MuscleMeat

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Moet hevig geweest zijn dat deadliften... zeker met 30 sec rust en daarna weer huppakee!

voel me rug nog steeds goed - ik heb wel wat gedaan :)

Damn ik heb medelijden met jouw onderrug morgen :D.

daarom ga ik morgen ook lekker op liggen en laat ik mijn borst/triceps het werk doen;)

Da's niet zo'n gek idee Ove. :thumb:
Jammer van die fail natuurlijk, maar da's slechts een kwestie van tijd.
Goed en lekker bezig man! :thumb:

thx hummie - ik ben er al weer overheen hoor , maar ja je wilt zo graag he
ach als teleurstellingen alleen in dit soor mate komen dan heb ik toch een mooi leven :)

Hoe zat het met die fail dan? Waar stopte het? @ the knees?

Rest van de training ziet er dodelijk uit kerel :p

Ik zie je al een tijdje worstelen die deadlift omhoog te krijgen, toch aardig wat pogingen op de singles. Of het is mentaal of ze leveren jou weinig progressie op. Ik zou een aantal trainingen een repout doen als laatste set. Dat past ook heel goed binnen jou filosofie om onbevangen een set te maken.
Ik zou dan met een repout van 170kg beginnen, dan opbouwen richting de 190kg. Dit gaat pr's en veel vertrouwen opleveren. Tijdje volhouden en over 2 maanden trek je een dikke 1RM pr.

• #2.345
Hoe zat het met die fail dan? Waar stopte het? @ the knees?

geen power naar mijn idee terwijl de 190 behoorlijk ging - dus tja ???

Rest van de training ziet er dodelijk uit kerel :p

aparte ervaring was het wel

Ik zie je al een tijdje worstelen die deadlift omhoog te krijgen, toch aardig wat pogingen op de singles. Of het is mentaal of ze leveren jou weinig progressie op. Ik zou een aantal trainingen een repout doen als laatste set. Dat past ook heel goed binnen jou filosofie om onbevangen een set te maken.
Ik zou dan met een repout van 170kg beginnen, dan opbouwen richting de 190kg. Dit gaat pr's en veel vertrouwen opleveren. Tijdje volhouden en over 2 maanden trek je een dikke 1RM pr.

ik week 1 en 2 begin ik altijd met 5jes - en ik stop altijd de training als ik de 5 niet meer haal - jij bedoelt dan met single reps effe wat verder te gaan , tot bijv 190 , begrijp ik dit zo goed?

vandaag trouwens decline benchpress

5-jes die niet al te zwaar zijn is goed, maar de aandacht gaat puur uit naar de repout.
Een voorbeeld van mijn 531 die ik een hele tijd heb gevolgd waarbij mijn deadlift in een half jaar 50kg omhoog is gegaan.

5x55%1RM
5x65%1RM
3x75%1RM
repoutx75%1RM
1RM=200kg

5x110kg
5x130kg
3x150kg
repout x150kg

De week erop doe je de repout set met 80%(160kg), daarna met 85%(170kg) en daarna met 90%(180kg).

De eerste setjes moeten je dus nauwelijks vermoeien maar wel goed warm draaien en in de juiste bewegingsbaan van de oefening brengen.
Minder volume dan je gewend bent maar die repout ga je wel voelen.

Wat voor reprange haal je meestal op je repout Chick? Mik zelf op 7-10x 80ish %.

Bij de 75% zat ik meestal rond de 12 reps. Repouts liggen mij wel goed.

• #2.349
5-jes die niet al te zwaar zijn is goed, maar de aandacht gaat puur uit naar de repout.
Een voorbeeld van mijn 531 die ik een hele tijd heb gevolgd waarbij mijn deadlift in een half jaar 50kg omhoog is gegaan.

5x55%1RM
5x65%1RM
3x75%1RM
repoutx75%1RM
1RM=200kg

5x110kg
5x130kg
3x150kg
repout x150kg

De week erop doe je de repout set met 80%(160kg), daarna met 85%(170kg) en daarna met 90%(180kg).

De eerste setjes moeten je dus nauwelijks vermoeien maar wel goed warm draaien en in de juiste bewegingsbaan van de oefening brengen.
Minder volume dan je gewend bent maar die repout ga je wel voelen.

aha je compris , maar dan zal ik buiten mijn oevers moeten treden t.a.v mijn schema en dat doe ik niet , want dat bevalt zo goed - ik zou het bijv twee weken kunnen inpassen , dat ik bijv na week 4 dit twee weken volg en dan vervolgens naar de krachtfase ga ( ik ga hier over brainstormen , in ieder geval bedankt voor de support en thinking

Dag 26 training 70 min

Decline benchpress
1x50
1x70
1x80
1x100
1x110
1x120
com - meer zat er niet in

vervolgfase
1/1/=2x110 - 30 tellen rust tussen de sets
1/1/1=3x100 - 30 tellen rust
1/1/1/1/1=5x90 20 tellen rust
1/1/1/1/1/1/1=7x80 15 tellen rust
1/1/1/1/1/1/1/1=8x70 10 tellen rust
1/1/1/1/1/1/1/1/1/1=10x60 - 5 tellen rust
1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1=14x50 - 3 tellen rust

Core
cable crunches 2 sets
ab rollers 2 sets
sit ups 3 sets
gedraaide crunch met gewicht 2 sets
machine crunch 2 sets

Conditie 30 min fietsen

veel singles weer seg ...

kost je dat trouwes niet ontiegelijk veel energie om telkens te racken en unracken?

klote van je faal Ove.
probeer eens een week lang 2 pakken chocomel per dag te drinken, dan pak je hem wel :P

• #2.352
veel singles weer seg ...

kost je dat trouwes niet ontiegelijk veel energie om telkens te racken en unracken?

op het moment dat ik stang terugleg - rek ik effe en begin gelijk te tellen
het kost idd een hoop energie - het is ook gelijk genoeg

klote van je faal Ove.
probeer eens een week lang 2 pakken chocomel per dag te drinken, dan pak je hem wel :P

ja jammer he - van chocomel word je dik mike ;)

Hahahaha, nice volume op de decline bench press:D

Morgen wordt het de hell! :p

Wat is je max op decline BP?

krijg je niet snel last van je gewrichten met die 1 reps steeds op de decline? Of zit je nog ver onder je 1 rep max?

• #2.358

sure know

Wat is je max op decline BP?

ik deed hem eigenlijk nooit , ik ben nu op 120 uitgekomen
al zal dat de volgende keren lastiger worden , want ik wil mijn bankje nog schuiner gaan zetten , en dan heb je niet veel meer nodig om hem gelijk goed te voelen

krijg je niet snel last van je gewrichten met die 1 reps steeds op de decline? Of zit je nog ver onder je 1 rep max?

nee , 120 was echt max - ik voelde een beetje mijn rechter-schouder , maar na een sauna/whirlpool/stoombadje was dat helemaal weggetrokken - maar het gaf wel aan hoe intensief het was voor het lichaam

vandaag squats - ik pak er wat setjes biceps en triceps bij - conditie valt weg , omdat ik vanavond ga hardlopen met een vriend :rolleyes:

Hardlopen na squats? :p Owh boy :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven