Fitness Seller

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
Wat een flink verschil in gewicht tussen je full squats en par? squats.
Hoe komt dat zo?

geen idee , ik heb ze een tijd niet meer gedaan dus ik vond 125 eigenlijk wel sterk :rolleyes: 130/135 had er nog wel ingezeten denk ik maar tja geen spotter en dan neem ik liever geen risico - ik wil volgende week wel par voor de 170 gaan en dan = 45 kilo wel een verschil indeed .

Ff commentje op de pullups, ik deed ze ook heel laag in reps, maar dat gaat op die manier wel snel vooruit imo. Als je er 3 kunt gewoon heelf veel singles en dubbels maken en zo mogelijk verspreid over de dag.

dat kan - maar ik zit nu nog ass 15 kg en dan kan ik wel technisch gezien wel 5 tot 8 goeie reps maken - ik probeer elke keer wat op te schuiven net zolang totdat ik er 5 tot 8 los kan maken - en dan heb ik over goeie reps geen halve

jij bedoelt eigenlijk gewoon tussen wat voor oefening dan ook een single of double rep proberen te maken

bijv 1x 80 kg bankdrukken en daarna een rep maken - is mogelijk maar dat kost natuurlijk weer veel kracht en gaat weer ten koste van de andere oefeningen denk ik

ik zou het kunnen toepassen met frontpresses/mill pressen dat zijn redelijk tegengestelde bewegingen wat elkaar niet zo bijt

je hebt me aan het denken gezet chreiz - thx hiervoor

Ik wissel het idd af met presses. Bij de echt zware setjes presses doe ik het niet, maar bij de lichtere sets ga ik tussendoor en daarbij hoef ik volgens mij niets in te leveren.

• #3.243
Ik wissel het idd af met presses. Bij de echt zware setjes presses doe ik het niet, maar bij de lichtere sets ga ik tussendoor en daarbij hoef ik volgens mij niets in te leveren.

zo heb ik idd dat wel eens gedaan me ssetjes - ik ga er eens goed over nadenken hoe ik dat in de volgende cycle eens ga toepassen -

thx man

Oké nu wordt het ingewikkeld (clice) gewoon goed bezig.:D:D

• #3.246
W6/D4 presses

vanmiddag een heerlijke krachtexplosie van 55 min - focus was goed - het was ook heerlijk rustig

Close gripp benchpress

5x30
5x40
3x50
2x60
1x70
1x80
1x90
1x95 pr
1x70
1x70
1x70

com - duidelijk is wel dat ik dit nooit haal normaliter omdat de close gripp altijd één van mijn laatste oefeningen is - wel nice om te doen

ultra wide gripp benchpress powerliftstyle

5x80
5x80
5x80
5x90
4x90

com benchen word nog leuk zo

Seated frontpress

5x50
3x60
2x70
1x80
1x85 = 95%
1x70
1x70
1x70

Superset

db bent over laterals + db side raises ( armen licht gebogen naast het lichaam houdend

5 x 16 + 5 x 12
5 x 16 + 5 x 12
5 x 16 + 5 x 12

Superset

Standing ez bar triceps extenions + db hammer curls

5 x 35 + 5/5 x 20
5 x 35 + 5/5 x 20
5 x 35 + 5/5 x 20
5 x 35 + 5/5 x 20

Triset

bb holds / 3 sets + wrist curls / 3 sets + wrist rollers / 3 sets

60 kg + 60 kg + 5 kg

cardio 25 min on the bike

Laatst bewerkt:
Standing ez bar triceps extenions + db hammer curls

5 x 35 + 5/5 x 20
5 x 35 + 5/5 x 20
5 x 35 + 5/5 x 20
5 x 35 + 5/5 x 20

Weet je zeker of je armen niet langer zijn geworden:D:lol:.
Een vraag, waarom kies je om bij sommige oefeningen om juist weinig herhalingen te doen en bij sommige oefeningen juist heel veel?

Ik ben benieuwd of er een doel achter schuilt.:idee:

Goed bezig Ove! :thumb:
Ouwe benzpressert. :D

• #3.249
Weet je zeker of je armen niet langer zijn geworden:D:lol:.
nee , die zijn al lang :)

Een vraag, waarom kies je om bij sommige oefeningen om juist weinig herhalingen te doen en bij sommige oefeningen juist heel veel?

Ik ben benieuwd of er een doel achter schuilt.:idee:
always

in de 1e 4 weken train ik voornamelijk volume/massa gericht - t.a.v de grote vier ( deadlift/benchpress/squat/mill press ) werk ik dan met kleine stapjes nl 5% de ass oef pak ik aan met diverse variaties in reps/sets

in 5 t/m7 of 8 vergroot ik de stappen en werk ik puur op kracht - de ass oef pak ik aan met 5 of 4 x 5 en hier probeer ik al snel op zo'n 85/90 % van mijn 1rm te liggen

Goed bezig Ove! :thumb:
Ouwe benzpressert. :D

ja mooi he - het wordt nog eens wat :)

Laatst bewerkt:
lekker die single'tjes kerel ! Die Front Press is ook uber netjes na al die presses :)

always

in de 1e 4 weken train ik voornamelijk volume/massa gericht - t.a.v de grote vier ( deadlift/benchpress/squat/mill press ) werk ik dan met kleine stapjes nl 5% de ass oef pak ik aan met diverse variaties in reps/sets

in 5 t/m7 of 8 vergroot ik de stappen en werk ik puur op kracht - de ass oef pak ik aan met 5 of 4 x 5 en hier probeer ik al snel op zo'n 85/90 % van mijn 1rm te liggen

Zullen we dan maar even armpje drukken!!:D

• #3.253
Wat was het net weer een vertoning he ! :(

• #3.258
Nou ik weet het nog net niet zo zeker!!:hahaha:

Wat was het net weer een vertoning he ! :(

ik ben er helemaal ziek van - ik heb de wedstrijd samen gekeken bij een vriend van me die voor ado is - lachen dus :(
kat in het bakkie dacht ik , maar nee hoor - ze waren effe de kluts kwijt en gelijk is 2-2

ze gaan we beter spelen heb ik het idee - ik vond wijnaldum echt heel erg slecht - daarentegen doet leerdam het goed

thx :)

p.s ga zomaar effe bijpitten want 4 uur slaap is te weinig en ik wil wel morgen redelijk fit zijn

Laatst bewerkt:
  • #3.260

thx :)

W7/D1 - laatste krachtweek - pull

Powercleans

3x30
3x40
2x50
1x70
1x70
1x75=94.8%
fail:(x80

Sumo deadlifts

3x100
3x120
2x140
1x160
1x180
1x190 :wl: dikke vette pr - nice hier kunnen we wat mee

hij was wel zwaar maar ik ben wel superblij met die 190 - ik hoop in de volgende cyclus voor de 200 te gaan:)

BB rows

3x90
3x90
3x100
1x110 = 100%
fail:ox120

com er zit natuurlijk wel beweging in maar echt goed doortrekken zat er niet in

ass chin up + 1 zware rep

3x + 1x
3x + 1x
3x + 1x
3x + 1x
3x + 1x
3x x 1x

Die ene rep is nog maar 5kg verwijderd van mijn bw - dus er zit progressie
hij is nog niet helemaal tot de borst , maar het begint er op te lijken
hier ga ik de komende tijd zo mee verder

cardio on the bike

20 hiit - 30 voluit - 1 min rust

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven