MuscleMeat

Johnyyy`s Superlog!! Op naar Oerkrachtt

Damn, nu al! Congrats! Hopelijk gaat je rug jou dit morgen vergeven. ;)

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

En je kunt rustig op je werk je even uitkleden en foto's maken? Moet ik eens doen op mijn werk. No way, moet er zelfs niet aan denken!

200kg deadlift voordat ik m trok. y u do dis

• Topic Starter Topic Starter
Damn, nu al! Congrats! Hopelijk gaat je rug jou dit morgen vergeven. ;) ---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ---------- En je kunt rustig op je werk je even uitkleden en foto's maken? Moet ik eens doen op mijn werk. No way, moet er zelfs niet aan denken!
Hahaha, was op de wc op het werk.. daarom zijn die fotos ook zo kut.
200kg deadlift voordat ik m trok. y u do dis
YEAHHHHHHH BRO, jij bent de volgende die 200kg trekt!:cool::D. (uur ervoor was ik btw nog tegen paar man aan het vertellen dat ik dolgraag binnen nou en een maand die 200 van de grond wilde krijgen.. haha.)

netjes johny, nette foto's flinke armen ook.

Training van vandaag:

Loglift: (Boomstam)
3x45kg
3x50kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
1x90kg
1x92,5kg FAILLLL (zwaar kutding:P)

Wide Gril Lat Pulldown:
8x45kg
8x45kg
10x65kg
10x65kg
10x65kg

Hammer Curls
10x10kg
10x12kg
8x16kg
8x16kg
8x16kg

Opmerking:
Ruim 3kwartier bezig geweest met de loglift, en daarom een aantal oefeningen weg gelaten omdat anders de training te lang zou duren en omdat ik al helemaal gesloopt was na het boomstam tille.
Godnondeju wa is da vermoeiend als je da op wat herhalingen wilt doen haha.
Voel me rug, traps, biceps, triceps, schouders, borst.. ik voel vanalles:P.
Naja.. zwaar kak da ik die 92,5 nie gedrukt kreeg.. maar ergens vind ik da ook niks gek na al die herhalingen.
Alleen me opwarming was niet goed.. volgende x moet ik me opbouw anders doen zodat ik een iets betere warming up heb.

Houdoe:D

Tja, dat krijg je met al die sets :) Het klinkt wel als een goede oefening. Jammer dat wij geen log hebben.
Is het trouwens niet zo dat, als je "van alles" voelt, je te zwaar bent gegaan?

nice die log. 90kg is al flink voor log, zeker als je dat niet vaak doet! (je eerste keer log?)

Tja, dat krijg je met al die sets :) Het klinkt wel als een goede oefening. Jammer dat wij geen log hebben.
Is het trouwens niet zo dat, als je "van alles" voelt, je te zwaar bent gegaan?
Mwa, wanneer ga je te zwaar he..
Het is gewoon een zware oefening. Vooral omdat ik hem als ik bvb 3x80 doe, hem wel telkens opnieuw oppak en omhoog moet krijgen.
De ene week doe ik militiry press en bent over row, en de andere week logpress.
Vandaar dat ik hem telkens opnieuw op wil pakken, dan heb ik toch een soort van bent over row gedaan.
Je gebruikt er bijna heel je lichaam mee.

nice die log. 90kg is al flink voor log, zeker als je dat niet vaak doet! (je eerste keer log?)
3e keer, maar de eerste x log was een paar maande geleden, en die was een stuk smaller dus die rolt een stuk gemakkelijker over je borst en druk je een stuk gemakkelijker omhoog. Ik had toen bij Gijs boeien (g-men) mee getraind en had toen 92,5kg op die kleine log.
Tijdje geleden ook al x log gedaan en toen 92,5kg op die grote log geduwd, alleen gisteren was ik meer op herhalingen aan het trainen ipv maxen.. Dus die 90kg viel me nog niet zo heel zwaar tegen.
Misschien dat ik binnenkort wel een x ga maxe op de grote 4.

Training van vandaag: (kortere training als normaal omdat ik weg moest)

Squat:
8x20kg opw
8x55kg opw
8x55kg opw
5x85kg opw
5x110kg PR
5x110kg PR
5x110kg PR
5x110kg PR
5x110kg PR

Lying Leg Curl:
12x15kg opw
13x30kg
13x30kg
13x30kg
13x30kg

Leg Press: (technogym)
8x150kg opw
8x260kg PR (Full blok)
10x260kg PR (Full blok)
10x260kg PR (Full blok)

Opmerking:
Vandaag heb ik alles met riem gesquat omdat me onderrug het gisteren flink te voorduren heeft gehad met die Logpress... Ik heb dan ook redelijk wat spierpijn en wilde me onderrug niet verder om soep helpen.
Bij de herhalingen op de Logpress legde we telkens de log neer en moesten we hem helemaal opnieuw (deadliften/bent over rowe) en weer op de borst brengen om uit te stoten.
Misschien is het de volgende x slimmer om hem met herhalingen gewoon tot op de borst te laten zakken en vanuit daar weer uitstoten ipv helemaal terug leggen.
Maargoed, Hatseflats riempje om, en met pijn en heel veel moeite me 5x5 110kg kennen halen! GEKKEHUIS!
Ik blijf mezelf elke x verbazen door het toch weer te halen terwijl ik half dood ging.
Leg Press was ook echt t*ring zwaar en ik moest zowat kitsen na de 3e set en gelukkig kon ik nog 10 minuten uitrusten om vervolgens naar huis te gaan omdat ik eerder weg moest.
Morgen rust, en Donderdag weer knallen! Hopelijk me 5x5x102,5kg op de bench! tjakaaa.

Kort maar krachtig. Goede squats :)
Het lijkt mij ook verstandig om tenminste een riem te gebruiken, nadat je gisteren je onderrug al flink hebt belast. Ik zou waarschijnlijk zelf niet gesquat hebben.

Training van vandaag:
Bench Press:
8x20kg opw
8x50kg opw
8x60kg opw
5x80kg opw
5x102,5kg Gvd maar net... zag er ffe naar uit dat ik hem niet ging halen!
5x102,5kg Auw
5x102,5kg Nog meer auw
5x102,5kg PR En gvd Auwwwww
5x102,5kg PR gekkenhuisss! deze herhalingen waren echt onmenselijk!

Chin Up:
7xBw(92kg)+5kg
7xBw+5kg
6xBw
6xBw

Lateral Raise: (Dumbells)
10x5kg Opw
10x7kg Opw
12x9kg PR
12x9kg PR
12x9kg PR

Cable Seated Row:
8x60kg Opw
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Cable Rope Face Pull:
10x20kg Opw
10x30kg
15x30kg
15x30kg

Preacher Curl:
10x16kg Opw
10x26kg Opw
10x31kg
10x31kg
10x26kg

Dippen:
12x Bw (92kg)
12x Bw
12x Bw

Opmerking:
Bankdrukken ging vandaag echt helemaal nergens over!
Al vanaf de eerste set ging het echt zwaar en zwaar kut en zag het er na de eerste 2 herh uit dat ik hem niet ging halen.. Met echt een hoop persen en puffen en een paar x de stang stil hangen alsnog toch kennen drukken.
De 2e set ging al ietsje beter, maar nog steeds gruwelijk smerig.
De 3e set ging wel.. en de 4e set ging eigenlijk gewoon niet... die laatste herhaligen heeft de stang bijna een halve minuut stil gehangen en stonden er 2 te schreeuwen en vervolgens toch toch alles gedrukt.
Daarna ietsje langer pauze gehad.. en toen de 5e set.. ik had voor mezelf zoiets van ik moet en zal er gewoon 4 moeten halen want dan heb ik in totaal toch 1 herhalingen meer als de vorige x..
Met pijn en moeite die 4e herhalingen en toen die 5e.. halverwege bleef die stang stil hangen en zakte die een beetje..
Me broer deed expres nog niet helpen met spotten en na 1 a 2 cm zakken kon ik hem toch weer iets liften.., ik heb nog nooit zoveel moeite en pijn geleden om me herhaling te halen.. maar het is me toch gelukt.
5x5x102,5kg YES! (Sorry voor het hele verhaal.. maar het was echt knokke vandaag!)

Chin up daarna ging gewoon kut:(.. ik weet niet wat er loos is, maar die gaat maar niet voorruit bij mij..
Misschien eens proberen wat meer herhalingen en gewoon zonder 5kg extra.. ik moet er nog ff uit komen.
Lateral raises brande als de terring en voelde goed!
Ondertussen voelde me warmen echt als pudding aan en helemaal kapot.
Cable row 20kg lichter gedaan als normaal omdat ik morgen met die Atlas stones wil gaan trainen en daarbij me onderrug/boven rug wat heel wil houden.
Biceps Curl ging ook zwaar kut... gewoon 7,5kg lichter gepakt als normaal en nog niet netjes uit kennen voeren..
Ook hierbij snap ik niet wat er loos is...

Maargoed.. misschien komt het wel gewoon van dat bankdrukken dat daarna me lichaam het soort van begaf..
Ik zag ook helemaal zwarte vlekken en viel zowa van mezelf af..
Morgen Front Squat, Licht deadliften en dan atlas stones trainen @ 1e x:D.
Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
bereid je maar voor op pijn en geschaafde (mischien zelfs bloed) armen als je stones gaat doen :D

toch goed dat je de bench heb gehaald. 5x5 102.5kg is erg goed hoor!

bereid je maar voor op pijn en geschaafde (mischien zelfs bloed) armen als je stones gaat doen :D toch goed dat je de bench heb gehaald. 5x5 102.5kg is erg goed hoor!
Ken me haast niet voorstellen dat het meer pijn doet als ik vandaag met benchpresse heb gehad in me borst en triceps...
Ik heb hem gewoon op doorzettingsvermogen gehaald.. niet meer op kracht:P.

Ben inderdaad ook benieuwd! bedoeling is om herhalingen te maken met een stone van 80kg op +-130cm hoogte..
En vervolgens elke x als we stones trainen (om de week dus) de hoogte te verhogen totdat we op 180cm zitten, en dan beginnen we weer op 130cm met een stone van 100kg.. en zo opbouwen.

(Heb je trouwens al meegekregen dat ik me 200kg deadlift al getrokken had?!) whahaa:D
Niet volgende week, maar dan die week, dan ga ik maxe op de grote 4.. ben benieuwd wat daar uit gaat komen..
Denk 200 deadlift, 120/125 bench, 125/130 Squat en 92,5/95 Loglift.. Hoop ik.

Ken me haast niet voorstellen dat het meer pijn doet als ik vandaag met benchpresse heb gehad in me borst en triceps...
Ik heb hem gewoon op doorzettingsvermogen gehaald.. niet meer op kracht:P.

Ben inderdaad ook benieuwd! bedoeling is om herhalingen te maken met een stone van 80kg op +-130cm hoogte..
En vervolgens elke x als we stones trainen (om de week dus) de hoogte te verhogen totdat we op 180cm zitten, en dan beginnen we weer op 130cm met een stone van 100kg.. en zo opbouwen.

(Heb je trouwens al meegekregen dat ik me 200kg deadlift al getrokken had?!) whahaa:D
Niet volgende week, maar dan die week, dan ga ik maxe op de grote 4.. ben benieuwd wat daar uit gaat komen..
Denk 200 deadlift, 120/125 bench, 125/130 Squat en 92,5/95 Loglift.. Hoop ik.

Doet pijn op een heel andere manier :P Vooral ook met die hars, die steen enzo liggen je onder armen gewoon open na een tijdje. Eerste keer dat ik stones deed had ik 95kg op 120cm. Maar dat was echt na 10 keer proberen 1 keer gelukt :o Is nog een hele techniek hoe je dat precies moet doen die stones.

ja had gehoord! Nice, die lift. Gaat beter dan bij mij, faalde 200 dit weekend nog :mad: Veel succes met maxen, mischien een keer een filmpje maken, lijkt me leuk te zien (no homo)

Ik zal eens kijken of ik dat gefixt krijg om een x wat te filmen.. Kennen jullie meegenieten van het geschreeuw wat erbij vrij komt:P

Je moet je sig nog aanpassen ;)
Flinke strijd geleverd!

lkkr man 102,5 bp goede voortgang.

sterke benchpress

Poww, sterk man! Ga zo door

Terug
Naar boven