- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je je naam wil veranderen moet je €30 euro betalen geloof ik. Je kan alleen je naam veranderen als je een lidmaatschap neemt 
Hoe doe je die 1 arm presses eigenlijk? Om en om? In elke hand 1 DB en dan eentje laten
rusten en met de ander alles ineens reppen? Of gewoon 1 DB en doorgeven?
om en om
ik trek vanuit een cleanpostitie de db boven mijn hoofd en dan begin met reps - bij het gehaalde aantal reps leg ik hem weer neer voor de andere arm en dan begin ik weer opnieuw
Die CGBP is zeker wel een lekkere afsluiter zo seg ...
Niet mogelijk hierals je je naam wil veranderen moet je €30 euro betalen geloof ik. Je kan alleen je naam veranderen als je een lidmaatschap neemt
![]()

dan doe je die cgbp zeker ontzettend strict als je 1RM zoveel lager is als je normale bench?

)Waar doel je op? (Ik kan zo 4-5 hele vieze substanties opnoemen)
.
.Thanx, Ik zal proberen dealtijd serieus zijn is toch niks aan
je bent altijd welkom dwagemakertje![]()
uit te hangen ( dat is ook niet mijn sterkste kant, maar dan heb ik twee mogelijkheden om in uit te gaan blinken).Maar ik bedoelde ook dat ik 5x70 en 1x80 close grip wat laag vind vergeleken een normale bank van 120.

PR PR PR PR PR, beetje eentonig Ove.
Zwaar getraind, bam me like!

uit te hangen ( dat is ook niet mijn sterkste kant, maar dan heb ik twee mogelijkheden om in uit te gaan blinken).[/QUOTE]

Met een 220 moet je toch wel boven de 200kg deads komen. Zelf zat ik aan de 230kg toen ik 220kg deadlift trok.

maar ik was eigenlijk al verbaasd dat ik de 180 pakte - ik dacht mooi pr

Met een 220 moet je toch wel boven de 200kg deads komen. Zelf zat ik aan de 230kg toen ik 220kg deadlift trok.
Ik doel dan op je conventionele deadlift. Een sumo is dan weer een ander verhaal. Komt meer beenpower bij kijken. 180kg is zeker sterk.