Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
90 fronten ? Damn! Dat is bijna een bodyweight press dan ...

Haha dat heb ik je maanden terug ook al tig keer duidelijk proberen te maken. Ach als harpep wel de boodschap duidelijk overbrengt is het goed toch.ik snap soms ook geen **** van rob - ik denk dat mijn lichaam goed reageer op deze manier van trainen - ik moet van H meer in bewegingen denken i.p.v spiergroepen dat is effe een omslag van denken. ik herstel ook goed , ik heb rust zat tussen de trainen , de concentratie ligt op de grote lifts + minimaal op iso-oef , wel blijven stiffs/front squats/rows/dips en pulls ups erg belangrijk en juist op die oef ga ik erg goed tegenwoordig
ach als we maar fun hebben![]()
Bodybuilders denken in spiergroepen en powerlifters in bewegingen.
Je hebt de 3 main lifts en daarnaast doe je ondersteunende bewegingen om die main lifts sterker te krijgen.
Dus voor een benchpress kun je aanvullend een cgbp doen of floor presses of werken met chains of boards etc etc. Dit om bepaalde delen van de lift extra aandacht te geven. Vaak doen ze aanvullend op deze presses ook wat bovenkant rug werk omdat deze ook wordt betrokken bij de bench press, stabiliteit.

Kijk um gaan die Ove!
Netjes man, welkom bij de club van 200
En die 120 is ook brutaal natuurlijk. Goed bezig zo, 2010 begint goed voor jou.![]()

Haha dat heb ik je maanden terug ook al tig keer duidelijk proberen te maken. Ach als harpep wel de boodschap duidelijk overbrengt is het goed toch.![]()
dus ik begrijp het wat minder snel
Meer in bewegingen gaan denken ok, maar als je bencht en rowt, heb je toch geheel verschillende bewegingen ...
Nu ja, daar kan ik dan even niet goed met mijn verstand bij![]()
Bodybuilders denken in spiergroepen en powerlifters in bewegingen.
Je hebt de 3 main lifts en daarnaast doe je ondersteunende bewegingen om die main lifts sterker te krijgen.
Dus voor een benchpress kun je aanvullend een cgbp doen of floor presses of werken met chains of boards etc etc. Dit om bepaalde delen van de lift extra aandacht te geven. Vaak doen ze aanvullend op deze presses ook wat bovenkant rug werk omdat deze ook wordt betrokken bij de bench press, stabiliteit.
Ja, zover was ik dus ook al mee
Oooh, right, ik was even vergeten dat Ove in een ub/lb zat![]()
Ik had dus ook een één of andere squat verwacht maar dat was fb

?
ik moet ook maar eens iets gaan forceren qua kilo's ... het lijkt wel alsof iedereen mij inhaalt ineens![]()
- zit wel wat in