- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je wel eens rackpulls gedaan om je deadlift te versterken?
zie pagina 161 maar eens - al weet ik niet zeker of zware rackpulls goed voor je deads zijn
Heb je wel eens rackpulls gedaan om je deadlift te versterken?
zoals Ove al denkt, werken rackpulls niet echt om je deadlift te verhogen.
thx - ik wist het niet zeker
---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------
sumo deads gaan goed Ove
binnenkort ga je er je reguliere deads nog mee voorbij?
hij was wel zwaar maar ik ben wel superblij met die 190 - ik hoop in de volgende cyclus voor de 200 te gaan![]()

Volgens mij kunnen rackpulls je deadlift zeker sterker maken als je ze van onder je knie pakt.
Goed bezig, volgens mij slaap je vanavond weer lekker.![]()
Netjes man, ook dikke 120 row attempt, al is dat natuurlijk ook geen chille oefening om op te maxen.

pm 12.30 present zijn bij een vriend om samen ado-feyenoord te kijken
. Ik train bij fit for free boven in het stadion (ado)en ik word alleen maar bozer van al die suporters (sorry), maar alle auto's en brommers fietsers moeten weg, kan per ongeluk meegenomen worden of vernield. Zie ik alle politiebeveiliging en de ME. Dan denk ik ja hoor daar gaat mijn belastingscenten.

en even huilen toch. Ik train bij fit for free boven in het stadion (ado)en ik word alleen maar bozer van al die suporters (sorry), maar alle auto's en brommers fietsers moeten weg, kan per ongeluk meegenomen worden of vernield. Zie ik alle politiebeveiliging en de ME. Dan denk ik ja hoor daar gaat mijn belastingscenten.
Je ziet al dat ik geen voetbalfan ben.
Wel grappig rond die tijd was ik aan het trainen![]()

morgen pushdag
benchpress powerliftstyle/close gripp benchpress / mill press / side raises / staand frenchpresses / amraps x benchdips / bb holds /cardo

x75
wanneer ga je je pr van 120 verbreken? zou binnenkort er wel inzitten misschien?