Fitness Seller

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Sterk man! Ik ben erg geïnteresseerd in dit schema, maar het lijkt me iets te gevorderd voor iemand met slechts 7 maand trainingservaring?

Dat weet ik niet Yoshuba , dat kan ik moelijk beantwoorden - er zijn meerdere wegen naar rome - ik heb al zelf diverse schema's uitgeprobeerd maar dit ligt erg dichtbij mijn idee van trainen

Stuur mij eventueel informatie in een PM! :)

ik heb natuurlijk info voor je en die wil ik je natuurlijk wel geven

Laatst bewerkt:
ik heb natuurlijk info voor je en die wil je natuurlijk geven , maar ga eerst eens met harpep in conclaaf - die is de grondlegger van dit schema en die kan jou op allerlei manieren te woord staan en dan weet je gelijk of dit wat voor je is

en anders heb ik wel wat info voor je
Jup, ik heb al een tijdje contact opgenomen met harpep, hij heeft me al heel wat verder geholpen en de principes uitgelegt, alleen twijfel ik soms aan mijn uitvoering en aan mijn schema (momenteel push/pull/benen - 4 dagen in de week).

Hoeveel pullups kun je max dan?

• #1.824
Sterk man! Ik ben erg geïnteresseerd in dit schema, maar het lijkt me iets te gevorderd voor iemand met slechts 7 maand trainingservaring?

Stuur mij eventueel informatie in een PM! :)

Jup, ik heb al een tijdje contact opgenomen met harpep, hij heeft me al heel wat verder geholpen en de principes uitgelegt, alleen twijfel ik soms aan mijn uitvoering en aan mijn schema (momenteel push/pull/benen - 4 dagen in de week).

zie post 1---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Hoeveel pullups kun je max dan?

ik zit een beetje tussen de 5 en 7 , ik word er wel steeds beter in
maar ik vind het erg zwaar - maar ik maak wel hele bewegingen - dus ik laat me helemaal naar beneden hangen omzelf dan op te trekken - ik maak dus geen halfjes;)

Laatst bewerkt:
  • #1.825
vandaag 15 min doorbloedingswerk met 10 kg

Verdraaid, sterke MP zie ik daar staan. Netjes hoor

• #1.827
Verdraaid, sterke MP zie ik daar staan. Netjes hoor

ja lekker he - ik voelde vorige week dat hij eraan zat te komen - dat moet je het nog wel effe doen - dus ik was very happy:D - wie weet gaat hij nog verder omhoog , want ik heb mijn setjes van 2 nog te goed

He cowboy, hoe ziet je eetschema er nu uit en op hoeveel kcals zit je en wat is de ekv verhouding?

• #1.829
He cowboy, hoe ziet je eetschema er nu uit en op hoeveel kcals zit je en wat is de ekv verhouding?

:D charles is a hero

uhm exacte aantal calorieen hou ik niet echt bij - maar ik ben schooner en verstandiger gaan eten , maar ik at nooit echt vet dus dat viel al mee

wij eten nu wel meer kip i.p.v andere soorten vlees en ik ben wat meer vis gaan eten

+ de wat verstandige suppies innemen , ben ik niet ontevreden

zoals bijv robbie en dwarvje alle calorieen bijhouden dat zou ik niet kunnen
dan val ik denk ik soms van mijn stokje
wat jij nou doet vind ik ookwel apart maar daar heb ik niet de discipline voor - vroeger aten we wel eens de hele dag warm - dat hebben we aangepast:)

vandaag deadlifts + side bends

• #1.830
na een paar weken kwakkelen met mijn hamstring , vandaag eindelijk weer eens vol deadliften - ging lekker

Fase2/w4/d1/lb1/kt45min+cardio25min

Warming up
Power snatch + deadlifts
5x20 + 3 x 60
4x30 + 3 x 60
3x40 + 3 x 60

Superset
Deadlifts + Side bends
3x100=50% + 8/8x20
3x110 + 8/8x20
3x120 + 8/8x20
3x130 + 8/8x20
3x140 + 8/8x20
3x150 + 8/8x20
3x160 + 8/8x20
3x170 + 8/8x20
2x180 + 8/8x20
26reps=90% - niet gek voor zo'n cowboy;)

Frontsquats met oly gripp
6x50
6x60
6x70
5x80

Legcurls
8x40
8x40
8x45
8x45

Barbell Lunges
8/8x50
8/8x55

Cardio -fietsen 25 min , waaronder 10 hiit:)

Laatst bewerkt:
Lekkere workout; die lunges zijn zo killing.:)

Mooie training Cowboy! :thumb:

leuk man:)

wat vind je er vaag aan dan aan Extreme??? - je bent zeer intensief bezig + je belangrijkste oef heeft er geen last van vanwege het verschil in beweging , en dat is deze fase het belangrijkste - vergeet niet alles staat in dienst van om de grote 4 te verbeteren en daar maken dit soort oef deel van uit - probeer het eens zou ik zeggen:rolleyes:

Ik zag ergens dat je rackpulls als superste deed met side bends.

Bij mij is superset of tegengestelde spiergroepen zoals biceps en triceps samen. Of bijvoorbeeld dumbbells press + flyes.

En jij doet een anders soort oefening erbij.
Wat niet verkeerd is. Zolang het werkt voor jouw is het goed toch!
Maar heb het nog nooit eerder gezien dus daarom vond ik het vaag ;)

Bij mij is superset of tegengestelde spiergroepen zoals biceps en triceps samen. Of bijvoorbeeld dumbbells press + flyes.

Het kan prima; heb zelf vaak 5 verschillende spiergroepen in 1 set gedaan.
Kwestie van wennen en je krijgt er een enorme spierconditie van.:)

Dat is meer circuit training... Leuk voor spierconditie en afvallen maar voor spiermassa kan ik daar geen meerwaarde inzien..

I like the intensity! Gaat lekker zo. Keep it up

Hoelang ben je nog van plan om die supersets erin te houden?

wakey wakey, rise and shine ! :D

• #1.840

thx big guy

klopt - een superset kan je op verschillende manieren uitleggen of doen
hier maak ik gebruik van een lange en een korte beweging - voordeel is dat je andere spiergroep heerlijk kan uitrusten

maar wat jij zei kan ook hoor

dit is ook waar

Dat is meer circuit training... Leuk voor spierconditie en afvallen maar voor spiermassa kan ik daar geen meerwaarde inzien..

klopt

I like the intensity! Gaat lekker zo. Keep it up

het is zo intensief dat mijn maatje helaas moest afhaken , we trainen nu nog maar af en toe met elkaar

Hoelang ben je nog van plan om die supersets erin te houden?

Dit is fase twee , die duurt met nog drie weken te gaan 3 en halve week
daarna gaan we naar fase 3

wakey wakey, rise and shine ! :D

Aha mijn meissie uit friesland - we missen je wel een beetje hoor - ik weet dat je druk bent en andere prio's hebt , maar toch

ik ben idd een beetje aan het ontwaken - ik zit al drie weken in een vroege cyclus waar ik gemiddeld 4.30 mijn bed uit moet , en dus maar zo'n 6 uur slaap per nacht - te weinig - dus vannacht effe wat ingehaald:D

Vandaag benchpress + penlay rows - korte beweging + lange beweging zonder rust

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven