Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede workout weer, het blijf me verbazen hoe jij je weg vindt in dit schema!![]()

Leuk ook dat je nog kan hardlopen na 27 deadlift reps...
we gaan de conditie weer een beetje terug op niveau brengen - dus gewoon gaan , maar vandaag voelde het lopen heel zwaar aan

Leuk ook dat je nog kan hardlopen na 27 deadlift reps...
Had vandaag na mn deadlifts al moeite met fietsen, moet je nagaan![]()

Ik ken dat, zo dagen.
Ik ga straks 5km rond de watersportbaan (Gent) gaan lopen, na die squats ook benieuwd hoe de benen aanvoelen.![]()
Jammer dat ze geen decline bankje bij ons hebben. Lekkere oefening!

Hoe kan die decline press nu een pr zijn? Je bench ligt volgens mij op 115kg en een decline press is toch een stuk eenvoudiger dan een bench press. Heb je ook nog nooit 3x100kg bench press gedaan?

Hoe kan die decline press nu een pr zijn? Je bench ligt volgens mij op 115kg en een decline press is toch een stuk eenvoudiger dan een bench press. Heb je ook nog nooit 3x100kg bench press gedaan?
Dat zou kunnen, maar volgens mij heb jij al eens eerder meer dan 3x100kg bench press gedaan of niet dan?
Sterk als 3x100 een PR is op je decline BP met een dergelijke vermoeiende opbouw. 3x105 moet je dus ook wel lukken.![]()
Succes O!volgend week ga ik weer met tweetjes werken + de setopbouw word weer verhoogd met 5 % wat dus totaal op 10% gaat komen
dus i.p.v 3x50/55/60 word het nu dus 2x50/60/70
Ik weet niet of hij een trainingsmaat heeft, maar met tweetjes bedoelt hij met 2 reps of was dat je vraag niet?