- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes Ove
was die 2x180 DL allout? (omdat je geen 3e hebt geprobeerd)

Goede training.
Zouden Power Cleans niet net even een mooiere warming up zijn voor je Deadlifts?
Weer goed bezig.![]()
2x180kg is zwaar na die eerdere setjes. Je focus ligt nog steeds op krachtwinst?
mooie DL Ove!
cardio overslaan is toch geen probleem voor jou. die doe je al genoeg!
Bulken tot ruim boven de 100kg en dan cutten.ik vind het altijd wel effe lekker mike cardio ik wil ooit eens rond de 100 gaan wegen maar ook met een acceptabel vetpercentage

Deadliften gaat goed zie ik! Altijd lastig als je aan je zelf mentale grenzen oplegt om er door heen te komen. Zo gaat die 190 en 200 steeds zwaarder lijken.
Maar als je 5+ reps met 180 kan weet je zeker dat die 190 en 200 er heel makkelijk inzitten. Constante focus op 190 en hoger legt alleen maar hoge druk waardoor het moeilijker word.

Misschien zorgt dat er juist voor dat het niet lukt.rustig aan he , anders krijg ik zo'n strongmanbuik , en dat heb ik nooit gehad![]()

Wanneer ik de 110kg bereik zal ik wel rond de 20% zitten. Als ik dan cut naar de 12% zit ik als het goed is op 100kg.

Misschien zorgt dat er juist voor dat het niet lukt.
Eerst het vieze werk. Of ga jij tijdens een verbouwing ook achter iedere bouwvakker aanlopen met een veger en blik.
Wanneer ik de 110kg bereik zal ik wel rond de 20% zitten. Als ik dan cut naar de 12% zit ik als het goed is op 100kg.

Brutaal plan Chick ... je klinkt haast als een bodybuilder![]()
)Ben ik ook. Doe gewoon wat powerliften en strongmannen om de tijd door te komen. 2 jaar alleen maar pompen is vermoeiend. Na 2 jaar heb ik de massa en kan ik gaan cutten.
In ons hart zijn we allemaal BB'er, en willen we eigenlijk gewoon véél te bruin, ingesmeerd met cocosolie in een te strakke string waar onze kleine pieletjes verschrompeld van de hormonen en steroïden nauwelijks zichtbaar in zijn, als een schooljongetje onze spieren showend op de meest stuitende manier die we kunnen verzinnen in onze door veel te veel tijd in de sportschool rond te hangen, en dus totaal onwerkelijk gevoel voor wat mooi is, en hoe het moet, rondhuppelen als een kip zonder kop aan de prozac!![]()

Volgens mij ga jij wel lekker zo!
Liever niet langer dan maximaal 4 weken progressief werkvolume/stress opbouwen. Daarna drastisch 'taperen' lijkt me wijs...
ik zit nu in week 3 , nog een weekje dus daarna gaat het repvolume omlaag
Benieuwd naar de kracht-rebound als je straks je volume sterk inperkt en de intensiteit nog verder opkrikt.
ik eigenlijk ook wel
Bevalt wel heel erg goed
vooral op dat op één dag je roei-bewegingen maken en op de andere dag puur de concentratie voor het optrekken
Let je wel op dat je - in al je enthousiasme - niet voortijdig op brand.![]()
Flinke training maat.
En als een DBB coryfee als Harpep je gaat complimenteren, dan ben je op de goede weg.![]()