XXL Nutrition

Johny Pics, Ripped to shreds!!!!

He b*ch! ziet er errug goed uit, alhoewel ik het toch jammer vind dat ik je niet heb mogen insmeren;)

Ben in de gelukzaligmakende hoedanigheid geweest om alles van zeer nabij mee te maken en zoals de meeste al reeds voor mij hebben gezegd: Respect!!!

Ziet er allemaal erg goed uit, en we gaan gewoon verder like we always do!
streven naar nog meer en nog beter, ongeacht het ge 'b*ch' van je afentoe (ok en ook van mij)

Echt beachboy. Ik heb nog ver te gaan voor ik op jou mag lijken. :(

Rug goed. Benen goed. Alles goed. Borst iets minder. Of is t de foto?

Ziet er netjes uit bro

ziet er echt super uit zeg! goed droog. juist mooi zo, droger hoeft niet. klasse :thumb:

echt helemaal super. karma krijg je nog van me

looking good m8! :D

wat is je lengte trouwens?

en ben je nog naturel :) ? (niet dat dat wat afdoet aan je prestatie!)

Woot, ziet er goed uit man!

Zijn je kuiten ook zo groot, of lijkt dat maar zo?

Ziet er super uit Johny!

Heel goed, bovenkant borst heb je meegekregen zeg, lijkt wel Franco Columbu !

Dude!!! ziet er goed uit. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Tnx allemaal!! Echt leuk om positieve reacties te krijgen, dan weet je weer helemaal waar je het allemaal voor doet (en voor jezelf natuurlijk). Want af en toe zit het je toch een beetje tegen met cutten, je begint te twijfelen en tegenslagen kun je dan gewoon moeilijker incasseren. Maar dit doet me goed!!!

@ Barman, dat spul waar ik me mee ingesmeerd heb is een of andere after sun olie die ik van mn zus gejat heb. Ik dacht een beetje olie kan geen kwaad :). Volgend jaar bestel ik dreamtan ofzo.

@MM, tja toen je gisteren langskwam is idd nog een deel van de vaseline blijven zitten boefje ;)

@Boogie, de tranen springen me in de ogen bij het lezen van je reply. Bedankt voor de complimenten bro, we gaan zeker nog een keer samen een chocomel drinken in een jazzcafe:)

@Hee Kay, tja mn borst is zeker niet mn zwakste punt. Het is lastig om een goede pose aan te nemen waar je armen, schouders, borst etc goed opstaan. Bij deze pose staat het er allemaal vrij redelijk op (mn schouders persoonlijk wat minder) maar dan zie je vaak wat minder massa op mn borst (op driekwart hoogte van onder gezien, in het midden). Het is zowiezo lastig om goede pics te maken, omdat foto's (ik heb ook een heel oude digicam) de werkelijkheid gewoon slecht weergeven. Maar dit probleem heeft iedereen.

@KaLe, ik ben 1,78

@Tractortje, ik ben nog naturel, maar begin in october aan mn eerste ph cycle (s1+). Daar hoop ik wat kilootjes mee te pakken zodat ik wat meer richting de 90 kg 8% uitkom.

@EQ 909, mn kuiten zijn wel redelijk goed vind ik zelf, ik denk dat benen zowiezo mn sterkste punt is (al is dat niet even goed zichbaar op de foto's)

En natuurlijk allemaal bedankt voor de positieve reacties!!

tja, niets meer aan toe te voegen

en zeker niet droger worden kerel, ziet er geweldig uit
top:thumb:

super shape bro :thumbs: en echt droog genoeg hoor,je bent nu echt goed op dreef zie ik keep it up en de karma volgt ik moet er eerst nog wat verspreiden ;)

idd niks aan toe te voegen
zeer compleet allemaal en lekker droog
netjes

Damn, moet ik weer als een van de laatste zijn met een reply, ziet er donders goed uit bro!!

Ga zo door!

Ps, zijn de foto's met een digicam gemaakt?

Levrone@

Damn, echt een mooie fysiek:) Hoelang train je al?

Damn! :eek: Ziet echt super uit man! :D

De verlichting is ook goed trouwens als ik dat zo zie, dat is toch wel belangrijk als je er goed uit wilt komen op de foto's :D

Terug
Naar boven