- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ik doe soms ook wel 10 oefeningen, per week...
En natuurlijk niet in een deload...
Maar dat doe ik eigenlijk toch alleen op de wc, "deloaden"!!!

Goed bezig Ove.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En natuurlijk niet in een deload...
Maar dat doe ik eigenlijk toch alleen op de wc, "deloaden"!!!
Goed bezig Ove.![]()
vandaar zoveel oef , dan lijkt het nog wat
Hahaha, ik vind dat het met jouw gewichten ook nog al gaat vriend.![]()

intensity! Zelfs in de deload! Gaat lekker Ove. Volhouden zo

ja maar jij traint met echte zware gewichten hum - ik ben maar een ectovandaar zoveel oef , dan lijkt het nog wat
en als je dan ook nog eens regelmatig een wc-deload hebt , dan schiet het niet op hoor![]()

Niet zeuren Ove, ik ben ook maar een ecto!
Lekker gedeload, je hebt je duidelijk niet verveelt! Nais![]()

Lekker getraind.. en jaa ik doe voorzichtig baas, ben al blij als ik pijnloos weer kan gaan trainen

Het zou kunnen dta je het al vermeld hebt maar dat ik er over heen heb gelezen.
Maar waarom doe jij zo een intensieve deload training. Die sets met zo weinig rust lijken me toch no vrij intensief en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een deload?
thx jammer dat je niet meer logt - moet toch mogelijk zijn die paar min om een training te posten - maar ja jou keuze he![]()

Zoals ik zei kan ik op werkdagen echt helemaal niet posten, en ik ga niet elke training onthouden en dan in het weekend 5 trainingen posten. En als ik in mijn eigen log post verwachten mijn loglezers dat ik ook bij hun post, en dat is gewoon niet haalbaar. Jammer, maar het geeft teveel druk op het moment wat ik niet kan gebruiken. In het weekend heb ik dan weer andere prioriteiten (vriendin, vrienden en familie), dus het zit er echt niet in Ove
But no worries, ik zal regelmatig (zeker ieder weekend) even komen buurten.
OT: Aardige deload training man, een normale training blijft spannender.. maar dit is toch ook niet niks!

Lekkere deload; grappig dat de Feijenoord fans juichten bij een nederlaag.![]()

Da's klote...ik zit al een paar dagen in italie - onze romeinse vrienden hebben de deload uitgevonden , waar wij dus elke dag zeer intensief gebruik van maken op de terrasjes . Zondag helaas weer naar huis . Voordeel is dat ik ma weer ga trainen . Ciao