Training van vandaag:
Bench Press:
8x20kg opw
8x50kg opw
8x60kg opw
5x80kg opw
5x102,5kg Gvd maar net... zag er ffe naar uit dat ik hem niet ging halen!
5x102,5kg Auw
5x102,5kg Nog meer auw
5x102,5kg
PR En gvd Auwwwww
5x102,5kg
PR gekkenhuisss! deze herhalingen waren echt onmenselijk!
Chin Up:
7xBw(92kg)+5kg
7xBw+5kg
6xBw
6xBw
Lateral Raise: (Dumbells)
10x5kg Opw
10x7kg Opw
12x9kg
PR
12x9kg
PR
12x9kg
PR
Cable Seated Row:
8x60kg Opw
10x70kg
10x70kg
10x70kg
Cable Rope Face Pull:
10x20kg Opw
10x30kg
15x30kg
15x30kg
Preacher Curl:
10x16kg Opw
10x26kg Opw
10x31kg
10x31kg
10x26kg
Dippen:
12x Bw (92kg)
12x Bw
12x Bw
Opmerking:
Bankdrukken ging vandaag echt helemaal nergens over!
Al vanaf de eerste set ging het echt zwaar en zwaar kut en zag het er na de eerste 2 herh uit dat ik hem niet ging halen.. Met echt een hoop persen en puffen en een paar x de stang stil hangen alsnog toch kennen drukken.
De 2e set ging al ietsje beter, maar nog steeds gruwelijk smerig.
De 3e set ging wel.. en de 4e set ging eigenlijk gewoon niet... die laatste herhaligen heeft de stang bijna een halve minuut stil gehangen en stonden er 2 te schreeuwen en vervolgens toch toch alles gedrukt.
Daarna ietsje langer pauze gehad.. en toen de 5e set.. ik had voor mezelf zoiets van ik moet en zal er gewoon 4 moeten halen want dan heb ik in totaal toch 1 herhalingen meer als de vorige x..
Met pijn en moeite die 4e herhalingen en toen die 5e.. halverwege bleef die stang stil hangen en zakte die een beetje..
Me broer deed expres nog niet helpen met spotten en na 1 a 2 cm zakken kon ik hem toch weer iets liften.., ik heb nog nooit zoveel moeite en pijn geleden om me herhaling te halen.. maar het is me toch gelukt.
5x5x102,5kg YES! (Sorry voor het hele verhaal.. maar het was echt knokke vandaag!)
Chin up daarna ging gewoon kut

.. ik weet niet wat er loos is, maar die gaat maar niet voorruit bij mij..
Misschien eens proberen wat meer herhalingen en gewoon zonder 5kg extra.. ik moet er nog ff uit komen.
Lateral raises brande als de terring en voelde goed!
Ondertussen voelde me warmen echt als pudding aan en helemaal kapot.
Cable row 20kg lichter gedaan als normaal omdat ik morgen met die Atlas stones wil gaan trainen en daarbij me onderrug/boven rug wat heel wil houden.
Biceps Curl ging ook zwaar kut... gewoon 7,5kg lichter gepakt als normaal en nog niet netjes uit kennen voeren..
Ook hierbij snap ik niet wat er loos is...
Maargoed.. misschien komt het wel gewoon van dat bankdrukken dat daarna me lichaam het soort van begaf..
Ik zag ook helemaal zwarte vlekken en viel zowa van mezelf af..
Morgen Front Squat, Licht deadliften en dan atlas stones trainen @ 1e x

.
Ben benieuwd.
Houdoe