XXL Nutrition

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker man je DL!

200kg mooi! Eindelijk de barriere gebroken!

Mooie mijlpaal man!

De 200 doorbroken. Geweldig Ove!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.566

200kg mooi! Eindelijk de barriere gebroken!

De 200 doorbroken. Geweldig Ove!

thx mannen :D voelt idd goed
+ vandaag een nieuwe barriere doorbroken -

week5/dag2/ub1/totaal 75 min

Benchpress
10%=10kg
2x60=50%
2x70
2x80
2x90
2x100
2x110
1x120=100% pr
Totaal 13 reps
:wl: - zit meer in want de 1e keer werd vervelend gestoord waardoor ik snel moest terugleggen - degene effe bedanken:mad: en weer opnieuw een poging wagen:D

Chestdips x bw
15 x bw - volumepr
11 x bw
9 x bw
6 x bw
Com goeie progressie hierop gemaakt - als dat zo doorgaat moet ik een dipriem aanschaffen:)

Barbell rows
5x70=60%
5x80
5x90
5x100
3x110

Incline db rows
8 x 52
8 x 56
8 x 60
Com vervanger voor de one arm row - vond die toch te matig/makkelijk en hier pak ik toch een stuk achterkant schouder mee

Cable side raises
8/8 x 7.5
8/8 x 7.5
8/8 x 7.5
Com: db bent over laterals eruitgegooid - gaat naar de vrijdag waar ik hem om en om ga doen met facepulls - achterkant word genoeg aangepakt met de rows

Db hammer curls
8/8 x 20
8/8 x 22
7/7 x 24 + 8/8 x 18

cable push extenions
8x30 + 8x35
cable rope overhead extenions
8x25 + 8x27.5 + 8x20

cardio hiit met weerstanden 10/12/14
15 min - 5.6 km

sauna 10 min

Wat dacht je.. ook maar even een smerige pr op de bench press zetten. Dat is in ieder geval gelukt.

Goede training; wat bedoel je met een incline row?
Je gaat goed vooruit.:)

• #1.569
Wat dacht je.. ook maar even een smerige pr op de bench press zetten. Dat is in ieder geval gelukt.

yes indeed
en zoals het nu gaat sluit ik niet uit dat de squat en de frontpress er ook aan gaan :cool:

Goede training; wat bedoel je met een incline row?
Je gaat goed vooruit.:)
- ik volg een nieuw schema + met wat nieuwe inzichten gaat het zeker niet verkeerd

thx maatje - hoe is toch - tijd geleden man - ???

de inclines rows

ik lig voorovergebogen op een schuine bank met een db in elke hand
en dan is het een kwestie van rows maken:)

yes indeed
en zoals het nu gaat sluit ik niet uit dat de squat en de frontpress er ook aan gaan :cool:

- ik volg een nieuw schema + met wat nieuwe inzichten gaat het zeker niet verkeerd

thx maatje - hoe is toch - tijd geleden man - ???

de inclines rows

ik lig voorovergebogen op een schuine bank met een db in elke hand
en dan is het een kwestie van rows maken:)

Zo, dan is dat heel pittig.
Ik ben net terug van een operatie aan mijn hoofd.
Het komt wel weer goed, maar het duurt nog een tijd voor ik weer de oude ben.:)
Ze hebben een kloppend plekje wat tot een bloeding kan leiden verwijderd. Ik ben blij dat iig de hoofdpijn weg is.

Laatst bewerkt:
Kijkt dat is de spirit ! je gaat em gewoon pakken

Nice de 120 bench is nu ook binnen! Goed gedaan.

Nette PR! Sterke BB rows ook! Keep up the good work

• #1.574
Zo, dan is dat heel pittig.
Ik ben net terug van een operatie aan mijn hoofd.
Het komt wel weer goed, maar het duurt nog een tijd voor ik weer de oude ben.:)
Ze hebben een kloppend plekje wat tot een bloeding kan leiden verwijderd. Ik ben blij dat iig de hoofdpijn weg is.

dat klinkt als een niet erge fijne periode - hoofdpijn/migraine is een onderschat ziektebeeld in nederland - goed dat je er weer bent - rustig aan doen :)

Kijkt dat is de spirit ! je gaat em gewoon pakken

ik ga hem pakken len
don't worry - zeker 1x

Nice de 120 bench is nu ook binnen! Goed gedaan.

thx mate

Nette PR! Sterke BB rows ook! Keep up the good work

dank je wel :)

Sterke training!

120 benchen, 110 rowen, 60 db rowen, cardio en nog wat schouders ... allemaal in één training.
Tjonge jonge, het gaat je goed af de laatste tijd kerel ...

• #1.577

thx aas

120 benchen, 110 rowen, 60 db rowen, cardio en nog wat schouders ... allemaal in één training.
Tjonge jonge, het gaat je goed af de laatste tijd kerel ...

ik denk dat het de beta alanine is rob:cool:

gaat idd niet slecht rob - als het zo door gaat ga ik gewoon 4 pr's deze week , wat eigenlijk niet normaal , maar het zit er in - als ik 137.5 op de squat kan pakken dan moet 145 nu ook wel lukken

de gedachte erachter spreekt me ook erg aan - je traint om de grote vier te verbeteren

het is ook leuk als je ergens na toe traint en lukt ook nog eens wat je in gedachten hebt - maar goed progressie houdt een keer op natuurlijk
toch eens met harpep praten wat hij daar mee doe :)

Kracht gaat goed bro! Erg netjes die 120kg.
En zon dipriem is zeker aan te bevelen!

het is ook leuk als je ergens na toe traint en lukt ook nog eens wat je in gedachten hebt - maar goed progressie houdt een keer op natuurlijk
toch eens met harpep praten wat hij daar mee doe :)
Kom op zeg, jij zit nog lang niet aan je max. Het zou eens tijd worden dat je flinke progressie boekt want je hebt toch een hele tijd stabiel gezeten. Dit is pas het begin, je ziet dat je met een slim schema een stuk verder komt.

• #1.580
Kracht gaat goed bro! Erg netjes die 120kg.
En zon dipriem is zeker aan te bevelen!

thx Extreme - ik zal eerst een kijken of de school er ergens één heeft liggen - nooit zo opgelet eigenlijk

Kom op zeg, jij zit nog lang niet aan je max. Het zou eens tijd worden dat je flinke progressie boekt want je hebt toch een hele tijd stabiel gezeten. Dit is pas het begin, je ziet dat je met een slim schema een stuk verder komt.

hahaha , daar hebben we mc ;) ik dacht al dit kan niet lang duren - ooit zal er wel zo'n moment komen , maar dat is nu nog lang niet aan de orde
maar niet gek he die 120 - kijk nu al uit naar do en vrij - ik ga vrijdag voor de 90 frontpress - mark my words :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven