XXL Nutrition

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Je deads vallen me wat tegen, maximaal 3 reps 165kg. Nu je tegen de 200kg aanzit had ik toch wel meer verwacht. (ok rustige fase lees ik).

Zie ook goodmornings in je schema, dat is nice.
Waarom deed je de explosieve oefening als 2e?

Je deads vallen me wat tegen, maximaal 3 reps 165kg. Nu je tegen de 200kg aanzit had ik toch wel meer verwacht. (ok rustige fase lees ik).

bij mij is het verschil tussen reps en 1 rm wel groot bij deadlift.
zie me eigen nog niet zo snel 3 reps maken met 170 oid.

• #1.304

klopt , ik val zelfs volgende week terug naar 135 kg dacht ik zo uit mijn hoofd
en dan de week erop moet ik maxen

de goodmornings vielen me deze keer zwaar
zal waarschijnlijk te maken hebben met de deadlifts + powercleans
waar zou jij deze dan neerzetten - na de goodmorning

bij mij is het verschil tussen reps en 1 rm wel groot bij deadlift.
zie me eigen nog niet zo snel 3 reps maken met 170 oid.

ik heb vorige week aardig wat reps gemaakt op de 175 - dus dat is wel een goed teken - volgende week effe rustig aan en dan de week erna hopelijk ri 200 - dat zou mooi zijn

Goodmorning is wel goed imo op die positie maar de powerclean zou ik toch als eerste doen. Deze oefening doe je voor explosiviteit. Na deadlifts zal dit moeizamer gaan dan ervoor.

• #1.306
Goodmorning is wel goed imo op die positie maar de powerclean zou ik toch als eerste doen. Deze oefening doe je voor explosiviteit. Na deadlifts zal dit moeizamer gaan dan ervoor.

oke punt
maar dan gaat dit toch ten koste van mijn deadlift en dat is toch mijn belangrijkste oef ?

Soms moet je keuzes maken.

oke punt
maar dan gaat dit toch ten koste van mijn deadlift en dat is toch mijn belangrijkste oef ?
Meen je dat? Die lichte gewichten van een clean (ivm die van je deadlift) gaan je toch niet zoveel vermoeien dat je bij het krachtwerk moet inleveren?
Ik zie het eerder als een mooie warming-up.

• #1.309

dat is het hele leven al hum:)

Meen je dat? Die lichte gewichten van een clean (ivm die van je deadlift) gaan je toch niet zoveel vermoeien dat je bij het krachtwerk moet inleveren?
Ik zie het eerder als een mooie warming-up.

ja dat meende ik echt
maar zoals ik al zei , misschien heb je een punt - ik doe nog effe twee weken zo tot mijn max-poging en dan draai ik het om , dan ga ik hem als eerste doen - ik ga dan toch effe anders - dan is de bedoeling om harpep's schema als rode draad te gaan gebruiken - alleen wil ik schema wat ik nu gebruik voor de grote drie wel eerst afmaken - en daarna gaan we spreken van de grote vier ( deadlift/benchpress/squats/frontpress )

kan jij niet beter gaan powerliften Ove :P?

Als je de Power Cleans tot de max doet is het wel iets meer dan een warming up voor de Deadlifts denk ik, maar ik denk wel dat het een betere volgorde is om eerst de Cleans te doen.

• #1.312
Wow k heb heel wat bij te lezen hiero ;)

• #1.316
succes maat ...

• #1.318

serieuze gewichten vandaag , ik had geen zin om te wachten om te maxen over een paar weken , ik voelde me goed - dus dan is er nog maar één ding te doen - beulen tot je er bij neervalt :)

Ub dag 1 - tijd 90 min
One Arm Db snatch
5/5 x 14
5/5 x 16
5/5 x 18

Benchpress maxpoging
10x30
8x55
6x65
4x77.5
2x90
1x100
1x112.5 pr
1x115 pr
1x117.5 pr:wl:
Com : ik ging echt als een speer -super , ik vond deze poging zelfs beter gaan dan in het verleden met de 110

Dips x bw
12xbw
9xbw
8xbw
8xbw
6xbw

Barbell rows
8x50
8x60
8x70
8x80
7x90

One Arm Db rows
8/8 x 40 - helaas de zwaarste db's
dus verder gegaan met
One Arm korte barbell rows ( klein stangetje )
8/8 x 42.5
6/6 x 47.5

Db Bent over lateral raises
8 x 13
8 x 13
7 x 15

Db Front Raises
8/8 x 14
8/8 x 15
5/5 x 17 - toen was het op

Arm curls
8/8/8/8x30 + 6 x 45
Rope Extenions
8/8 x 30
Reverse gripp extenions
8/8 x 25
Push extenions
6x50
Wrist rollers
4 sets

Abs
skippy crunches 2 sets
schuine crunches 2 sets
machine crunches 2 sets

Cardio crossfiets 12 min met verschillende weerstanden - 4 km

Laatst bewerkt:
nice training en flink PR! Zat de 120 er niet meer in?

Je bent mij voorbij met de bench. Gratz kerel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven