dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pittige beentraining Ove!
Ik haat ze, die front squats, maar ik denk dat ik ze binnenkort ook maar weer ga doen.
pittige beentraining Ove!
thanks loo
leuk dat je even komt kijken
Ik haat ze, die front squats, maar ik denk dat ik ze binnenkort ook maar weer ga doen.
Ik meen me te herinneren dat iemand me ooit beweerde dat het eigenlijk niets toevoegt, en dat je beter of net zo goed in diezelfde tijd gewoon backsquats kunt doen als het gaat om opbouw van spiermassa. Hij zei er wel bij dat ze evengoed zinvol waren voor mensen die er mentaal behoefte aan hebben omdat ze anders zat zouden worden van het aantal backsquats. Ik zelf sluit me daar bij aan, maar voeg wel toe dat het je dwingt om rechtop te staan, focus toch meer op de quads, en een manier om de onderrug minder te belasten, als dat een issue is. Of als de onderrug bijvoorbeeld eerder verzuurt dat dan de benen, kun je toch nog een paar setjes maken. Verder vind ik het zelf wel een fijne oefening nu ik de olympic grip onder de knie heb.

Een pittige workout. De skullcrusher is dat hetzelfde als in mijn log de nosebreaker is (wat een namen btw) Het gewicht smal vastpakken en dan buigen naar je hoofd
) Tricepsoef.

Mooie front press hoor, deltpower!
Die racks mogen toch wel wat zwaarder, met een deadlift van 180kg moet dat toch wel lukken.

Gaan we aan werken
Vandaag was zo'n dag dat je het gevoel hebt dat je een hoop kunt
Week 3 Dag 9
trainingstijd 75 min
Benchpress
5x80
5x90
4x100
4x90
5x90
com : kleine kantekening is dat ik nu nog meer aan de diepte moet gaan
werken met dit gewicht ( 5 cm vanaf de borst ongeveer - moet dieper )
het gewichtverplaatsen was natuurlijk![]()