Fitness Seller

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
hehe
ik voel me eigenlijk een beetje moe/kapot
maar natuurlijk ook voldaan
zeker twee maanden niet gedaan
wel een full frontsquat
die 110 gaat er echt komen dit jaar , daar ben ik zeker van

Godsallemachtig kerel ... wat denk je er nou zelf van? Gaat dit goed blijven gaan?
Lijkt me nogal een aanslag op je CNS. Overtraining in de lucht enzo?

Nu ja, moest je er geen last van krijgen zoveel te beter natuurlijk ;)

Respect, t*ring brute training was dat ! :thumbs:

• #1.004
Tussen de training zit drie dagen , + in de week zit ook nog 72 uur rust + dat ik mijzef nog nooit over de kop heb getraind
Als naturel moet je gewoon hard trainen , mensen trainen eerder te licht tegenwoordig dan af en toe eens goed door te halen
Maar dat is mijn bescheiden mening maar

true, maar squats en dl low/max reps + nog een hoop andere meuk in 1 training lijkt me ook wat teveel van het goede :)

Ik deel je mening Ove maar mensen die natural trainen hebben ook veel langer nodig om
te herstellen. Zeker met zo een shitload aan weights. Ok, je lichaam gaat dan hersteld
zijn na een dagje of 2, 3 maar dat wil daarom niet zeggen dat je cns al bekomen is.

Nu ja, je kent jezelf beter dan wie dan ook. Dus als het je goed gaat, waarom niet ;)

• #1.007
Godsallemachtig kerel ... wat denk je er nou zelf van? Gaat dit goed blijven gaan?
Lijkt me nogal een aanslag op je CNS. Overtraining in de lucht enzo?

Nu ja, moest je er geen last van krijgen zoveel te beter natuurlijk ;)

Respect, t*ring brute training was dat ! :thumbs:

true, maar squats en dl low/max reps + nog een hoop andere meuk in 1 training lijkt me ook wat teveel van het goede :)

Ik deel je mening Ove maar mensen die natural trainen hebben ook veel langer nodig om
te herstellen. Zeker met zo een shitload aan weights. Ok, je lichaam gaat dan hersteld
zijn na een dagje of 2, 3 maar dat wil daarom niet zeggen dat je cns al bekomen is.

Nu ja, je kent jezelf beter dan wie dan ook. Dus als het je goed gaat, waarom niet ;)

de zwaarste oef 4x een gewicht is progressief opgebouwd - ik ga altijd wel uit van 70% - dus ik zit met die 4 sets tussen de 70 en 90 % - dus ik ga nooit voor de max
het zwaarste zijn eigenlijk de herhalingen - die belasting maakt het zo pittig ondanks dat ik behoorlijk zak in gewicht

waar ik bij benen op dag 1 voor de full squats/deadlifts ga - pak ik de 2e benendag deadlifts/frontsquats - die combi's zijn beter te verteren

qua spierpijn was de borst het hevigst + de quadriceps beginnen vandaag op te spelen - goed daar doe je het voor al moet ik wel zeggen dat ik een lange tijd niet zo zo'n spierpijn heb gehad

ik denk zelf dat de rust goed verdeeld is - die pak ik ook - ik ben daarnaast ook lui - dus dat komt goed - dat je als naturel meer moet rusten , dat weet ik niet -

een gebruiker heeft misschien het gevoel dat hij minder rust nodig heeft - maar gaat dan eerder door een barriere heen denk ik

dag 1 borst
dag 2 borst - hier zit precies 74 uur tussen - moet genoeg zijn

bij benen is dat anders - hierin ga ik met je mee - vandaar dat de high reps in gewicht behoorlijk zakken - ik kom hier redelijk mee uit want ik wil tussen de 10 en 150 reps maken

alleen bij armen heb ik redelijk rustig aan gedaan - maar toen was ik ook moe ;)

• #1.009
vandaag buik/borst/rug/schouders/cardio

• #1.010
Week 1 Dag 3 low/high reps

Buik

hanging knee raises 2 sets
machine crunch 2 sets
ab roller crunch 2 sets
machine crunch 2 sets
skippy crunch 2 sets
machine crunch 2 sets

Incline benchpress - low reps
4x60
4x70
4x75
4x80 - yes:)

incline benchpress - high reps
15x50
15x50
11x50 - op

flat flyes
12x20
10x20
10x20

Wijd optrekken x bw 94 kg low reps
4xbw
4xbw
4xbw
4xbw

Wide gripp pull downs - high reps
12x70
12x70
10x70

One arm db rows - high reps
12x36
10x36
10x36

Frontpress - low reps
4x50
4x55
4x60
4x70:)

Db side raises
12x14

Db front raises
10x14

Db bent over lateral raises
15x12

cardio 10 crossfiets
sauna 10 min

Laatst bewerkt:
Nice.. maar waarom doe je buik als eerste verbruik je dan niet veel energie ?

• #1.012
Damn 6 oefeningen voor de buik :eek: ben meestal al te beroerd om 1 of 2 te doen :P

• #1.014
Heb je echt id dat je buikspieren erdoor veel verbeteren dan?
Bij me zelf heb ik het id dat alleen de zijkanten verbeteren.
En dat rest meer afhankelijk is van BF%

• #1.016
dan moet ik droger gaan worden
+ nog beter eten en cardioo'n
het geeft me wel een goed gevoel
voor een korte tijd;)

• #1.017
vandaag buik/ benen/armen/cardio

Pittige workout en chinnen boven de 90kg is focking zwaar; ik merk het zelf nu ook de laatste tijd. Suc6 vandaag.

• #1.019
Zelf merk ik dat ik meer progressie boek nu ik beter periodiseer. Ik deel de visie van Robke hierin.

Dikke training Ove. Dat over die buik had ik ook inderdaad, na afloop van je training ga je die niet meer doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven