- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes O!
Ik weet niet of hij een trainingsmaat heeft, maar met tweetjes bedoelt hij met 2 reps of was dat je vraag niet?![]()
Pittig supersetje wederom thx rob
Dat tricep werk is ook lekker als je het netjes hebt gedaan (waar ik niet aan twijfel)

Succes O!
Ik weet niet of hij een trainingsmaat heeft, maar met tweetjes bedoelt hij met 2 reps of was dat je vraag niet?![]()

Cleans heb je helemaal uit je schema gekinkelt zeker, he? Mis je ze niet? Dacht dat jij ze altijd graag deed
- ik ga ze toevallig vandaag doen , maar wel na de squats en niet meer ervoor - dat beviel met uiteindelijk niet zo - daardoor liep ik toendertijd ook een kleine hamstringblessure op - Ove is waarschijnlijk van Koninklijke bloede.

thx big manOve is waarschijnlijk van Koninklijke bloede.
say what
Goed bzig Ove!![]()

Maar de lichte zijn sneller dan de zware, toch..?

Doe je ze wel eens..?Scheelt niet veel, als je lichterere gewichten pakt kun je wel hoger 'gooien'.

Bijna elke trainingDoe je ze wel eens..?
Ik weet wel dat (als je ze zo wilt noemen) speedreps met bijv. 60kg heel snel omhoog vliegen, maar bijv. 90kg een stuk langzamer gaat.
Als je ziet hoe "langzaam" het eerste gedeelte van een clean gaat bij gewichtheffers die aan hun max bezig zijn...
Maar zinloze discussie in Ove zijn log imo.![]()

Goed bezig dan!
Alle oefeningen in een training moeten snel, anders train je te zwaar.
Tenzij je natuurlijk een 1RM gaat vaststellen, maar da's dan weer niet echt trainen...
Ik weet zeker dat Miron zijn zwaarste clean ook langzamer gaat dan één die 30% lichter is.
Net als bij andere oefeningen.
) . Bij een clean daarentegen MOET een bepaalde snelheid worden bereikt om de bar vanaf je heupen naar je schouders te slingeren. Stel je eens voor dat je een powerclean doet in 5 seconden 

Alle oefeningen in een training moeten snel, anders train je te zwaar.
Tenzij je natuurlijk een 1RM gaat vaststellen, maar da's dan weer niet echt trainen...
Ik weet zeker dat Miron zijn zwaarste clean ook langzamer gaat dan één die 30% lichter is.
Net als bij andere oefeningen.
Waar haal je dat vandaan?vind het toch knap als jij met 85+% van je 1rm nog snel kunt trainen