Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

voelt idd goed
- zit meer in want de 1e keer werd vervelend gestoord waardoor ik snel moest terugleggen - degene effe bedanken
en weer opnieuw een poging wagen

Wat dacht je.. ook maar even een smerige pr op de bench press zetten. Dat is in ieder geval gelukt.

- ik volg een nieuw schema + met wat nieuwe inzichten gaat het zeker niet verkeerdGoede training; wat bedoel je met een incline row?
Je gaat goed vooruit.![]()

yes indeed
en zoals het nu gaat sluit ik niet uit dat de squat en de frontpress er ook aan gaan
- ik volg een nieuw schema + met wat nieuwe inzichten gaat het zeker niet verkeerd
thx maatje - hoe is toch - tijd geleden man -
de inclines rows
ik lig voorovergebogen op een schuine bank met een db in elke hand
en dan is het een kwestie van rows maken![]()

Zo, dan is dat heel pittig.
Ik ben net terug van een operatie aan mijn hoofd.
Het komt wel weer goed, maar het duurt nog een tijd voor ik weer de oude ben.
Ze hebben een kloppend plekje wat tot een bloeding kan leiden verwijderd. Ik ben blij dat iig de hoofdpijn weg is.

Nette PR! Sterke BB rows ook! Keep up the good work

120 benchen, 110 rowen, 60 db rowen, cardio en nog wat schouders ... allemaal in één training.
Tjonge jonge, het gaat je goed af de laatste tijd kerel ...

Kom op zeg, jij zit nog lang niet aan je max. Het zou eens tijd worden dat je flinke progressie boekt want je hebt toch een hele tijd stabiel gezeten. Dit is pas het begin, je ziet dat je met een slim schema een stuk verder komt.het is ook leuk als je ergens na toe traint en lukt ook nog eens wat je in gedachten hebt - maar goed progressie houdt een keer op natuurlijk
toch eens met harpep praten wat hij daar mee doe![]()
Kracht gaat goed bro! Erg netjes die 120kg.
En zon dipriem is zeker aan te bevelen!
Kom op zeg, jij zit nog lang niet aan je max. Het zou eens tijd worden dat je flinke progressie boekt want je hebt toch een hele tijd stabiel gezeten. Dit is pas het begin, je ziet dat je met een slim schema een stuk verder komt.
ik dacht al dit kan niet lang duren - ooit zal er wel zo'n moment komen , maar dat is nu nog lang niet aan de orde