XXL Nutrition

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
netjes Ove
was die 2x180 DL allout? (omdat je geen 3e hebt geprobeerd)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Groeit het ook allemaal wat met zulke trainingen?

ik weeg nu zo'n 96.k kg en mijn vetpercentage vind ik met 14% erg netjes
eigenlijk nog wat massiever worden met hetzelfde vetpercentage
mijn rug en schouders gaan erg goed kan ik wel zeggen

netjes Ove
was die 2x180 DL allout? (omdat je geen 3e hebt geprobeerd)

nee was niet helemaal all out - maar ik zag na deze serie wel op tegen die 190 dus ik heb het hier bij gelaten - een goed gevoel zullen we maar zeggen:)

ok verstandig dan :thumbs:

Goede training.
Zouden Power Cleans niet net even een mooiere warming up zijn voor je Deadlifts?
Weer goed bezig. :thumb:

2x180kg is zwaar na die eerdere setjes. Je focus ligt nog steeds op krachtwinst?

mooie DL Ove!
cardio overslaan is toch geen probleem voor jou. die doe je al genoeg!

• #1.447

yep:)

Goede training.
Zouden Power Cleans niet net even een mooiere warming up zijn voor je Deadlifts?
Weer goed bezig. :thumb:

ik wissel het een beetje af , die cleans

2x180kg is zwaar na die eerdere setjes. Je focus ligt nog steeds op krachtwinst?

vond ik ook mc - dit schema van harpep is puur een massa/kracht schema

mooie DL Ove!
cardio overslaan is toch geen probleem voor jou. die doe je al genoeg!

thx strongman - het is nog geen 220 he
ik vind het altijd wel effe lekker mike cardio ik wil ooit eens rond de 100 gaan wegen maar ook met een acceptabel vetpercentage

• #1.448
vandaag ub1/benchdag

Deadliften gaat goed zie ik! Altijd lastig als je aan je zelf mentale grenzen oplegt om er door heen te komen. Zo gaat die 190 en 200 steeds zwaarder lijken.

Maar als je 5+ reps met 180 kan weet je zeker dat die 190 en 200 er heel makkelijk inzitten. Constante focus op 190 en hoger legt alleen maar hoge druk waardoor het moeilijker word.

• #1.451
Bulken tot ruim boven de 100kg en dan cutten. ;)

rustig aan he , anders krijg ik zo'n strongmanbuik , en dat heb ik nooit gehad :D

Deadliften gaat goed zie ik! Altijd lastig als je aan je zelf mentale grenzen oplegt om er door heen te komen. Zo gaat die 190 en 200 steeds zwaarder lijken.

Maar als je 5+ reps met 180 kan weet je zeker dat die 190 en 200 er heel makkelijk inzitten. Constante focus op 190 en hoger legt alleen maar hoge druk waardoor het moeilijker word.

thx mate:)
ik hoop er volgende week er 3 te pakken - de week erna gaan we naar twee weken , twee reps + 20 kg verhogen per set - de stappen worden groter dan

rustig aan he , anders krijg ik zo'n strongmanbuik , en dat heb ik nooit gehad :D
Misschien zorgt dat er juist voor dat het niet lukt. :p

Eerst het vieze werk. Of ga jij tijdens een verbouwing ook achter iedere bouwvakker aanlopen met een veger en blik. ;)

Wanneer ik de 110kg bereik zal ik wel rond de 20% zitten. Als ik dan cut naar de 12% zit ik als het goed is op 100kg.

Ben ik ook. Doe gewoon wat powerliften en strongmannen om de tijd door te komen. 2 jaar alleen maar pompen is vermoeiend. Na 2 jaar heb ik de massa en kan ik gaan cutten.

In ons hart zijn we allemaal BB'er, en willen we eigenlijk gewoon véél te bruin, ingesmeerd met cocosolie in een te strakke string waar onze kleine pieletjes verschrompeld van de hormonen en steroïden nauwelijks zichtbaar in zijn, als een schooljongetje onze spieren showend op de meest stuitende manier die we kunnen verzinnen in onze door veel te veel tijd in de sportschool rond te hangen, en dus totaal onwerkelijk gevoel voor wat mooi is, en hoe het moet, rondhuppelen als een kip zonder kop aan de prozac! :D

• #1.456
Misschien zorgt dat er juist voor dat het niet lukt. :p

Eerst het vieze werk. Of ga jij tijdens een verbouwing ook achter iedere bouwvakker aanlopen met een veger en blik. ;)

Wanneer ik de 110kg bereik zal ik wel rond de 20% zitten. Als ik dan cut naar de 12% zit ik als het goed is op 100kg.

we gaan het zien mc ,we gaan het zien :D

Brutaal plan Chick ... je klinkt haast als een bodybuilder :p

diep in ons hart zijn we allemaal bodybuilders ( oeps hummer denkt er wat anders over - :) )

Ben ik ook. Doe gewoon wat powerliften en strongmannen om de tijd door te komen. 2 jaar alleen maar pompen is vermoeiend. Na 2 jaar heb ik de massa en kan ik gaan cutten.

In ons hart zijn we allemaal BB'er, en willen we eigenlijk gewoon véél te bruin, ingesmeerd met cocosolie in een te strakke string waar onze kleine pieletjes verschrompeld van de hormonen en steroïden nauwelijks zichtbaar in zijn, als een schooljongetje onze spieren showend op de meest stuitende manier die we kunnen verzinnen in onze door veel te veel tijd in de sportschool rond te hangen, en dus totaal onwerkelijk gevoel voor wat mooi is, en hoe het moet, rondhuppelen als een kip zonder kop aan de prozac! :D

hahahahah :D

Volgens mij ga jij wel lekker zo!

Liever niet langer dan maximaal 4 weken progressief werkvolume/stress opbouwen. Daarna drastisch 'taperen' lijkt me wijs...

ik zit nu in week 3 , nog een weekje dus daarna gaat het repvolume omlaag

Benieuwd naar de kracht-rebound als je straks je volume sterk inperkt en de intensiteit nog verder opkrikt. :cool:

ik eigenlijk ook wel
Bevalt wel heel erg goed
vooral op dat op één dag je roei-bewegingen maken en op de andere dag puur de concentratie voor het optrekken

Let je wel op dat je - in al je enthousiasme - niet voortijdig op brand.:eek:

• #1.457
Week3/dag2/ub1/75min
Ik heb de db row vervangen voor de one arm machine rows

Benchpress
3x60=50%
3x65
3x70
3x75
3x80
3x85
3x90
3x95
3x100
2x105 = 88%
totaal 29 reps

incline db press – hammer gripp
8x22
8x26
8x28
8x30

Barbell rows
5x50/60/70/80/90/100 + 3 x110

One arm machine rows
8/8 x 65
8/8 x 65
8/8 x 65
8/8 x 65

Db bent over lateral raises
8x15/15/15 + 5x17
Com eerder moeten verhogen – had ook niet verwacht dat zo zou gaan
schouders gaan erg goed

Cable side raises
8/8 x 7.5
8/8 x 10.0
4/4 x 12.5 – zware shit

Superset

Close gripp benchpress + Barbell curls
8 x 50 + 8 x 25
8 x 55 + 8 x 30
8 x 60 + 8 x 35
6 x 65 + 6 x 40
4 x 70 + 4 x 45
2 x 75 + 2 x 50 – over en uit

Buik
Ab crunches 2 sets
Skippy crunches 3 set
Schuine skippy crunches 2 sets
Machine crunches 3 sets

Laatst bewerkt:
Flinke training maat.
En als een DBB coryfee als Harpep je gaat complimenteren, dan ben je op de goede weg. ;)

• #1.459
Flinke training maat.
En als een DBB coryfee als Harpep je gaat complimenteren, dan ben je op de goede weg. ;)

was idd een lekkere training hummer
intensiviteit was goed hoog - mijn maat kon goed volgen
dus bijna perfect

ik probeer zijn schema te volgen , dus misschien vandaar dat hij effe komt kijken - en tips moet je nooit naast je neerleggen van hem:)

nice work Ove !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven