- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel oefeningen, daar pak je je hele bovenlichaam wel mee. Die front presses blijven heel sterk.

Welnee man, it's all in Y'er head!ik merk wel dat ik een goeie drive heb - zou het dan toch die unleash zijn![]()
dat heet openminded staan voor nieuwe onwikkelingen mike
mijn maatje heeft vroeger heel veel met machines getraind
ik kan nou niet zeggen dat zijn borst achterloopt - verre van dat
maar voor de variatie is echt een fijne oef
ik heb mijn rug een beetje ontzien ( geen bb/db rows ) want ik wil morgen fit aan de deads en squats beginnen , vandaar het cable-werk
de laatste twee presses waren zwaar , maar puur naar hypertrofie kijkend mag ik tevreden zijn
lekker fel doorgetraind - ik merk wel dat ik een goeie drive heb - zou het dan toch die unleash zijn![]()
Welnee man, it's all in Y'er head!
Goed volume trouwens.

geloof wel dat het een goede oefening is om eens te doen.
alleen bouw je met machine's trainen minder kracht op als met barbell dumbbells imo.
mensen bij mij in de gym pakken bijvoorbeeld met shoulder press apparaat flinke gewichten, maar kunnen nog geen mp van 50kg omhoog krijgen

geloof wel dat het een goede oefening is om eens te doen.
alleen bouw je met machine's trainen minder kracht op als met barbell dumbbells imo.
mensen bij mij in de gym pakken bijvoorbeeld met shoulder press apparaat flinke gewichten, maar kunnen nog geen mp van 50kg omhoog krijgen
Machines hebben zeker een meerwaarde. Kan je het net weer even anders pakken. Al moet het niet de basis zijn.
Voor kracht als ondersteuning voor andere oefeningen doet het idd weinig.. Voor spiermassa prima!

Machines hebben zeker een meerwaarde. Kan je het net weer even anders pakken. Al moet het niet de basis zijn.
Voor kracht als ondersteuning voor andere oefeningen doet het idd weinig.. Voor spiermassa prima!
En nog een mooie training... lekker, lekker, lekker!
netjes, wat is het verschil met normale rom dl en yates style? succes met je nieuwe schemaik zou zelf niet zo'n voorstander zijn van hams en quads opsplitsen, met name omdat je dan tijdens de training van de een nog spierpijn hebt in de ander.
Zware core training. Front squats en deads zijn zo gruwelijk zwaar om na elkaar te doen.
Het is ook erg lastig je hams en quads van elkaar te splitsen. Kun je geen squats meer doen en deadlifts.![]()
ik deed eigenlijk altijd de stiff deadlift , die je dus neerlegt - ik kwam er dus achter dat ik hem wel met gestrekte benen doe , maar op het moment van spanning bij de hams trek ik hem omhoog ( yates doet hem ook zo )