Fitness Seller

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
90 fronten ? Damn! Dat is bijna een bodyweight press dan ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
90 fronten ? Damn! Dat is bijna een bodyweight press dan ...

ik snap soms ook geen **** van rob - ik denk dat mijn lichaam goed reageer op deze manier van trainen - ik moet van H meer in bewegingen denken i.p.v spiergroepen dat is effe een omslag van denken. ik herstel ook goed , ik heb rust zat tussen de trainen , de concentratie ligt op de grote lifts + minimaal op iso-oef , wel blijven stiffs/front squats/rows/dips en pulls ups erg belangrijk en juist op die oef ga ik erg goed tegenwoordig
ach als we maar fun hebben :D

Kijk um gaan die Ove!

Netjes man, welkom bij de club van 200 :D

En die 120 is ook brutaal natuurlijk. Goed bezig zo, 2010 begint goed voor jou.:thumb:

ik snap soms ook geen **** van rob - ik denk dat mijn lichaam goed reageer op deze manier van trainen - ik moet van H meer in bewegingen denken i.p.v spiergroepen dat is effe een omslag van denken. ik herstel ook goed , ik heb rust zat tussen de trainen , de concentratie ligt op de grote lifts + minimaal op iso-oef , wel blijven stiffs/front squats/rows/dips en pulls ups erg belangrijk en juist op die oef ga ik erg goed tegenwoordig
ach als we maar fun hebben :D
Haha dat heb ik je maanden terug ook al tig keer duidelijk proberen te maken. Ach als harpep wel de boodschap duidelijk overbrengt is het goed toch. :thumbs:

Meer in bewegingen gaan denken ok, maar als je bencht en rowt, heb je toch geheel verschillende bewegingen ...
Nu ja, daar kan ik dan even niet goed met mijn verstand bij :p

Bodybuilders denken in spiergroepen en powerlifters in bewegingen.
Je hebt de 3 main lifts en daarnaast doe je ondersteunende bewegingen om die main lifts sterker te krijgen.

Dus voor een benchpress kun je aanvullend een cgbp doen of floor presses of werken met chains of boards etc etc. Dit om bepaalde delen van de lift extra aandacht te geven. Vaak doen ze aanvullend op deze presses ook wat bovenkant rug werk omdat deze ook wordt betrokken bij de bench press, stabiliteit.

Je hebt de 3 main lifts en daarnaast doe je ondersteunende bewegingen om die main lifts sterker te krijgen.

Dus voor een benchpress kun je aanvullend een cgbp doen of floor presses of werken met chains of boards etc etc. Dit om bepaalde delen van de lift extra aandacht te geven. Vaak doen ze aanvullend op deze presses ook wat bovenkant rug werk omdat deze ook wordt betrokken bij de bench press, stabiliteit.

Ja, zover was ik dus ook al mee :p

Oooh, right, ik was even vergeten dat Ove in een ub/lb zat :o
Ik had dus ook een één of andere squat verwacht maar dat was fb

• #1.588
Kijk um gaan die Ove!

Netjes man, welkom bij de club van 200 :D

En die 120 is ook brutaal natuurlijk. Goed bezig zo, 2010 begint goed voor jou.:thumb:

thx lootje - ik lees dat je hard aan het werk bent + een meisje , dat is ook hard werken en dan ook nog sporten - komt wel weer goed met jou ;)

Haha dat heb ik je maanden terug ook al tig keer duidelijk proberen te maken. Ach als harpep wel de boodschap duidelijk overbrengt is het goed toch. :thumbs:

je hebt gelijk gehad mc - alleen door dit schema te gebruiken is het mij allemaal wat duidelijker geworden - ik heb meao gedaan :) dus ik begrijp het wat minder snel;)

Meer in bewegingen gaan denken ok, maar als je bencht en rowt, heb je toch geheel verschillende bewegingen ...
Nu ja, daar kan ik dan even niet goed met mijn verstand bij :p

he - goeie uitleg toch weer - ik had het niet beter kunnen verwoorden

Ja, zover was ik dus ook al mee :p

Oooh, right, ik was even vergeten dat Ove in een ub/lb zat :o
Ik had dus ook een één of andere squat verwacht maar dat was fb

powerlifters :wl: :lifter:

Hahaha, komt helemaal goed met "Big Ove" ;)

• #1.592
dit stukje bedoel ik

The point is, if you look at the training of the strongest people in the world, be it weightlifters, powerlifters, strongmen, whatever,
there’s one universal truth.
They always lift heavy, in terms of percentage of one rep max, they always keep their repetitions low, and they never, ever train to failure.

• #1.593
vandaag squat-dag

• #1.595
ik ga vandaag voor de 145 minimaal
anders word ik gek ( lastig want dat word ik niet zo gauw :) )

ik moet ook maar eens iets gaan forceren qua kilo's ... het lijkt wel alsof iedereen mij inhaalt ineens :p

Stilstand = achteruitgang Rob. :D

BRING ON THE PAIN! :D

• #1.598
ik moet ook maar eens iets gaan forceren qua kilo's ... het lijkt wel alsof iedereen mij inhaalt ineens :p

valt toch wel mee rob
ik zie soms kilo's voorbij komen waar menig zich op stukbijt i gues

Stilstand = achteruitgang Rob. :D

BRING ON THE PAIN! :D
- zit wel wat in :headbang:

week5/dag3/lb2/totaal 70 min

Powercleans
5x40
3x60
3x70
1x75 pr
5x40 + 5x40 pushpress

Squats
10%=15kg
2x70=50%
2x85
2x100
2x115
2x130
2x145 pr:wl:
totaal 12 reps
Com - ondanks pr waar ik heel blij mee ben ,was ik niet top - eigenlijk had ik na de twee reps doormoeten gaan voor de 160 - maar zonder normale spotter had geen zin - dus gestopt - volgende week probeer ik wel de 150
moet lukken

stiff legged deadlift
5x60
5x80
5x100
3x110
Com : volgende met 70 beginnen

Legcurls
8x50
8x50
8x50
8x50 - was genoeg

rotary calfs
8x40
8x50
8x60
8x60

Cardio hitt 15 min
10 min 1 min af - 30 sec vol
5 min weerstand 10 tot 15

Com - nice pr:)

Zeker nice PR, gefeliciteerd. Whole training - just very nice.

zeer netjes Ove.
bruut PR, gaat goed vooruit met dit schema.

150-160 zit er zeker in nu

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven