- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Ove, wat is volgens jou het verschil tussen powerlift style benchen en regulier benchen? Gaat lekker voor de rest![]()
ik zie bbérs niet zo snel de rom zo ver mogelijk verkleinen
ook benchen die meer elbows out denk ik en plers meer elbows in (triceps)
just my 2 cents
Had het meer over spanning op je hele lichaam houden.
Idd, maar jij zegt dat pl style met spanning op je gehele lichaam is. Niet dan met BB style?
Die dips moeten toch easy een stuk zwaarder kunnen. Zelfs ik draai nu setjes van 12 reps @BW.
Hey Ove, wat is volgens jou het verschil tussen powerlift style benchen en regulier benchen? Gaat lekker voor de rest![]()
ik zie bbérs niet zo snel de rom zo ver mogelijk verkleinen
ook benchen die meer elbows out denk ik en plers meer elbows in (triceps)
just my 2 cents
Had het meer over spanning op je hele lichaam houden.
Regulier benchen: focus spiergroep
Pl benchen: focus op beweging/gewicht
Idd, maar jij zegt dat pl style met spanning op je gehele lichaam is. Niet dan met BB style?
bij PL draait het om zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen, dus gebruik je ook leg drive.
bij benchen draait het erom de borst te laten groeien lijkt mij? dus ga je niet je benen extra gebruiken (denk ik) weet niet of pro bbers dat wel doen
Goed bezig, lange training, nog bedankt voor de info, ik ga zo even kijken wat ik kan doen![]()

Dat is niet onverdienstelijk Ove!ha die paljas - jij leeft ook nog man - hoe gaat het met je - ben je inmiddels van je pijntjes af
ik zag je wel eens voorbij komen nog in kwark zijn log - maar ja die is gestopt wegens bepaalde redenen
- mijn 1rm ligt dacht ik zo rond de 125
.Ik was hier al mc toen jij op dit forum niet bestond. Dus zou je nick maar aanpassen.Ben elke keer confused as **** als ik mc. zie staan![]()

Ben elke keer confused as **** als ik mc. zie staan![]()
metroman 
Dat is niet onverdienstelijk Ove!
Pijntjes zijn er nog altijd. Heup lijkt wel permanente aandoening te zijn, maar ik leer ermee omgaan. Boxsquats en barbell lunges zijn de oplossing, en parallel (front)squats. Verder beetje begonnen met pushpresses, weer eens wat anders. Zit nu op een voorzichtige 1RM van 86kg. Leuk om te doen, wel beetje link, ga soms bijna out.
jammer die pijntjes - gelukkig kan je nog het één en ander
een pushpress van 86 is absoluut niet verkeerd zeg - deze heb ik nog nooit zo getest - tja met veel mill press vind dat weer overbodig
train ze
PS: is Kwark nog ergens te vinden?
Ik was hier al mc toen jij op dit forum niet bestond. Dus zou je nick maar aanpassen.![]()