Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainingen gaan nog steeds goed zie ik G! Over een paar weken weer nieuwe pr's dus?

Hoe is ie hier? Buiten wat "pijntjes"om .
Lastig vooral heup kan erg vervelend zijn..succes met erom heen trainen..ik ben gelukkig momenteel pijnvrij maar meestal duurt dat met deze sport nooit zo heel lang..je voelt vaak altijd wel weer wat ergens![]()
dit was allemaal bij paljas het geval
Sterk dat je nog core werk doet ondanks je snatchen, DL etc ...
Bij mij schiet core dr supervaak bij in. Officieel zit t niet eens in mn schema![]()
vandaag ) - ik ben maar gestopt bij 125
Com de squats gingen vandaag voor geen meter - ik kwam maar niet in de groove - was erg beschamend vandaag ) - ik ben maar gestopt bij 125
.
Of waren je benen gewoon vol?ach we hebben allemaal wel is een dag dat bepaalde oefeningen wat minder gaan. verder een lekkere training!

Iedere keer dat ik jouw log lees zie ik allemaal coole oefeningen die ik ook nog eens wil leren! Moet er nog van komen...![]()
Volgende week piep je anders, jeetje wat ging die squat goed.
Was je energielevel te laagOf waren je benen gewoon vol?
lekker he rob , daar betaal ik nu de tol voorDoe je die abroll outs op je knieën? Of gelijk op de voeten?
Brutaal wel zo'n supersetje![]()

lekker he rob , daar betaal ik nu de tol voor
ik leg mijn knieen op een verhoging en van daaruit ga ik rollen - vanuit de voetenstand zeg mijn rug soms : doe maar niet
het zijn van die speciale kussens waar ik dan op lig , een kleine 30 cm ongeveer

je verhoogt de moeilijkheidsfactor rob
hij is net weer effe wat anders
K*t is dat van die squat. Heb dat ook weleens dat ik opeens de juiste groove niet lijk te vinden. Vooral op dagen dat ik al vermoeid ben.

goede nachtrust is belangrijk...nette training toch wel kerel!
thx man