MuscleMeat

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe doe je die 1 arm presses eigenlijk? Om en om? In elke hand 1 DB en dan eentje laten
rusten en met de ander alles ineens reppen? Of gewoon 1 DB en doorgeven?

Die CGBP is zeker wel een lekkere afsluiter zo seg ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.203
Hoe doe je die 1 arm presses eigenlijk? Om en om? In elke hand 1 DB en dan eentje laten
rusten en met de ander alles ineens reppen? Of gewoon 1 DB en doorgeven?

om en om
ik trek vanuit een cleanpostitie de db boven mijn hoofd en dan begin met reps - bij het gehaalde aantal reps leg ik hem weer neer voor de andere arm en dan begin ik weer opnieuw

Die CGBP is zeker wel een lekkere afsluiter zo seg ...

1x80 is mijn 1rm , en ik wilde zo snel mogelijk rond de 85% gaan zitten daar omtrent

Niet mogelijk hier :roflol: als je je naam wil veranderen moet je €30 euro betalen geloof ik. Je kan alleen je naam veranderen als je een lidmaatschap neemt :o

dat is waar ook ja - tja live is hard:)

dan doe je die cgbp zeker ontzettend strict als je 1RM zoveel lager is als je normale bench?

Goed Bezig;) Ooit zal er wat zinnigs uit mij komen:cool:

• #3.206
Waar doel je op? (Ik kan zo 4-5 hele vieze substanties opnoemen :D)

En bedankt, fijn dat we elkaar eerst ontmoeten. Die substanties kan ik best zelf verzinnen, daar heb ik jou zeker niet bij nodig:wanker:.

Maar een zinnig antwoord is ook wel eens handig:D.

altijd serieus zijn is toch niks aan
je bent altijd welkom dwagemakertje :D
Thanx, Ik zal proberen de :clown: uit te hangen ( dat is ook niet mijn sterkste kant, maar dan heb ik twee mogelijkheden om in uit te gaan blinken).

Maar ik bedoelde ook dat ik 5x70 en 1x80 close grip wat laag vind vergeleken een normale bank van 120.

PR PR PR PR PR, beetje eentonig Ove. :p
Zwaar getraind, bam me like!

• #3.211
Maar ik bedoelde ook dat ik 5x70 en 1x80 close grip wat laag vind vergeleken een normale bank van 120.

je hebt gelijk , maar ik ben ook nog nooit echt voor een 1rm gegaan op de close gripp - bij de bench train ik daar wel altijd voor maar de close gripp ( armen ) dat zijn bij mij altijd oefeningen die ik als laatste pak wanneer ik eigenlijk mijn grootste kracht al heb verspeeld

misschien moet ik eens doen - als ik bijv eens een armen-dag doe :)
maar ja dat doe ik dus bijna nooit Wwe - maar als ik de 90 haal mail ik je gelijk ;)

PR PR PR PR PR, beetje eentonig Ove. :p
Zwaar getraind, bam me like!

thx ace man - tja trainen is trainen en niks anders - uitrusten doe ik wel op het werk :D

Thanx, Ik zal proberen de :clown: uit te hangen ( dat is ook niet mijn sterkste kant, maar dan heb ik twee mogelijkheden om in uit te gaan blinken).[/QUOTE]

haha - who know's girl

• #3.212
W6/D1 - trekbewegingen

Powercleans

5x40
3x50
2x60
1x70
1x80=100% - zwaar - meer zit er nog niet in
1x70
1x70

Sumo deadlifts met deadstop

3x100
3x130
2x150
1x160
1x170
1x180 pr :wl:

com natuurlijk was het zwaar maar het voelde wel goed aan eigenlijk

Rackpulls

1x130
1x140
1x150
1x160
1x170
1x180
1x190
1x200
1x210
1x220 - ben maar gestopt :)

ass chin ups wide gripp

5x
5x
5x
5x
5x

ass chin ups small gripp

5x
5x
5x
4x
5x

Cardio 25 min

nice:)

Vanaf welke hoogte waren die rackpulls?

Ben maar gestopt geloof ik..? ;)
Goed bezig maat! :thumb:

• #3.215
Vanaf welke hoogte waren die rackpulls?

die pak ik altijd onder knie hoogte Wwe :)

Ben maar gestopt geloof ik..? ;)
Goed bezig maat! :thumb:

thx hum - ik vond 230 een beetje te gortig worden - ik had liever mijn powerclean na de 90 getrokken , maar 80 was gewoon heavy

morgen benchpress/plyometrische pull ups / frontpress / db side raises / closegrippbenchpress + een supersetje / core / cardio

Met een 220 moet je toch wel boven de 200kg deads komen. Zelf zat ik aan de 230kg toen ik 220kg deadlift trok.

• #3.217
Met een 220 moet je toch wel boven de 200kg deads komen. Zelf zat ik aan de 230kg toen ik 220kg deadlift trok.

ik had zelfs vandaag het gevoel dat ik 190 op de sumodeadlift aankon
maar ik was eigenlijk al verbaasd dat ik de 180 pakte - ik dacht mooi pr
stoppen en verder gaan met de next oef - terwijl ik toch al cleans had gedaan - een twijfelende kracht-sporter was het gevolg :o

Ik doel dan op je conventionele deadlift. Een sumo is dan weer een ander verhaal. Komt meer beenpower bij kijken. 180kg is zeker sterk.

• #3.220

Ik doel dan op je conventionele deadlift. Een sumo is dan weer een ander verhaal. Komt meer beenpower bij kijken. 180kg is zeker sterk.

i know alleen licht in deze cycle de nadruk meer op de sumo
we gaan eraan werken

Oef wat zwaar. Die is in de pocket:D

idd die is in de pocket - voelde nice :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven