dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je 3x180 pakt pak je die 200 toch volgende week nog?![]()
Da's niet altijd zo hoor.
Toen ik afgelopen jaar geregeld 5x180 deed, kreeg ik 200 denk ik niet van de grond.
Nooit geprobeerd overigens, maar gevoelsmatig.
Maar in Ove's geval dan toch zeker de week daarop!![]()

ok, bij mij werkt het meestal wel zowat ik dan meestal doe is m'n oude PR-10kg 1x pakken, en daarna m'n aankomende (
) PR.

Goede training makker. 3x180 is flink en zit toch aardig bij die 200 in de buurt.![]()
Als hij ze altijd met deadstops doet dan gaat dat wel lukken.

Maak je nu een grapje?ik laat hem altijd flink stuiteren
bij het hoogste punt pak ik hem weer op
en dan trek ik hem gauw omhoog - weer een reppie![]()
Maak je nu een grapje?
Als dit waar is dan weet ik wel waarom jij problemen hebt zwaarder te tillen. Daarnaast top jij ook nog best vaak op de deadlift. Hoe vaker je topt hoe moeilijker het zal worden. Deze belastingen zijn zo zwaar op je lichaam dat ze eerder iets afbreken dan opbouwen. Je wordt dus eerder zwakker dan sterker op de lift.
En als je iedere rep 'dood' van de grond tilt (deadlift) dan zul je ook steeds meer die lift-off trainen en daarin ook sterker worden.
chickie bro' why so serious lately 
toch op het einde van de postJe weet maar nooit met Ove vandaar.chickie bro' why so serious lately
Je zag detoch op het einde van de post

Maak je nu een grapje?
Als dit waar is dan weet ik wel waarom jij problemen hebt zwaarder te tillen. Daarnaast top jij ook nog best vaak op de deadlift. Hoe vaker je topt hoe moeilijker het zal worden. Deze belastingen zijn zo zwaar op je lichaam dat ze eerder iets afbreken dan opbouwen. Je wordt dus eerder zwakker dan sterker op de lift.
En als je iedere rep 'dood' van de grond tilt (deadlift) dan zul je ook steeds meer die lift-off trainen en daarin ook sterker worden.
chickie bro' why so serious lately
Je zag detoch op het einde van de post
Dat gestuiter is bloedlink. Ik zie dat eigenlijk alleen gewichtheffers doen.
Als je moeite met de BB op de grond leggen hebt kun je beter single reps gaan doen en met gewichten tot 150kg de deadstop gebruiken of grijp naar stiff deads. Die hoeven niet naar de grond.![]()

- daar was zo'n pannenkoek 20 min bezig met 40 kg -tja10 oefeningen, heftige training. Waarom zoveel oefeningen?
idd snel afgewerkt als dat 60mins waswaarom geen whey meer?
)

ja ok, maar waarom neem je geen whey meer dan? vanwege het volle gevoel?
met water nemen of andere whey?
30 sets in één uurtje...
Dan moet je je wel inhouden lijkt me.
Maakt niet uit hoor.
Ik hoor van sommigen dat ze nooit "all out" gaan, en sommigen zweren er bij.
Jij bent niet het type dat tussendoor even tijd maakt om een praatje te maken.
Hoe zit het dan eigelijk met je kaakspieren..?
Lopen die nie achter op de rest inmiddels..?
Of knauw je veel kauwgum?
Flink bezig Ove!![]()