Fitness Seller

Johny Pics, Ripped to shreds!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Tnx voor de reacties!!!

@Levrone@, tnx. De foto's zijn idd met een digicam gemaakt. Wel een oude digicam maar het voordeel ervan is dat je gewoon 60 pics maakt en de mooiste eruit haalt. Toch denk ik dat je met een nieuwere cam betere pics kan maken. (in het echt ziet het er altijd veel indrukwekkender uit dan op foto's)

@Corax, ik train nu 2 jr serieus met voeding en een goed schema (4x/week split). Daarvoor trainde ik ook al (fitness) en dat deed ik dan een jaar of 4 (1-2x per week overtrainen, met te weinig voeding)

@Medus@, ik sta idd net onder een lamp, dit zorgt voor wat meer schaduw en definitie. (scheelt trouwens enorm veel, goede belichting)

@DW, tnx, en hele mooie avatar:thumbs:

ziet er strak uit kerel :thumbs:

Johny zei:
Opzich ben ik best tevreden met het resultaat. Ik heb zes weken gecut, alleen de laatste 2-3 weken ben ik niet droger geworden. Dit is vooral te wijten aan het feit dat ik geen cardio gedaan heb. Droger worden heeft volgens mij ook geen zin want het vergt te veel discipline qua voeding om zo droog te blijven en met het vet% waar ik nu op zit kan ik de zomer ook wel doorkomen.

Dit snap ik eigenlijk niet echt. aangezien je de laatste 2/3 weken niet echt droger bent geworden ben je de eerste 3/4 weken vooral in bodyfat% omlaag gegaan. Hoe kan dit? Ik bedoel, je bult met een behoorlijk overschot, hoe kun je dan in een keer het vet er af krijgen? Je gaat toch in stapjes omlaag met je kcals/kh's?

Mjah, ik heb afgelopen 1,5 week slechts een keer kunnen trainen ivm examens en das flink bagger want ik ben er volgens mij enkel vetter op geworden, denk dat ik komende week maar een groter stapje naar beneden zet qua kh's/kcals.

Maar das dus mijn vraag; hoe begin je meteen met je vet% omlaag te brengen :S

zeer goeie shape!!!!

boogie zei:
Dit snap ik eigenlijk niet echt. aangezien je de laatste 2/3 weken niet echt droger bent geworden ben je de eerste 3/4 weken vooral in bodyfat% omlaag gegaan. Hoe kan dit? Ik bedoel, je bult met een behoorlijk overschot, hoe kun je dan in een keer het vet er af krijgen? Je gaat toch in stapjes omlaag met je kcals/kh's?

Mjah, ik heb afgelopen 1,5 week slechts een keer kunnen trainen ivm examens en das flink bagger want ik ben er volgens mij enkel vetter op geworden, denk dat ik komende week maar een groter stapje naar beneden zet qua kh's/kcals.

Maar das dus mijn vraag; hoe begin je meteen met je vet% omlaag te brengen :S

Met 6 weken cutten bedoel ik dus ook echt negatief in mn calls. Het probleem wat ik dit jaar had is dat ik op mn max. gewicht een blessure kreeg in mn onderrug. Hierdoor heb ik dus niet meer voluit kunnen trainen. Toen heb ik mn calls al wat naar beneden geschroeft (maar nog wel boven onderhoud). Daarna wilde ik dus beginnen met cutten maar toen had ik nog een week wintersport in het vooruitzicht. Ik wilde niet voor de wintersport beginnen met cutten omdat ik bang was dan op wintersport veels te veel massa te verliezen omdat je dan super veel verbrand. Dus de weken voor wintersport (1 of twee weken van te voren) ben ik op onderhoudsniveau gaan zitten (dus nog niet echt cutten). De week op wintersport heb ik maximaal lopen eten en drinken, maar toen ik terug kwam was ik dus 87 kg en ik moest nog beginnen met cutten! Toen ben ik toch maar begonnen en in het begin ging het lekker. De eerst vier weken ben ik verreweg het meeste verloren (vet) en de laatste twee weken heb ik niet veel vet meer verloren (dat idee had ik althans).

Dus het zou kunnen dat ik al wat vet op wintersport verloren ben (maar volgens mij viel dat wel mee) en in het begin van mn cut ben ik heel hard gegaan (een procent per week is wel mogelijk volgens mij).

1 woord wwwwwoooooooooowwwwwww ziet er geweldig uit :thumb:

ik denk dat ik maar homo wordt :D

Hopelijk zie ik er ook zo uit (of erger :P ) als ik 22 ben. Je bent zeker een goed voorbeeld voor veel gasten.
En wat ga je nu doen? Onderhouden? Bulken? Hoever wil je nog groeien?

sanniejj zei:
Hopelijk zie ik er ook zo uit (of erger :P ) als ik 22 ben. Je bent zeker een goed voorbeeld voor veel gasten.
En wat ga je nu doen? Onderhouden? Bulken? Hoever wil je nog groeien?

Tnx:), ga in de zomer een beetje onderhouden, en wat minder gedisciplineerd leven. Mischien verlies ik zelfs wat maar daar zit ik niet zo mee. In oktober begin ik met een ph kuurtje en wil ik even knallen, daarna weer een beetje cutten en dan ben ik denk ik wel tevreden (vaak ben je dan nog niet tevreden:)). Mn doel is altijd 90 kg 8% geweest, dus daar wil ik naar toe werken.

zeker netjes!!! vooral je back double bicep roeeelt hard.
maar ik wist al dat je er goed uitzag, je had eerst n foto van je voorkant op je avatar. no surprise
btw wat voor ph kuur wil je gaan doen?

Netjes bro! :thumb:

En idd, de dubbele biceps achter ziet er top uit! Mooie vorm in je schouders en armen zo! :bow:

klempic zei:
zeker netjes!!! vooral je back double bicep roeeelt hard.
maar ik wist al dat je er goed uitzag, je had eerst n foto van je voorkant op je avatar. no surprise
btw wat voor ph kuur wil je gaan doen?

S1+, is een transdermal van 1-test en 4-ad. Daar worden heel veel goede resultaten mee behaalt.

....check die eerste pic...

daar kan ik heel makkelijk in zijn...

BRUUT!

Weer een voorbeeld bij, ziet er goed uit :thumbs:

Ziet er goed uit! Niet alleen een wijde rug maar ook een dikke rug!

Ziet er zeker weten goed uit, je mag trots zijn!

Ziet er goed uit John !! Echt ripped to shreds :D
Je borst vind ik ook opvallend goed vol! Be proud of what you've achieved.

grtz

Frenk

Inderdaad ziet er goed uit ja ga zo door!!!

Terug
Naar boven