- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Wat een flink verschil in gewicht tussen je full squats en par? squats.
Hoe komt dat zo?
geen idee , ik heb ze een tijd niet meer gedaan dus ik vond 125 eigenlijk wel sterk
130/135 had er nog wel ingezeten denk ik maar tja geen spotter en dan neem ik liever geen risico - ik wil volgende week wel par voor de 170 gaan en dan = 45 kilo wel een verschil indeed . Ff commentje op de pullups, ik deed ze ook heel laag in reps, maar dat gaat op die manier wel snel vooruit imo. Als je er 3 kunt gewoon heelf veel singles en dubbels maken en zo mogelijk verspreid over de dag.
dat kan - maar ik zit nu nog ass 15 kg en dan kan ik wel technisch gezien wel 5 tot 8 goeie reps maken - ik probeer elke keer wat op te schuiven net zolang totdat ik er 5 tot 8 los kan maken - en dan heb ik over goeie reps geen halve
jij bedoelt eigenlijk gewoon tussen wat voor oefening dan ook een single of double rep proberen te maken
bijv 1x 80 kg bankdrukken en daarna een rep maken - is mogelijk maar dat kost natuurlijk weer veel kracht en gaat weer ten koste van de andere oefeningen denk ik
ik zou het kunnen toepassen met frontpresses/mill pressen dat zijn redelijk tegengestelde bewegingen wat elkaar niet zo bijt
je hebt me aan het denken gezet chreiz - thx hiervoor

. 

dikke vette pr - nice hier kunnen we wat mee
x120