Tnx allemaal!! Echt leuk om positieve reacties te krijgen, dan weet je weer helemaal waar je het allemaal voor doet (en voor jezelf natuurlijk). Want af en toe zit het je toch een beetje tegen met cutten, je begint te twijfelen en tegenslagen kun je dan gewoon moeilijker incasseren. Maar dit doet me goed!!!
@ Barman, dat spul waar ik me mee ingesmeerd heb is een of andere after sun olie die ik van mn zus gejat heb. Ik dacht een beetje olie kan geen kwaad

. Volgend jaar bestel ik dreamtan ofzo.
@MM, tja toen je gisteren langskwam is idd nog een deel van de vaseline blijven zitten boefje
@Boogie, de tranen springen me in de ogen bij het lezen van je reply. Bedankt voor de complimenten bro, we gaan zeker nog een keer samen een chocomel drinken in een jazzcafe
@Hee Kay, tja mn borst is zeker niet mn zwakste punt. Het is lastig om een goede pose aan te nemen waar je armen, schouders, borst etc goed opstaan. Bij deze pose staat het er allemaal vrij redelijk op (mn schouders persoonlijk wat minder) maar dan zie je vaak wat minder massa op mn borst (op driekwart hoogte van onder gezien, in het midden). Het is zowiezo lastig om goede pics te maken, omdat foto's (ik heb ook een heel oude digicam) de werkelijkheid gewoon slecht weergeven. Maar dit probleem heeft iedereen.
@KaLe, ik ben 1,78
@Tractortje, ik ben nog naturel, maar begin in october aan mn eerste ph cycle (s1+). Daar hoop ik wat kilootjes mee te pakken zodat ik wat meer richting de 90 kg 8% uitkom.
@EQ 909, mn kuiten zijn wel redelijk goed vind ik zelf, ik denk dat benen zowiezo mn sterkste punt is (al is dat niet even goed zichbaar op de foto's)
En natuurlijk allemaal bedankt voor de positieve reacties!!