- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Zeker nice PR, gefeliciteerd. Whole training - just very nice.
thanks ace - de derde deze week nog één te gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker nice PR, gefeliciteerd. Whole training - just very nice.

zeer netjes Ove.
bruut PR, gaat goed vooruit met dit schema.
150-160 zit er zeker in nu
Goed bezig met die PR-regens. Je PL totaal is growing.![]()

Flinke training weer maat.
Ondanks dat je niet 100% was toch een PR.
Goed bezig man!

Heb je in de gym waar je traint geen safety's bij het squatrek? Anders had je die 160 gewoon kunnen proberen natuurlijk. Verder lekkere sessie! Keep it up

Die stiffs na je squats zijn anders ook wel lekker.
Respect voor je cardio nog erna !
Ivm die 150, kan alleen maar mislopen als je je mindset niet goed zit. Ik zal even in het hoekje
komen staan dus. Jij plempt er 140 op, en als je gaat beginnen kom ik er snel 10 bijdoen
Light weights buddy !

Ook de 90 is binnen; congratzzz en een goede training neergezet.![]()

Ga jij volgende week bij de log press even mijn beurt doen? Verschil zien ze toch niet.![]()

Netjes knakker!
Als je nou op het punt van max effort en PR's bent aan bent gekomen, dan hoef je die 10% regel niet perse strict meer te hanteren.
Blijf je altijd bewust van het feit dat de achterliggende richtlijnen die ik adviseer "vast" staan, maar de gedetailleerde invulling er van best hier en daar flexibel mag zijn en dus wat afwijken.
Denk daarbij realistisch in je eigen voordeel qua kunnen. Leer de kunst van autoregulatie nu en je gaat er in de toekomst nog veel plezier aan beleven.
Als jij het gevoel hebt dat op een bepaald punt in je set opbouw 10kg erbij echt een klassiek geval van kansloze zelfoverschatting wordt, maar 5kg er bovenop nog kanshebber is, dan doe je DAT LAATSTE gewoon.![]()
- het geraamte wat je me hebt voorgeschoteld blijft zeker staan - dat is de basis - daarom heen probeer ik af en toe wat in de oefeningen wat uit ( soms wat erbij , of wat laten vallen , of een gripverandering zoals je opperde ) maar voor 80% staat en blijft vast