Fitness Seller

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
oei, das wel jammer man. bouw je 6 weken ergens naartoe op kan je het uiteindelijk niet afmaken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
oei, das wel jammer man. bouw je 6 weken ergens naartoe op kan je het uiteindelijk niet afmaken.

ja - ik de week ook niet verzetten , want ik heb een dag of 10 vrij
ik plak achter het schema van harpep twee weken van eigen inbreng om dan weer fris opnieuw te beginnen - gewoon effe wat andere oef die nu wat minder aanbod komen

Tis wel jammer, maar ik geloof dat je het niet vervelend zal vinden met je meisje leuke dingen te doen. ;)

• #1.504
  • #1.505
Week4/Dag2/ub1/totaal 90 min

Benchpress
5%=5kg
3x60=50%
3x65
3x70
3x75
3x80
3x85
3x90
3x95
3x100
3x105 - light weights :D
1x110=93%
Totaal 31 reps
Com - goeie schik vandaag - ik liet mijn maatje beginnen met het idee om eens lekker op te jagen - gelukt - mentaal brak hij bij de 105 - heheh:)

barbell rows
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100
3x110

Superset
Chestdips x bw + one arm rows
8 x bw + 8/8 x 60
8 x bw + 8/8 x 70
8 x bw + 8/8 x 80
8 x bw + 8/8 x 90

db bent over laterals
8x15
8x16
6x17
6x17

cable side raises
8/8 x 7.5
8/8 x 7.5
8/8 x 7.5
Com bewust op dit gewicht gebleven vanwege strict uitvoeren

superset

Cable rope hammer curl + push extenions
8 x 22.5 + 8 x 27.5
8 x 25 + 8 x 32.5
8 x 27.5 + 8 x 35
6 x 30 + 8x 37.5
6 x 32.5 + 8x 40
6 x 35 + 8 x 42.5
15 x 25 + 25 x 25 - pompsetje

Buik
hanging leg raises 2 sets
hanging knee raises 2 sets
machine crunches 4 sets
ab rollers 2 sets
skippy crunches 3 sets
skippy schuine crunches 4 sets
suspended prone bridge 2 sets

Saunaatje 12 min

com - mijn maatje maakt zich een beetje zorgen omtrent zijn trainingen - hij is een echt bodybuildermannetje die altijd volgens een bepaald principe heeft getraind - veel set en reps - wel veel borst/schouders + armen - rug en benen werd niet echt getraind
probleem is wel dat hij een jaar geleden nog 130 drukte en nu al problemen heeft met 110 - hij is wel een kilo of 7 kwijt sinds kort - hij loopt veel hard , maar hij is een beetje onzeker over zijn eigen progressie

Maar ja hij traint veel minder dan voorheen ( kt dus ) en als hij traint loopt hij hard - maar op een één of andere manier heeft hij dat niet door dat allles samenhangt met elkaar
terwijl fysiek gezien hij met iedereen kan wedijveren op de gym ( behalve ik natuurlijk hehe )

moreel van dit verhaal
Ik wil het er gewoon effe inzetten , dan kan ik er nog eens op terugkijken als hij er weer over begint

Laatst bewerkt:
Sterk hoor Ove :thumbs:

dikke training kerel ! die superset lijken me moordend ...

En aaaah, het hardloop verhaal ... ik heb mij er ook wat in verkeken denk ik :p

• #1.508

bedankt ace :)

dikke training kerel ! die superset lijken me moordend ...

de dips vielen effe tegen , daarentegen de arm one rows gingen weer vrij easy

En aaaah, het hardloop verhaal ... ik heb mij er ook wat in verkeken denk ik :p

precies
hij vergeet ook , dat hij vroeger bijna 6 x trainde per week , dat doet hij allang niet meer en als je dan ook nog de voorrang geeft aan droog worden ( hardlopen ) dan lever je ergens wat in - massa zeker - dus de 130 die hij wilt drukken dit jaar zal lastig worden ( en daar herrinner ik hem natuurlijk elke keer aan );)

Zo, die bench press is zeker netjes G:D

nice bench, elkaar opjagen roelt :)
he ov, wanneer komen er eigenlijk eens foto's?

Ook al super setjes aan het doen :p Combi borst en rug ben ik zelf niet zo weg van. Maar opzich wel ok.

Een ding zou ik wel wat anders doen.
Superset

8 x bw + 8/8 x 60
8 x bw + 8/8 x 70
8 x bw + 8/8 x 80
8 x bw + 8/8 x 90

Combi is niet echt handig. Dips met 2 armen en dan rows met 1 arm. Dus 1 arm doet het super setje en andere kan steeds wachten.

Laatst bewerkt:
  • #1.514
nice bench, elkaar opjagen roelt :)
he ov, wanneer komen er eigenlijk eens foto's?

ik heb heel veel respect voor peoples die zichzelf laten zien op foto of film
ik zal hier altijd een positieve feedback op geven
maar voor mij is het niks cor- stukje privacy that's cor
ik heb altijd wel een behoorlijk fysiek gehad , maar gewoon anders
ik was conditioneel berensterk ( ik heb wat uurtjes liggen rollenbollen op de mat ) krachtsport was puur gericht op ondersteuning en stelde eigenlijk weining voor toen - als ik echt top was woog ik zo'n 88 kg , en afgetraind

Nu ik alleen kt doe is er fysiek gewoon wat verandert - ik weeg nu rond de 96 + mijn vetpercentage is wat meer geworden - ik zit nu rond de 14% - nog niet slecht vind ik , maar meer moet het niet worden

ik probeer rond de 100 te gaan komen ter zijner tijd - ik ben ook nooit een echte bodybuilder geweest - ik voel me meer krachtsporter - ik merk ook dat ik steeds qua denkwijze een andere richting aan het gaan ben - ik ben met een mentale omslag bezig

( nee ik ga geen stenen sjouwen ) heeft ook te maken met mijn schema
wat ik volg;)

Hij is een beetje verlegen. ;)

;) i am a shy big boy

Sterke training ove, benieuwd waar je gaat eindigen.

ik ook mc

Ook al super setjes aan het doen :p Combi borst en rug ben ik zelf niet zo weg van. Maar opzich wel ok.

Een ding zou ik wel wat anders doen.
Superset

8 x bw + 8/8 x 60
8 x bw + 8/8 x 70
8 x bw + 8/8 x 80
8 x bw + 8/8 x 90

Combi is niet echt handig. Dips met 2 armen en dan rows met 1 arm. Dus 1 arm doet het super setje en andere kan steeds wachten.

je hebt gelijk extreme
ik vind de oef ook niet helemaal top - hij gaat te makkelijk
eigenlijk had ik moeten doen de incline db rows -

maakt niet ov, ik was gewoon benieuwd naar een persoon achter de nickname.

• #1.516
je weet het nu cor

Stevige training Ove, mooi om te zien. Ik kan me wel een beetje vinden in Xtreme Body's commentaar, maar ik zou daar aan toevoegen dat je bij de dumbbell row (absurde gewichten overigens) ook nog eens leunt op je andere arm, die dan al vermoeid is van de dips. Als het je zint, lekker doorgaan, maar voor mij zou het niets zijn :).

Oh en PS: met die side raises, dat heb ik met de cable bent over rear raises. Als ik over de 10kg ga dan ga ik snelheid maken aan het begin van de oefening, dat gebeurt dan met de rug, zodat je de rest kan uitvieren.

Laatst bewerkt:
  • #1.519
Cool as ice. ;)

Goede training trouwens Ove. :bow:

thx hummie
blijft een geweldige avatar
je lijkt wel een jonge god ;)

Stevige training Ove, mooi om te zien. Ik kan me wel een beetje vinden in Xtreme Body's commentaar, maar ik zou daar aan toevoegen dat je bij de dumbbell row (absurde gewichten overigens) ook nog eens leunt op je andere arm, die dan al vermoeid is van de dips. Als het je zint, lekker doorgaan, maar voor mij zou het niets zijn :).

hee paljas leuk dat je effe komt kijken - het zijn trouwens geen db rows hoor die kan ik echt niet trekken - het zijn machine one arm rows :)
het was ook maar een uitprobeerseltje

Oh en PS: met die side raises, dat heb ik met de cable bent over rear raises. Als ik over de 10kg ga dan ga ik snelheid maken aan het begin van de oefening, dat gebeurt dan met de rug, zodat je de rest kan uitvieren.

helemaal met je eens
ik ben ook echt bij 7.5 blijven steken omdat ik hem gewoon strict wilde maken , voorheen werd de rug + triceps erbij betrokken - was eigenlijk een beetje slordig

Vandaag lb2 -squat-dag

• #1.520
Week4/Dag3/lb2/totaal 70 min

Powercleans
5x40
5x50
5x60

Squats
5%=7.5kg
3x70=50%
3x77.5
3x85
3x92.5
3x100
3x107.5
3x115
3x122.5
3x130
2x137.5 = 98 % volumepr
totaal 29 reps

Sumodeadlift met deadstop
5x60
5x80
3x100
3x120
3x130
Com - even wat accenten verleggen

Legextenions
10x60
10x60
10x60

rotary calfs
8x40
8x40
8x40
8x40

Buik
Rechte crunches 6 sets
schuine crunches 6 sets

Sauna 12 min

Com zeer tevreden over de squats
kan gewoon niet anders of ik ga volgende week over mijn 1rm heen
alleen ik vraag ik me nu ineens af - ik verhoog dan elke keer met 15 kg
dus in theorie zou ik dan in één keer van 130 naar 145 gaan- tja geen kattepis
somebody is gonna do it ,en it will be me:D

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven