon reppen met 140kg.

tja dat weet ik weer niet
ik vond het een hels karwei om zo van de grond met je schouders op het bankje te komen ( ik heb de uitdaging wel aangenomen :) )

mijn core was goed kapot door die combi squats/hanglegraises - volgende week 3 reppies , dus dan ga ik zeker de 150 in duiken

• #2.140
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven