- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei, das wel jammer man. bouw je 6 weken ergens naartoe op kan je het uiteindelijk niet afmaken.
oei, das wel jammer man. bouw je 6 weken ergens naartoe op kan je het uiteindelijk niet afmaken.
Tis wel jammer, maar ik geloof dat je het niet vervelend zal vinden met je meisje leuke dingen te doen.![]()
dat vind ik ook niet

dikke training kerel ! die superset lijken me moordend ...
de dips vielen effe tegen , daarentegen de arm one rows gingen weer vrij easy
En aaaah, het hardloop verhaal ... ik heb mij er ook wat in verkeken denk ik![]()

Hij is een beetje verlegen.nice bench, elkaar opjagen roelt
he ov, wanneer komen er eigenlijk eens foto's?

Combi borst en rug ben ik zelf niet zo weg van. Maar opzich wel ok.nice bench, elkaar opjagen roelt
he ov, wanneer komen er eigenlijk eens foto's?

Hij is een beetje verlegen.
i am a shy big boy
Sterke training ove, benieuwd waar je gaat eindigen.
Ook al super setjes aan het doenCombi borst en rug ben ik zelf niet zo weg van. Maar opzich wel ok.
Een ding zou ik wel wat anders doen.
Superset
Chestdips x bw + one arm rows
8 x bw + 8/8 x 60
8 x bw + 8/8 x 70
8 x bw + 8/8 x 80
8 x bw + 8/8 x 90
Combi is niet echt handig. Dips met 2 armen en dan rows met 1 arm. Dus 1 arm doet het super setje en andere kan steeds wachten.
Cool as ice.

.
Stevige training Ove, mooi om te zien. Ik kan me wel een beetje vinden in Xtreme Body's commentaar, maar ik zou daar aan toevoegen dat je bij de dumbbell row (absurde gewichten overigens) ook nog eens leunt op je andere arm, die dan al vermoeid is van de dips. Als het je zint, lekker doorgaan, maar voor mij zou het niets zijn.
hee paljas leuk dat je effe komt kijken - het zijn trouwens geen db rows hoor die kan ik echt niet trekken - het zijn machine one arm rows
het was ook maar een uitprobeerseltje
Oh en PS: met die side raises, dat heb ik met de cable bent over rear raises. Als ik over de 10kg ga dan ga ik snelheid maken aan het begin van de oefening, dat gebeurt dan met de rug, zodat je de rest kan uitvieren.